Menu

FAQ

Jak nainstalovat Facebook Pixel ve WordPressu?

Pro instalaci Facebook Pixelu si stáhněte plugin Insert Header and Footers (naleznete jej na této adrese: https://cs.wordpress.org/plugins/insert-headers-and-footers/), přes Nastavení jděte do zmíněného nástroje, vložte vygenerovaný Facebook Pixel a uložte změny.

Jak si uložit tweety?

Zajímavé tweety si můžete uložit na později díky funkci Záložky. Tato funkce je soukromá. Tweet do Záložek přidáte pomocí tlačítka pod každou zprávou, které naleznete v pravém dolním rohu pod tweetem.

Je Twitter bezpečný?

Bezpečnost Twitteru je zajištěna pravidly, které naleznete na těchto webových stránkách: https://help.twitter.com/cs/rules-and-policies/twitter-rules.

Jak stáhnout video z Twitteru?

Stačí si zkopírovat odkaz celého tweetu. Na mobilu stačí dlouze klepnout na otevřený tweet a po zavibrování je odkaz získán. Pokud chcete odkaz získat na počítači, tak kliknout na datum či čas tweetu pravým tlačítkem myši a zvolit „Kopírovat adresu odkazu. Pokud máte odkaz úspěšně zkopírovaný, tak už stačí jen navštívit stránku DownloadTwitterVideo nebo SaveTweetVid, … Číst celé

Jak upravit tweet?

Uveřejněný tweet již nelze upravovat. Zvažovalo se, že by se tato funkce umožnila, ale možnost byla odmítnuta a momentálně se o možnosti upravovat tweety neuvažuje.

Jak smazat tweet?

Přejděte na tweet, který chcete odebrat. To můžete provést v sekci Stav kontroly po kliknutí na možnost Zobrazit na Twitteru nebo najděte tweet ve svém profilu. V dolní části tweetu klikněte na ikonu – tři tečky- a ze zobrazeného menu vyberte možnost Odstranit tweet.

Jak připnout tweet?

Vyberte tweet, který chcete připnout a pomocí ikonky – šipka dolů – rozklikněte nabídku možností. Zde zvolte „připnout na hlavní stránku“. Připnutý tweet poznáte pomocí ikonky kolíčku v levém horním rohu.

Jak změnit heslo pro Twitter v telefonu?

Spusťte aplikaci Twitter na smartphonu. Klepněte na kruhový symbol vlevo nahoře, který obsahuje profilový obrázek. Vyberte „Nastavení a soukromí“ -> „účet“ -> „heslo“ a zadejte své současné heslo. Poté zadejte nové heslo a potvrďte jej níže klepnutím na tlačítko „Změnit heslo“.

Jak změnit heslo na Twitteru?

Přihlaste se do Twitteru a klikněte na ikonu kruhu v pravém horním rohu stránky, která obsahuje profilový obrázek. Vyberte „Nastavení a soukromí“ a z levé navigační lišty zvolte „Heslo“ a zadejte své současné heslo. Zadejte nové heslo a potvrďte jej níže. Klikněte na „Uložit změny“.

Jak změnit jazyk na Twitteru

Zobrazte si své uživatelské menu a klikněte na položku Nastavení. Na stránce s nastavením klikněte na rozbalovací menu Jazyk a vyberte požadovaný jazyk. Změnu jazyka je potřeba uložit pomocí tlačítka na konci stránky s nastavením.

Jak najít staré tweety?

Pomocí vyhledávací lišty v pravém horním rohu nebo pomocí pokročilého hledání. Můžete najít oblíbené lidi, hashtagy a fotky k jakémukoli tématu.

Jak zrušit účet na Twitteru?

Klikněte na „Nastavení“ -> „Deaktivovat můj účet“ a potvrďte, že si ho opravdu přejete smazat.

Jak odemknout Twitter

Pokud byl váš účet zablokován z bezpečnostních důvodů, je nutné změnit přístupové heslo. Twitter vám zašle pokyny na email, který jste uvedli při registraci.

Jak inzerovat na Twitteru?

Pomocí zajímavých tweetů můžete zvýšit povědomí o vaší značce nebo výrobku. Do tweetů můžete vkládat odkazy na svůj produkt či službu. Za svůj tweet si můžete i nechat zaplatit. V Čechách funguje služba Pay4T – platba za tweet. Stačí se zaregistrovat a propojit se s vaším twitter účtem. Okamžitě vidíte poptávky inzerentů. Za jeden tweet … Číst celé

Jak poslat tweet prostřednictvím textové zprávy (SMS)?

Propojte telefon s účtem Twitter a poté odešlete tweet ve formě textové zprávy na příslušný krátký kód Twitter stejným způsobem, jakým byste poslali jakoukoli jinou textovou zprávu.

Jak hledat na Twitteru?

Vyhledat kterýkoliv tweet či uživatele můžete pomocí vyhledávací lišty v pravém horním rohu.

Jak napsat tweet?

Zadejte svůj Tweet do pole pro psaní v horní části homepage nebo klikněte na tlačítko Tweet na navigační liště. Do Tweetu můžete přidat fotografie, GIF nebo video . Klepnutím na tlačítko Tweet odešlete Tweet do svého profilu.

Jak najít na Twitteru zajímavé účty?

Stejně jako u jiných sociálních sítí zde platí, že si musíte obsah najít sami – tedy najít takové účty (lidi, firmy), kteří píší pro vás zajímavé věci. Které chcete sledovat a číst, které budete mít zájem sdílet (retweetovat) či na ně reagovat. A kteří vám nějakým způsobem budou poskytovat zábavu nebo poučení. Twitter sám vám … Číst celé

Jak na Twitteru získat sledující?

Vyšperkujte svůj profil. Ukažte lidem kdo jste a co vás zajímá. Sdílejte informace ze svého osobního života. Jedním ze způsobů nasbírání více followers může je sdílet zajímavý, promyšlený a zábavný obsah. Příspěvky sdílejte často a ve správnou dobu. Sledujte lidi se stejnými zájmy jako vy a i lidi, kteří tyto lidi sledují.

Jak založit Twitter pro firmu

Postup při vytváření firemního účtu je stejný jako při vytváření účtu jednotlivce.

Jak funguje Twitter?

Jde o komunikační platformu, na které lze zveřejňovat pouze 280 znaků dlouhé příspěvky – tzv. tweety. Může sloužit jako zdroj informací, jako platforma pro komunikaci s rodinou a přáteli, kanál pro sledování celebrit či být kanálem, na kterém vy sami jste celebritou. 

Jak poslat zprávu na Twitteru?

Klikněte na ikonku poštovní obálky. Najdete ji v pravém horním rohu domovské stránky, napravo od vyhledávacího řádku. Zvolte „Nová zpráva“. Do příslušného řádku napište jméno nebo uživatelské jméno osoby, které chcete poslat zprávu, a poté napište text zprávy. Nezapomeňte, že posílat přímé zprávy lze jen těm, kteří vás sledují. 

Co je to tweet?

Tweet je textový příspěvek dlouhý maximálně 280 znaků, který se zobrazuje na uživatelově profilové stránce a na stránkách jeho sledujících (followers).

Jak zabránit zneužití obchodní značky na Twitter?

Pokud máte pocit, že nějaký uživatelský účet poškozuje Vaše zájmy nebo vaši obchodní značku, můžete se obrátit na Twitter a poslat jim informaci. https://help.twitter.com/

Je Twitter zdarma nebo se za něj platí?

Služba je na internetu zdarma.

Jak na Twitteru změnit uživatelské jméno?

Běžte na Twitter a přihlašte se. Klikněte na svou ikonku v pravém horním rohu (vypadá jako miniatura profilové fotografie). v nabídce zvolte Nastavení a do pole napište své nové uživatelské jméno, které chcete používat.

Jaké je průměrné CPM na LinkedIn Ads?

Jednoznačná odpověď na otázku, jaké je průměrné CPM na LinkedIn Ads, neexistuje. Průměrné CPM se pohybuje v rozmezí 7 až 8 USD, jedná se však o celosvětová data, pro konkrétní odvětví se tak CPM může lišit. Vždy záleží na vybraném cíli a formátu reklamy. 

Je možné cílit dle PSČ?

Bohužel, cílit dle PSČ LinkedIn neumožňuje. Lze cílit pouze podle měst. Trvalé geolokace můžete zvolit například na Praha a okolí nebo konkrétnější umístění na základě IP adresy. 

Jaké placementy mohu použít na LinkedIn Ads?

Reklama na LinkedInu se zobrazuje na několika místech, záleží na formátu reklamy. Ve feedu se objevuje Sponzorovaný obsah, ve schránce pak uživatelé najdou Sponzorované zprávy (InMail), Dynamické reklamy se zobrazují přímo v profilech uživatelů LinkedIn a Textové zprávy se umisťují jako inzeráty nahoře na domovské stránce. 

Je možnost cílit na LinkedIn podle zkušeností?

Ano, LinkedIn umožňuje cílit dle zkušeností založených na letech působení v určitém oboru nebo na dané pracovní pozici. Cílení reklam je na Linkedin propracované a v porovnání s jinými sociálními sítěmi unikátní. Uživatelé zde totiž sdílejí své pracovní zařazení, jména firem, profesní zájmy a další specifikace, podle kterých lze konkrétně cílit. 

Můžu vyloučit konkurenci, aby se jim nezobrazovala reklama?

Ano, to je možné. Ve správci kampaní lze vyloučit určitý segment, tedy i konkurenční společnosti. Firmy vyloučíte buď podle jejich jména, nebo konkrétního oboru, ve kterém působí. 

Mohou se na LinkedIn tvořit Lookalike publika?

Ano, LinkedIn možnost vytvářet Lookalike publika nabízí. Lookalike publika vytvoříte na základě e-mailového listu nebo vlastních publik. Do publik jsou na LinkedIn zahrnuty pouze uživatelé, kteří byli na LinnkedIn nedávno aktivní, lze také využít konkrétní cílení podle pracovních titulů, odvětví nebo firmy. 

Je možné cílit inzerci na LinkedIn dle popisu pracovní pozice?

Ano, v rámci inzerce na LinkedInd můžete cílit na uživatele podle popisu konkrétních pracovních pozic. Uživatelé na LinkedIn oproti ostatním sociálním sítím zde sdílejí více informací, jako je pracovní zařazení seniorita, profesní zájmy a další. 

Můžu cílit inzerci na LinkedIn dle názvu firem?

Ano, můžete. Lze cílit na uživatele dle firmy, ve které pracují nebo pracovali (můžete kombinovat obě možnosti). Reklama na LinkedIn v cílení skutečně vyniká díky tomu, že uživatelé své profily častěji aktualizují a obecně obsahují více informací. 

Jak smažu kampaně v Campaign Manageru?

Pokud chcete smazat reklamu v Campaign Manageru, musíte zvolit konkrétní kampaň, proscrollovat na konec stránky a kliknout na Smazat kampaň.

Jak vytvořím Campaign Manager?

Pro vytvoření Správce kampaně neboli Campaign manageru je nutné jít na tento odkaz a založit účet. Stačí zadat název účtu a měnu. Možnost propojení Správce kampaní s LinkedIn účtem je volitelná. Pokud chcete do účtu přidat další členy, musíte jim přidělit roli – správce účtu, správce kampaní, správce reklam, návštěvník nebo správce plateb. Jednotlivé role se liší mírou … Číst celé

Kdo může smazat kampaně v Campaign Manageru?

V Campaign Manageru mohou aktivní a neaktivní kampaně mazat jen osoby s admin právy nebo majitelé inzertního účtu.

Za co se účtuje reklama na LinkedIn?

LinkedIn Ads se účtují na základě bidovacích strategií. Při spuštění kampaní na LinkedIn budete platit podle jednotlivých kampaní, které budete spouštět. Konkrétně se jedná o CPC (Cost per Click), CPM (Cost per Mile), CPC (Cost per Send) nebo CPL (Cost per Lead).

Jak se můžu podívat na náhled reklamy?

Možnost vytvoření náhledu je v LinkedIn možná jen pro některé formáty reklam, týká se to textových reklam, sponzovaného obsahu a dynamických reklam. Pro zobrazení náhledu reklamy jděte ve Správci kampaní (Campaign manager) přímo do reklam. Najděte konkrétní reklamu, vyberte možnost Spravovat a následně rozklikněte ikonu se třemi tečkami vpravo a zvolte Náhled. Reklamní formát sponzorovaní zprávy neboli InMail nelze v náhledu … Číst celé

Jak stáhnu Leady z Campaign Manageru?

Pomocí formulářů Lead Gen můžete shromažďovat poteniální zákazníky podle míry konverze. Formuláře máte k diszpozici na mobilu i počítači pro kampaně ve formátu sponzorovaný obsah a sponzorované zprávy. Přihlaste se k účtu v aplikaci Správce kampaní (Campaign Manager), zvolte reklamní účet a vyberte kartu Majetek účtu v horním panelu nástrojů. V rozbalovací nabídce vyberte Lead Gen Forms … Číst celé

Můžu zjistit, kdo klikl na moji reklamu na LinkedIn Ads?

Bohužel nelze zjistit, kdo konkrétně reklamu na LinkedIn Ads viděl a kliknul na ni. Je však možné rozpoznat jaký typ uživatelů na reklamu kliknul a základní demografické údaje o uživatelích, kteří udělali interakci s reklamními příspěvky.

Lze spouštět video reklamy na LinkedIn?

Ano, je to možné skrze reklamní formát Sponzorovaný obsah (Sponsored Content). Délka videa může být od 3 vteřin do 30 minut, nejúspěšnější video reklamy na sociálních sítích jsou však kratší než 15 vteřin. Video musí být ve formátu MP4 a mít velikost maximálně 200 MB. Pokud chcete do videa přidat titulky, použijte je ve formátu SRT. Ve … Číst celé

Co je to Sponsored InMail?

Sponzorované zprávy InMail jsou formát reklamy na LinkedIn. Umožňují rozesílat personalizované reklamní zprávy, které se uživatelům zobrazí v přímo v záložce Zprávy. Od běžné zprávy se ve schránce liší pouze označením jako propagované. LinkedIn důkladně kontroluje počet sponzorovaných zpráv, které uživatel dostane, je proto nepravděpodobné, že by někdo dostal stejnou sponzorovanou zprávu dvakrát. Reklamy ve zprávách … Číst celé

Jaká je průměrná cena za proklik na LinkedIn Ads?

Průměrná cena za proklik na LinkedIn Ads se pohybuje mezi 2 až 7 USD. Stejně jako u ostatních reklamních platforem se cena odvíjí dle vašich požadavků na cílení či zájmy dané cílové skupiny. Náklady za reklamu lze omezit nastavením maximálního rozpočtu a také vymezením data zahájení a ukončení kampaně. 

Jak upravit Sponsored content?

Přejděte do Správce kampaní (Campaign Manager) a vyberte kampaň, kterou chcete editovat. Následně rozklikněte tři tečky vpravo a z rozbalovacího seznamu vyberte Úpravy. Editovat lze název sponzorovaného příspěvku, úvodní text i URL adresu. Proveďte potřebné změny a klikněte na Uložit.

Co je to Sponsored content?

Sponzored content neboli sponzorovaný obsah je jeden z formátů reklamy na LinkedIn, který se zobrazuje uživatelům ve feedu. Vypadá velmi podobně jako běžný příspěvek, může obsahovat nadpis, obrázek, video i odkaz na cílovou stránku. Liší se pouze označením sponzorováno nebo promoted.

Jaké je dobré CTR pro LinkedIn Ads?

CTR neboli míra prokliku je hlavní metrika, která by se měla při kampaních nejen na LinkedIn sledovat. Obecně lze přepokládat, že se CTR LinkedIn textové reklamy bude pohybovat v rozmezí 0,03 – 0,08 %, u sponzorovanho obsahu pak kolem 2 %. 

Jakým způsobem je fakturována proinvestovaná částka za inzerci?

Celková částka vynaložená na propragaci se vám zobrazí v měsíčním zúčtování. Platby probíhají zpravidla kreditní kartou. V některých případech LinkedIn umožňuje fakturaci, tedy že je reklamu je možné spustit 30 dnů před provedením platby. 

Jaké jsou možnosti platby na LinkedIn?

Platit můžete debetními a kreditními kartami od American Express, MasterCard, Visa, Discover a JCB. Platby kartou jsou prováděny denně, pokud útrata za reklamu je 100 USD a více. Jestliže útrata činí 20 USD a více, platba probíhá na týdenní bázi.

Kolik stojí reklama na LinkedIn?

Stejně jako u dalších reklamních platforem náklady na propagaci na LinkedIn určuje váš reklamní rozpočet, použitý formát reklamy a také cílová skupina. Cena za reklamu se odvíjí podle cílové skupiny, nabídky a cíle kampaně. Minimální denní rozpočet je 10 USD – celkový rozpočet na kampaň je tedy minimálně 10 USD. Obecně lze však říci, že … Číst celé

Je možné v Campaign Manager tvořit konverzní události?

Ano, v Campaign Manager je možné vytvořit konverzní událost. Pokud chcete sledovat konverze ve svých reklamních kampaních na LinedIn, je potřeba ve Spráci kampaní nastavit funkci sledování konverzí a vložit informační štítek na svůj web. Přihlaste se do Správce kampaní, vyberte účet a nahoře na stránce přehledu účtu vyhledejte záložku Nástroje účtu, v rozbalovacím menu … Číst celé

Je reklama na LinkedIn efektivní?

Ano, reklama na LinkedIn je efektivní a je výborným nástrojem zejména pro B2B segment. Je to také skvělá platforma pro šíření povědomí o značce nebo získávání potřebných informací o potenciálním zákazníkovi. Samozřejmě LinkedIn Ads není vhodné pro všechny firmy, pokud se ale například věnujete vzdělávání a školení v určitém oboru, je to ten pravý reklamní kanál pro … Číst celé

Je možné při tvorbě cílení používat boolean operátory?

Ano, možnost používat při tvorbě cílení boolean operátory Správce kampaní poskytuje. Vyhledáváním pomocí operátorů „AND“ a „OR“ snadno upřesníte kritéria cílení. Díky boolean operátorům tak můžete na LinkedInu například v rámci jedné kampaně zasáhnout odborníky na základě pozice, seniority a oboru, ve kterém působí. 

Je možné používat remarketing v rámci propagace na LinkedIn?

Bohužel ne. Pro remarketing uživatelů je nutné implementovat štítek Insight Tag do zdrojového kódu vašich webových stránek. Jedná se však o jednoduchý Javascript tag, který na vašich webových stránkách sleduje konverze nebo demografické údaje o návštěvnících webu a vytváří z toho důkladné analýzy. Implementace LinkedIn Insight Tag je jednoduchá: Přihlaste se pod svým účtem do Správce kampaní … Číst celé

Co je to Lead Gen Forms?

Lead Gen Forms na LinkedInu jsou v mnohém podobné Facebook Lead Ads, jedná se tedy o formuláře, pomocí kterých generujete nové kontakty do své databáze. Tento formát reklamy inzerentům umožňuje získávat definované údaje od uživatelů, kteří projeví zájem. Zájem se projevuje kliknutím na reklamu a potvrzení formuláře, který obsahuje automaticky vyplněné údaje (jméno, příjmení, e-mail) a … Číst celé

Jaké formy propagace mohu použít na LinkedIn?

LinkedIn nabízí hned několik typů reklam. Sponzorovaný obsah se objevuje v informačním kanálů členů, textové reklamy jsou vidět v pravé liště nebo na horním proužku mnoha stránek na LinkedIn. Dále je tu možnost propagace pomocí sponzorovaných zpráv InMail – inzeráty přistanou uživatelům ve schránce. Že se jedná o reklamu lze poznat podle označení Sponzorováno v předmětu zprávy. Dynamické reklamy jsou nejvíce personalizované, na základě jména … Číst celé

Je Campaign Manager zadarmo?

Ano, používání Campaign Manageru a všech jeho funkcí je zadarmo. Platí se jen za samotné kampaně, které mají stanovený rozpočet.

Kde se nastavují kampaně na LinkedIn?

Kampaně se v LinkedInu nastavují v rozhraní Campaign Manager neboli Správci kampaní. Tento online nástroj umožňuje vytvářet reklamní účty a kampaně na LinkedIn, spravovat je a sledovat výkony jednotlivých kampaní. Celý Campaign manager je orientován na cíle, které jako značka v kampaních na LinkedIn chcete sledovat. Zaměřuje se na povědomí o značce (brand awareness), webové konverze a náborové kampaně, tedy získávání nových zaměstnanců nebo … Číst celé

Jaký je minimální rozpočet pro LinkedIn Ads?

Na LinkedInu cenu za reklamu stanovuje aukční online systém. Je potřeba nastavit nabídku, na základě které vaše reklama soutěží s ostatními inzerenty, kteří chtějí oslovit stejnou cílovou skupinu. Faktory, které určují cenu reklamy, jsou cílová skupina, nabídka a cíl kampaně. Minimální denní rozpočet je 10 USD – celkový rozpočet na kampaň je tedy minimálně 10 USD.

Jak získat práci na LinkedIn?

LinkedIn využívají hlavně personalisté a je tak skvělou možností, jak získat novou práci. Budujte si na LinkedInu vaší osobní značku, diskutujte nebo sdílejte články. Buďte zkrátka vidět. Pokud chcete zvýšit šance, že si vás všimnou náboráři, zapněte si v nastavení status Otevřen novým nabídkám. Otevřete si domovskou stránku LinkedIn, v horní liště klikněte na kufřík (Práce), poté rozbalte možnost Upravit … Číst celé

Jak změnit e-mail na LinkedIn?

Na domovské stránce LinkedIn přejděte do svého profilu přes ikonu v pravém horním rohu. V rozbalovací nabídce pak zvolte možnost Nastavení a ochrana soukromí. Přejděte do části Přihlášení a zabezpečení, v záložce Účet pak u možnosti E-mailové adresy rozklikněte Změnit a zadejte novou e-mailovou adresu. Během chvilky vám na e-mail přijde potvrzení. Následujte pokyny ve zprávě, které vás provedou dokončením změny e-mailu. Pokud chcete … Číst celé

Jak obnovit heslo na LinkedIn?

Obnovit heslo není těžké, na přihlašovací stránce jen klikněte na možnost Zapomněli jste heslo?. Následně vás LinkedIn vyzve k zadání telefonního čísla nebo e-mailu, kam vám přijde odkaz pro obnovení. Pokud si zvolíte SMS na vaše číslo vám přijde SMS s číslem PIN. Následně budete vyzváni k vyplnění nového hesla. Nejsilnější hesla obsahují malá i velká písmena, číslice, … Číst celé

Jak zrušit Premium předplatné na LinkedIn?

Jděte přes ikonu panáčka do rozbalovací nabídky, vyberte Nastavení pro předplatné Přemium. V části Spravovat účet Premium pak jen rozklikněte odkaz vpravo Zrušit předplatné. Abyste neplatili za následující období LinkedIn Premium, je třeba zrušit předplatné nejméně jeden den před uvedeným datem fakturace. Zrušením účtu Premium se dostanete zpět na základní bezplatnou verzi LinkedInu. Zůstane vám váš účet, data i spojení. Ztratíte … Číst celé

Jak sloučit LinkedIn účty ?

Máte na LinkedIn dva účty a chcete je sloučit do jednoho? Důležité je, abyste se mohli přihlásit do obou. Pokud jste tak heslo k jednomu z nich zapomněli, nejdříve si ho obnovte přes odkaz Zapomněli jste heslo?.Poté se přihlašte do účtu, který si chcete ponechat. Přes ikonu panáčka v pravém horním rohu přejděte do rozbalovací nabídky Nastavení a … Číst celé

Jak zobrazit profil LinkedIn v tajnosti?

Na domovské stránce LinkedIn jděte přes ikonu panáčka do rozbalovací nabídky Nastavení a ochrana soukromí. V záložce Jak ostatní vidí vaši aktivitu na LinkedIn pak zaškrtněte políčko pro veřejný nebo soukromý mód. 

Jak na LinkedIn zapnu soukromý mód prohlížení?

Na domovské stránce LinkedIn klikněte na ikonu vašeho profilu. V rozbalovací nabídce najděte Nastavení a ochrana soukromí. Objeví se vám záložka Jak ostatní vidí váš profil a informace ze sítě. Tady si pak v možnosti Volby pro prohlížení profilu jednoduše vyberete, jaký režim viditelnosti vám vyhovuje. 

Jak vypnout LinkedIn Premium?

Na domovské stránce LinkedIn přejděte do svého profilu. V rozbalovací nabídce vyberte Nastavení pro předplatné Premium. V části Spravovat účet Premium pak stačí jen rozkliknout odkaz Zrušit předplatné a následně zvolit Pokračovat na zrušení. 

Jak změnit pozadí na LinkedIn profilu?

Pozadí na profilu nejde upravit v mobilní aplikaci, ale pouze na počítači. Klikněte na odkaz Zobrazit profil a následně na ikonu Upravit na vašem úvodním panelu. Ve vyskakovacím okně zvolte možnost Upravit úvod a dále ikonu Upravit, kterou najdete v pravém horním rohu fotky na pozadí. Teď už jen vyberte obrázek, který chcete na pozadí umístit, a klikněte na tlačítko Použít a Uložit. 

Jak zrušit LinkedIn?

Přejděte do svého profilu a v rozbalovací liště vyberte možnost Nastavení a ochrana soukromí. V záložce Účetpak klikněte na Změnit u položky Zrušení vašeho účtu na LinkedIn. Zavřením svého účtu na LinkedIn trvale smažete svůj profil a ztratíte přístup ke všem informacím. 

Jak smazat účet na LinkedIn?

Přejděte do svého profilu a v rozbalovací liště vyberte možnost Nastavení a ochrana soukromí. V záložce Účetpak klikněte na Změnit u položky Zrušení vašeho účtu na LinkedIn.

Co si napsat do souhrnu v profilu na LinkedIn?

Souhrn o vás kolikrát prozradí víc, než celý životopis. Nejde ale o žádný román, stručně a výstižněpředstavte své zkušenosti, úspěchy a odvětví, která vás baví. To vše ideálně ve 3–5 odstavcích. Zároveň tady můžete předvést způsob vaší komunikace i životní styl.

Jak vytvořit firemní profil na LinkedIn?

Pro založení firemního profilu je nutné mít soukromý účet na LinkedIn. V hlavním menu na své domovské stránce vyberte záložku Produkty. Dole v nabídce najdete možnost Vytvořit stránku společnosti. LinkedIn vás provede vyplněním dalších informací o firmě, jako je název, webová stránka, velikost a typ společnosti, logo a další. Jakmile projdete celým formulářem, profil založíte kliknutím na tlačítko Vytvořit stránku. Pokud … Číst celé

Jak vytvořit profil na LinkedIn?

Zaregistrovat se můžete na stránce Linkedin.com. Klikněte na možnost Připojit se nyní. Vyplňte e-mail, nastavte si bezpečné heslo a klikněte na Souhlasit a připojit se. Na zadanou e-mailovou adresu vám obratem přijde e-mail s aktivačním odkazem. A teď přichází na řadu ta složitější část – pečlivě si vyplňte profil. Na výběru fotografie si dejte opravdu záležet, je pro váš … Číst celé

Jak vyhledávat lidi na LinkedIn?

Lidi na LinkedIn vyhlédáte pomocí lišty vyhledávání, kterou najdete nahoře na stránce. Hledat můžete také prostřednictvím filtrů – klikněte na lištu vyhledávání a v rozbalovací nabídce se vám objeví možnost Vyhledávat lidi pomocí filtrů. Uživatele lze najít i pomocí klíčových slov. To se hodí v případě, že neznáte celé jméno. Zkuste zadat například pozici a firmu, ve … Číst celé

Jak hledat na LinkedIn?

Na LinkedIn můžete najít lidi s podobnými zájmy, inspirující osobnosti, pracovní příležitosti, společnosti i konkrétní příspěvky. Do lišty vyhledávání, kterou najdete nahoře na stránce, zadejte klíčová slova. V průběhu jejich psaní se vám zobrazí návrhy a související pojmy.

Jak tvořit články na LinkedIn?

Pokud máte na LinkedInu oprávnění publikovat, vytvořit článek je jednoduché. Klikněte na ikonu Napsat článek, najdete ji pod oknem s možností Začít psát příspěvek. Otevře se vám nové okno v prohlížeči s nástrojem pro publikování. Článek můžete ozvláštnit fotografiemi, grafy a dalšími multimédii. Díky tomu bude viditelnější. Jakmile máte článek hotový, klikněte na tlačítko Publikovat. Najdete ho vpravo nahoře na … Číst celé

Jak oslovit lidi na LinkedIn?

Hledáte nové zaměstnance nebo kolegy do práce? Základem přímého oslovování lidí z oboru na LinkedIn je vytvořit si výběr vhodných kandidátů. K tomu vám na LinkedInu slouží funkce Rozšířené vyhledávání uživatelů. Podle klíčových slov, pozice, oboru nebo třeba i školy pak snadno uděláte užší výběr. Zajímavé lidi pak můžete oslovovat několika způsoby. Ideální je poslat pozvánku ke spojení, … Číst celé

Co to je LinkedIn?

LinkedIn je celosvětová profesní sociální síť, na které lidé prezentují své odborné dovednosti, pracovní zkušenosti a propojují se s dalšími uživateli. A to vše s cílem najít si zaměstnání, zaměstnace nebo navázat zajímavé kontakty. Nechybí tu ani možnost zapojit se do skupin specialistů, diskutovat a sledovat novinky v oboru. Základem LinkedIn je perfektně vyplněný osobní profil, … Číst celé

Můžu spustit reklamu jen na Instagramu?

Ano, je to možné. Obecně se ale doporučuje spouštět ve stejný čas reklamu na Facebooku i na Instagramu. Pokud chcete zobrazovat reklamu jen na Instagramu, stačí vyškrtnout všechna jiná umístnění a ponechat pouze Instagram.

Jsou Instagram Business nástroje zdarma?

Ano, používání tlačítek, které mohou používat firemní profily, je zdarma. Jedná se o tlačítka Call, Text, E-mail nebo Get Directions.

Co se stane, když začnu propagovat příspěvek na Instagramu?

Propagace na Instagramu funguje tím způsobem, že Instagram vytvoří kopii vašeho postu a bude ho propagovat. Jedná se o opak Facebooku, který používá originální příspěvek, čím zvyšujete social proof příspěvku. U Instagramu to bohužel takto nefunguje a reklamy se tak více hodí v případě, že je vaším cílem zviditelnění se, dosah, nebo třeba návštěva webu či … Číst celé

Můžu spustit reklamu na Instagramu, když nemám instagramový profil?

Ano, pro spuštění reklamy na Instagramu není nutné mít instagramový profil. Při vytváření reklamy ve Správci reklam v Business Manageru jednoduše zvolíte umístění reklamy i na Instagram.

Funguje reklama na Instagramu?

Reklama na Instagramu funguje stejně dobře jako jiné formy reklamy. Zejména pak v případech, pokud je vaším cílem zviditelnění, dosah či interakce (like, komentář), je pro vás Instagram vhodnou platformou pro propagaci.

Můžu spustit reklamu na Instagramu, pokud nemám facebookovou stránku?

To bohužel v současné době není možné. Pro nastavení reklamy na Instagramu je nutné disponovat facebookovou stránkou a mít svůj účet přepnutý na Firemní profil.

Doručuje se automaticky reklama na Facebooku i na Instagram?

Ano, je to možné. Umístění reklamy nastavíte na úrovni ad setu v Business Manageru. Můžete tedy zvolit, zda se má reklama zobrazovat také na Instagramu, nebo pouze na Facebooku, či na obou platformách.

Platí na Instagramu 20% pravidlo?

Pokud jste někdy tvořili propagaci na Facebooku, tak víte, že je tam pravidlo 20 % textu. Pokud toto pravidlo nedodržíte, dojde k velkému propadu dosahu příspěvku. Stejné pravidlo je i na Instagramu, přičemž mějte na paměti, že na Instagramu by příspěvky neměly vypadat jako reklama, protože lidé zde hledají inspiraci. Obecně se zaměřte zejména na kvalitní … Číst celé

Je možné propagovat instagramový profil zadarmo?

Spustit propagaci bez finanční investice není možné. Pokud chcete zdarma propagovat svůj účet, budete muset pravidelně zveřejňovat příspěvky, používat relevantní hashtagy a tvořit interakce s jinými účty na Instagramu (lajkovat, komentovat, sdílet).

Jak udělat reklamu na Instagramu efektivnější?

Pro efektivnější tvorbu reklamy na Instagramu je vhodné vytvořit reklamy okolo strategie, kterou jste si pro Instagram určili (např. by měla být ve stejném duchu, v jakém sestavujete váš feed). Poté je dobré, aby ústředním bodem strategie byly fotografie. Nezapomeňte používat hashtagy, klíčová slova a statistiky, které vám Instagram nabízí – díky nim budete moci reklamy používat … Číst celé

Proč bych měl využívat propagaci na Instagramu?

Instagram je dalším kanálem, kterým můžete oslovit cílovou skupinu a dosáhnout vytyčeného cíle. Může se jednat o zvyšování dosahu, konverzního poměru nebo počtu instalací vaší aplikace. Jednoduchou propagací již existujícího příspěvku si pomůžete i ke zviditelnění značky nebo vašeho profilu. 

Jsou reklamy na Instagramu založeny na historii prohlížení?

Ano. Dynamické reklamy na Instagramu využívají také historii prohlížení příspěvků. Díky tomu se vám budou zobrazovat reklamy na produkty, které by pro vás mohly být relevantní a zajímavé. Kromě toho využívá Instagram také data o tom, koho sledujete, co lajkujete nebo sdílíte a komentujete.

Jak funguje reklama na Instagramu?

Reklama na Instagramu funguje velmi jednoduše – pokud chcete sami propagovat nějaký svůj příspěvek, stačí u něj kliknout na Propagovat a zvolit okruh uživatelů, rozpočet a jak dlouho bude reklama spuštěná. Pokud budete vytvářet propagaci přes „boostovací tlačítko“, reklama se bude zobrazovat na Facebooku a Instagramu. Pro lepší tvorbu reklamy je vhodné využít Business Manager, což je nástroj od … Číst celé

Jak Instagram zjistí, jaké reklamy má zobrazovat přímo mě?

Aby Instagram dosáhl toho, že se vám budou zobrazovat reklamy, které vás zajímají, používá informace o vašem chování na Instagramu a Facebooku. Reklamy se tak mohou zobrazovat například podle toho, koho sledujete, co označujete jako To se mi líbí nebo co sdílíte či hledáte.  Zájmy, podle kterých Instagram reklamu vybírá najdete i na svém profilu. V … Číst celé

Jak funguje cílení reklam na Instagramu?

Reklamy na Instagramu používají reklamní systém Facebooku, což je jeden ze systémů s velmi propracovaným způsobem cílení. V jeho rámci je možné cílit na uživatele dle věku, pohlaví, demografických údajů či chování. Funguje to velmi jednoduše tak, že pokud je možné o uživateli tyto informace zjistit (vyplnil je v profilu), algoritmus cílení reklamy jej zahrne do … Číst celé

Je možné reklamy na Instagramu cílit?

Ano, reklamy na Instagramu mohou být cílené dle mnoha faktorů. V rámci cílení reklamy je možné vybrat cílení automatické, které vám vytvoří okruh uživatelů samo. Zvolit můžete i podobný okruh uživatelů, který se zaměří na lidi s podobnými vzorci jako je to u vašich stávajících sledujících/zákazníků. Vytvořit si můžete i vlastní okruh uživatelů. V rámci cílení pak můžete … Číst celé

Lze na Instagramu propagovat alkohol?

Ano, možné to je. Je však nutné dodržovat zákony v dané zemi, ve které budete spouštět reklamu. V rámci cílení se například jedná o nutnost cílit jen na osoby, které ze zákona mohou pít alkohol (v ČR nad 18 let).

Jak spustit efektivní kampaň na Instagramu?

Pro spuštění efektivní kampaně na Instagramu je nejlepší vytvořit jednotlivé reklamy v kontextu celé marketingové strategie. Ta by měla být založena na fotografiích (tedy vašem feedu). Kromě toho také používejte hashtagy. V neposlední řadě nezapomeňte sledovat statistiky a testovat jednotlivé kampaně a cílení. Díky tomu zjistíte, co funguje nejlépe, a své reklamy tak můžete optimalizovat pro maximální efekt.

Proč bych měl používat Instagram Ads?

Pomocí instagramové reklamy jste schopni oslovit potenciální zákazníky. Optimalizace kampaní na Instagramu jsou stejné jako na Facebooku – můžete nastavit kampaně např. na traffic, interakce, dosah, konverze, katalogové prodeje a další. Díky nim můžete získat nové sledující, zvýšit povědomí o značce, nebo dokonce zvýšit prodeje vašich produktů.

Jak mohu vytvořit reklamu na Instagramu?

Nejlehčí způsob propagace příspěvku na Instagramu je přes tlačítko Propagovat u vybraného příspěvku. Poté vyberete cíl, okruh uživatelů, které chcete oslovit, rozpočet a délku trvání reklamy a následně ji spustíte. Reklamu ale můžete vytvořit i přes Business Manager v sekci Správce reklam. Postup je podobný – s rozdílem, že zde můžete vytvořit i úplně novou reklamu bez existujícího příspěvku.

Je lepší propagovat příspěvky na Facebooku nebo na Instagramu?

Jednoznačná odpověď na tuto otázku neexistuje. Záleží na mnoha faktorech. Mimo jiné i na tom, zda se pohybujete více v prostředí Instagramu nebo Facebooku, kde vás lidé hledají nejčastěji, kde s nimi komunikujete a kde se více prezentujete.Obecně má Facebook menší brand management, ale zase se zde denně nachází mnohem více lidí (video tu má … Číst celé

Jak je účtována cena za reklamu na Instagramu?

Reklama na Instagramu je založena na účtování poplatku za propagaci příspěvků. To znamená, že si sami nastavíte rozpočet – částku, jakou chcete na reklamu vynaložit. Zda to bude sto korun nebo třeba tisíc, je na vás. Z tohoto rozpočtu se pak peníze rozloží rovnoměrně po celou dobu kampaně. Všechna vyúčtování pak naleznete v Business Manageru, kde si … Číst celé