Obsah a kreativa

Aby s vámi zákazníci chtěli zůstat v kontaktu, musíte jim nabídnout užitečný nebo zábavný obsah ve správné formě a na správné platformě. Pomůžeme vám přesně takový content vymyslet, vytvořit a distribuovat. Vaše cílovka vás bude milovat.

Chci top obsah
eVisions

Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů

Dáme jídlo

Jak na zvýšení návštěvnosti blogu o 3 474 %

VašeČočky.cz

Jak jsme z minerálních hnojiv udělali hot FB topic a zvýšili organický dosah YoY o 269 %

Yara Agri Czech Republic

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

2. místo - Elektronický časopis a blog

Zlatý středník 2022

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

Co si u nás můžete objednat?

Správa sociálních sítí

Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Podstatné je ale „nebýt všude a nikde“. Pomůžeme vám identifikovat, na jaké sítě se vzhledem k vaší cílovce zaměřit a jaký obsah tam vytvářet, aby vaše „socky“ nebyly jen nástěnkou, ale prodejním kanálem.

Správa sociálních sítí

Tvorba grafiky a motion designu

Potřebujete navrhnout kompletní vizuální identitu? Zaujmout na sociálních sítích virální CGI animací nebo 3D videem? Anebo „jenom“ vytvořit vizuály ke konverzní kampani? Naše interní kreativní a produkční týmy se do toho s chutí pustí.

Tvorba grafiky a motion designu

Proč potřebujete kvalitní obsah?

01Získáte věrnější a loajálnější zákazníky

  • Pravidelná dlouhodobá komunikace vám pomůže být u vašich zákazníků top of mind, což prokazatelně vede k vyšším prodejům a silnější značce.
  • Zákazníci, kteří si vás našli díky společnému tématu, jsou statisticky věrnější než ti, na které jste zacílili reklamu, a častěji se vrací.

02Vybudujete si důvěru

  • Když budete dlouhodobě využívat svou odbornost a hodnotu k tomu, abyste zákazníkům pomáhali řešit jejich problémy, bavili je nebo rozvíjeli, získáte si jejich důvěru – později vyjádřenou penězi.
  • Lidé totiž nakupují od toho, komu věří – Pokud zákazníci uvěří, že jim dodáte kvalitu, nákupní rozhodování pro ně už vždycky bude snazší. Stejné to bude i s druhou šancí, pokud se vám jednou něco nepovede.

03Zvýšíte prodeje

  • Důvěra je inflaci odolnou měnou. Důvěryhodné značky nemusí bojovat o zákazníky cenou, protože lidé jsou ochotní si za jistotu trochu připlatit.
  • Vyšší návratnost vašich investic zajistí sám o sobě i kreativní a zajímavý obsah, který v reklamním balastu vynikne.
  • S kvalitním obsahem a vyšší retencí dlouhodobě ušetříte ve výkonnostní reklamě a nekonečném boji o pozornost.

Naše výsledky

Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů

přivedli jsem na blog

126 000 čtenářů

publikovaných článků

140

Spolupráci jsme odstartovali v únoru 2019 hloubkovou analýzou SEO příležitostí. Organické vyhledávání pro hlavní fráze v daném segmentu Dáme jídlo z velké části pokrývá, a tak jsme se při analýze příležitostí nezaměřili pouze na segment rozvozu jídla, ale analyzovali jsme food segment jako takový, tedy všechny možnosti, kdy uživatel hledá jakékoliv informace o jídle.

Dáme jídlo

Šperky Rýdl: Jak jsme vyšperkovali blog a přivedli na něj 261 tisíc lidí

publikovaných článků

120

návštěv celkem

261 000

Je jen málo českých šperkařů, kteří svou práci dělají poctivě a s láskou a kteří šperky nejen vyrábějí, ale také navrhují. Zlatnictví Šperky Rýdl jsou jedním z nich. My jsme měli tu čest s nimi v roce 2018 začít spolupracovat a ukázat, že i blog může přinášet skvělé výsledky, a dokonce i prodávat.

Šperky Rýdl

Klienti

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Certifikáty

mitglied
collabim_cert
CzechTrade
FBP-Badges-Partner
google
mergado
mergado
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
sklik

Náš tým

Dominika

Dominika Lukášová

Head of Social Media Team

Dominika vede Social Media tým složený hlavně z příslušníků generace Z, který autenticky komunikuje s cílovkou, která dnes firmy zajímá ze všech nejvíc. V oblasti sociálních médií a influencer marketingu se pohybuje přes 10 let. Za tu dobu prošla různými rolemi od tvorby obsahu až po strategii a i díky vlastní dráze influencerky dokáže přicházet s koncepty, které mají nejen nápad, ale hlavně výsledky.

Tomáš

Tomáš Benda

Head of Content Team

Tomáš vede obsahový tým, který u nás z hlediska SEO patří k úplné špičce, ale zabývá se i automatizovaným mailingem, sociálními sítěmi a AI. V marketingu se pohybuje od roku 2015. Vystudoval komunikaci na FSV a jako copywriter a kreativec pracoval v agenturách na projektech, které získaly ceny jako Effie, Zlatý středník nebo Lemur.

FAQ

Proč bych měl investovat do obsahu, když můžu zaplatit reklamu a mít výsledky hned?

Zobrazit odpověď

Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Zatímco reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte, obsah funguje dlouhodobě – lidé vás díky němu mohou najít i několik měsíců nebo let (podle oboru a tématu) po publikaci. Ideální je ale obojí kombinovat: reklama přináší rychlost, content stabilitu a hlavně důvěru.

Není content marketing pro menší firmy moc drahý?

Zobrazit odpověď

Content marketing nemusí být drahý – důležité je dělat ho efektivně a s jasným záměrem. Pokud je vaší cílovkou generace Alfa, nebudeme psát blog ani vytvářet obsah na Facebooku, pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing, ale zaměříme se na budování důvěry, a pokud vám nejvíc prodejů dělají senioři, nebudeme natáčet podcasty. Tyhle věci jsou asi na první pohled jasné, ale podobných nuancí existují desítky. Dokážeme je identifikovat, vrhnout se jen na efektivní kanály a se správnými formáty a hodně ušetřit.

Můžu content marketing nějak měřit? Jak poznám, že se mi investice vrací?

Zobrazit odpověď

Samozřejmě. Můžete sledovat návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání nebo počet poptávek. Konkrétní metriky s vámi vybereme. Podstatné je, že když se obsah dělá dobře, přitahuje ty správné lidi, kteří ve finále spíš udělají požadovanou akci.

Dělíme se o know-how

Dělejte obsah s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Protože lépe optimalizované blogy pro vyhledávače vám nikdo jiný neudělá
  • Pracujeme s lídry trhů jako fintech nebo telco
  • Specializujeme se i na generaci Z
  • To všechno zvládneme díky international týmu v 17 světových jazycích