Správa placených kampaní na Facebooku
Facebook je nejrozšířenější sociální sítí na světe. Díky tomu je velmi pravděpodobné, že se na této platformě vyskytuje i vaše cílová skupina, která je podstatná pro vaše podnikání. A tak byste na této sociální síti určitě neměli chybět.
Pokud jste odhodlaní uspět na Facebooku, musíte znát odpovědi na následující otázky:
- Jaká máte od Facebooku očekávání?
- Jaká metrika je pro vás nejdůležitější?
- Jakým způsobem budete oslovovat definovanou cílovou skupinu?
V případě, že nevíte, co odpovědět, můžeme vám pomoci. Odpovědi naleznete díky naší službě Strategie pro sociální sítě.
Budete potřebovat placenou propagaci?
Než si odpovíte na tuto otázku, uvědomte si pár základních informací o Facebooku:
- Postupně dochází k poklesu organického dosahu stránek.
- Organická správa profilu podporuje spíše budování komunity okolo vašeho brandu.
- Placená propagace = investice do prodeje, resp. do společnosti.
Co vám přinese placená propagace?
S rostoucím počtem značek, které aktivně komunikují na této platformě, dochází k poklesu organického dosahu. Na rozdíl od organické správy profilu, která spíše podporuje budování komunity okolo vašeho brandu, vám placená inzerce pomůže vhodně oslovit vaše cílové zákazníky a motivovat je k provedení konverze.
Placená propagace vám umožní:
- zvýšení prodejů,
- oslovení nových zákazníků, resp. klientů,
- přesné zacílení cílové skupiny dle demografických údajů a jiných charakteristik,
- budování povědomí o společnosti,
- budování vztahů se zákazníky, resp. klienty.
Co pro vás uděláme my?
Nejprve si prostudujeme vaši značku a připravíme akční plán se skutečnými a měřitelnými výsledky.
Navrhneme jedinečnou strategii, která bude vytvořena na míru vašemu cílovému publiku a umožní nám ho přesměrovat na váš web či e-shop.
Kompletně vám nastavíme Bussiness manager. Pokud ho již máte vytvořený, tak se ujistíme, že je nastaven správně.
Pomůžeme vám s technickým nastavením, vytvoříme a zašleme vám potřebné podklady pro správnou implementaci Facebook Pixelu.
Budeme pravidelně tvořit, spravovat a optimalizovat reklamní kampaně. Na základě zjištěných poznatků budou postupovány další kroky pro zvýšení efektivity alokace finančních prostředků.
Postaráme se o tvorbu grafických a textových podkladů potřebných k propagaci.
Měsíčně vás budeme informovat o našich aktivitách a plnění stanovených KPIs v obsáhlém reportu.
Proč bychom vám měli spravovat placené kampaně na Facebooku?
- Máme dedikované osoby, které se zabývají jen reklamními kampaněmi na sociálních sítích.
- Máme zkušenosti s různými typy kampaní na sociálních sítích – náborové, brandové či prodejní
- Máme zkušenosti s B2B i B2C segmenty.
- Máme široký záběr v různých oborech, protože naši klienti působí v různorodých odvětvích.
- Vzdělávání a testování je součástí naší každodenní práce. Neustále hledáme a testujeme nejlepší strategii a taktiku, která posune podnikání našich klientů na další úroveň.
Náš tým
Diana ZadákováHead of Social Media
Tereza MalečováSocial Media Specialist
Michaela RusováSocial Media Specialist
Adéla BártováSocial Media Specialist
Tereza PánkováSocial Media Specialist
Naši spokojení klienti
Co o nás říkají naši klienti
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.„
Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.„
Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Jaká je cena za správu kampaní na Facebooku?
Každá poptávka přichází se zcela jinými požadavky a možnostmi a vyžaduje tak individuální posouzení. Mezi hlavní proměnné, které při cenotvorbě bereme v potaz, patří výše inzertních nákladů a rozsah spolupráce (tvorba grafických materiálů, tvorba popisků k reklamním příspěvkům apod.). Pro nacenění správy reklamy na Facebooku používáme hodinovou sazbu.
Kontaktujte nás skrze formulář a my navrhneme řešení na míru Vašim potřebám.
-
Cíle reklamy na Facebooku: dosah, návštěvnost, nebo konverze?
08.12.2021Už jste také někdy tápali, jaký cíl reklamy zvolit pro…