Menu

Copywriting

Přesvědčte návštěvníky svých stránek, že chtějí nakoupit právě u vás. Copywriting představuje jeden z nejdůležitějších pilířů vašeho webu. Napíšeme vám poutavé texty, které prodají vaše zboží a služby. Naši profesionální copywriteři se vyznají v celé řadě oborů a připraví texty vašemu webu na míru. Ve spolupráci s námi se vám podaří potkat a zaujmout své budoucí zákazníky a odlišit se od konkurence.

Zkušený copywriter ví, že lidé texty na internetu nečtou, ale jen skenují očima a hledají pro ně důležité informace. Pokud během pár sekund nenajdou to, co hledají, z webu odejdou a už se pravděpodobně nikdy nevrátí. Proto píše jasně strukturované texty, díky kterým se zákazník na webu rychle zorientuje a najde to, co potřebuje. Texty musí být unikátní, aby vás první pohled odlišily od konkurence a zákazníky zaujaly. Kromě zákazníků si takových textů všimnou i vyhledávače, začnou považovat váš web v daném oboru za důležitý a přínosný a posílat vám na něj zákazníky. I to copywriting umí.

Co vám copywriting přinese?

  • více zákazníků na webu
  • váš web se vyšvihne na lepší pozice ve vyhledávání
  • zlepšíte povědomí o své značce a vybudujete si u zákazníků důvěru

Kompletně vám otextujeme web i svět mimo něj

  • připravíme atraktivní home page
  • odlišíme vás texty kategorií a produktů od konkurence
  • napíšeme vám nákupního rádce
  • založíme blog včetně publikačního plánu
  • zaměříme se také na neprodejní stránky vašeho webu, jako je chybová stránka 404 nebo představení vaší firmy
  • připravíme PR články, tiskové zprávy, newslettery, brožury
  • a neuniknou nám ani na meta popisky a titulky

Kromě zákazníků si těchto textů všimnou i vyhledávače, začnou považovat váš web v daném oboru za důležitý a přínosný a pošlou vám na něj nové zákazníky. I to copywriting umí. Říká se mu SEO copywriting.

Co je SEO copywriting?

Při psaní je důležité myslet nejen na čtenáře, ale do určité míry i na vyhledávače. Kvalitní obsah vám bude k ničemu, pokud se k němu uživatel nedostane. Díky SEO copywritingu budou texty na webu pro vyhledávač atraktivnější. Pro vaše stránky to znamená jen jednu věc - lepší pozice ve vyhledávání. Dokážeme texty vyladit na hledané fráze a klíčová slova, takže je vyhledávač umí relevantněji přiřadit k tomu, co uživatel hledá.

Jaký to má vliv na váš obchod? Obrovský. Dobré pozice ve vyhledávání jsou alfou a omegou úspěchu v online prostředí. Přední pozice vám přinesou více zákazníků a větší návštěvnost, což se přímo úměrně promítne do vyššího počtu konverzí. Jednou větou - SEO copywriting má přímý vliv na vaše zisky. Plnit dnes stránky texty, nevyladěnými z hlediska SEO, je zahazování potenciálu, který se v nich skrývá.

SEO copywriting samozřejmě neznamená samoúčelné psaní textů pro vyhledávače. Každý dobrý copywriter ví, že text musí být čitelný, srozumitelný, přínosný a především psaný pro lidi. SEO copywriting je o dodržování určitých SEO pravidel, aby text podporoval SEO cíle. Kromě technických záležitostí je to i o schopnosti vytvářet obsah, který lidé chtějí sdílet, nebo odkazovat na něj.

Co vám SEO copywriting od nás přinese?

  • Lepší pozice ve výsledcích vyhledávání.
  • Tím pádem více potenciálních zákazníků na webu.
  • Zvýšení povědomí o vaší značce.
  • Budování důvěry u zákazníků a image silného a etablovaného brandu.

Copywriter

V čem je rozdíl mezi copywriter a dobrým copywriterem? Jaké by měly být vlastnosti dobrého copywritera? Je jich mnoho. Z těch osobnostních:

  • Empatie
  • Všeobecný přehled
  • Komunikativnost
  • Schopnost přemýšlet v souvislostech

Díky těmto vlastnostem bude copywriter umět zareagovat na jakýkoliv požadavek. Vžije se do cílové skupiny, sežene si nebo zjistí důležité informace a ty si potřebným způsobem pospojuje tak, aby text působil přirozeně a autenticky.

Kromě toho by se copywrtier měl neustále rozvíjet. Copywriting totiž není služba fungující sama o sobě. Každý správný copywriter by měl umět v textech uplatňovat SEO pravidla a vědět kam a kdy jeho text poputuje (proto by se měl podílet také na linkbuildingu, nebo o něm být alespoň informovnán), neustále myslet na čtenáře a bezchybně ovládat gramatiku a stylistiku.

V eVisions si zakládáme na tom, že naši copywriteři mají přehled také o jiných oblastech online marketingu. Aktivně se účastní předních konferencí ve svém oboru, setkávají se na pravidelných copymeetinzích, a v tom, co dělají, patří mezi absolutní špičku. Jsou v neustálé interakci s ostatními kolegy, aby psali takové texty, které zaujmou nejen čtenáře, ale všimnou si jich i vyhledávače. Mezi pracovní náplň copywriterů u nás patří například:

  • Psaní různých typů textů pro klienty z rozmanitých odvětví
  • Podílení se na projektech z oblastí SEO, PPC, e-mailingu nebo sociálních médií
  • Příprava analýz, publikačních plánů a obsahových strategií