Menu

Správa placených kampaní na Facebooku

Facebook je nejrozšířenější sociální sítí na světe. Díky tomu je velmi pravděpodobné, že se na této platformě vyskytuje i vaše cílová skupina, která je podstatná pro vaše podnikání. A tak byste na této sociální síti určitě neměli chybět.
Nejprve pár otázek…
Pokud jste odhodlaní uspět na Facebooku, musíte znát odpovědi na následující otázky:

Jaká máte od Facebooku očekávání?
Jaká metrika je pro vás nejdůležitější?
Jakým způsobem budete oslovovat definovanou cílovou skupinu?

V případě, že nevíte, co odpovědět, můžeme vám pomoci. Odpovědi naleznete díky naší službě Strategie pro sociální sítě.
Budete potřebovat placenou propagaci?
Než si odpovíte na tuto otázku, uvědomte si pár základních informací o Facebooku:

Postupně dochází k poklesu organického dosahu stránek.
Organická správa profilu podporuje spíše budování komunity okolo vašeho brandu.
Placená propagace = investice do prodeje, resp. do společnosti.

Co vám přinese placená propagace?
S rostoucím počtem značek, které aktivně komunikují na této platformě, dochází k poklesu organického dosahu. Na rozdíl od organické správy profilu, která spíše podporuje budování komunity okolo vašeho brandu, vám placená inzerce pomůže vhodně oslovit vaše cílové zákazníky a motivovat je k provedení konverze.

Placená propagace vám umožní:

zvýšení prodejů,
oslovení nových zákazníků, resp. klientů,
přesné zacílení cílové skupiny dle demografických údajů a jiných charakteristik,
budování povědomí o společnosti,
budování vztahů se zákazníky, resp. klienty.

Co pro vás uděláme my?

Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.

Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.

Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.

Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Facebook Pixelu.

Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.

Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.

Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.

Proč bychom vám měli spravovat placené kampaně na Facebooku?

Máme dedikované osoby, které se zabývají jen reklamními kampaněmi na sociálních sítích.
Máme zkušenosti s různými typy kampaní na sociálních sítích – náborové, brandové či prodejní.
Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty.
Máme široký záběr v různých oborech, protože naši klienti působí v různorodých odvětvích.
Vzdělávání a testování je součástí naší každodenní práce. Neustále hledáme a testujeme nejlepší strategii a taktiku, která posune podnikání našich klientů na další úroveň.

Naši spokojení klienti


Náš tým

Co o nás říkají naši klienti
Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.

Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.

Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.

Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott

Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.

Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz

„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“

Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz

„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“

Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution

Kolik stojí správa kampaní na Facebooku?
Každá poptávka přichází se zcela jinými požadavky a možnostmi, a vyžaduje si tak individuální posouzení. Mezi hlavní proměnné, které při cenotvorbě bereme v potaz, patří výše inzertních nákladů, rozsah spolupráce (tvorba grafických materiálů, tvorba popisků k reklamním příspěvkům apod.).

Pro nacenění správy reklamy na Facebooku používáme hodinovou sazbu.

    Napište nezávaznou poptávku






    K dispozici nejsou žádné příspěvky...