Obsah a kreativa
Aby s vámi zákazníci chtěli zůstat v kontaktu, musíte jim nabídnout užitečný nebo zábavný obsah ve správné formě a na správné platformě. Pomůžeme vám přesně takový content vymyslet, vytvořit a distribuovat. Vaše cílovka vás bude milovat.
Co si u nás můžete objednat?
Content marketing
Nemusíte psát rozsáhlý blog, posílat newsletter, nahrávat podcast a mít vyladěné všechny sítě. Kouzlo content marketingu spočívá v tom, že jednotlivá média mohou fungovat i samostatně. Pomůžeme vám určit, která to jsou ve vašem případě, a ukážeme vám, jak na ně!
Správa sociálních sítí
Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Podstatné je ale „nebýt všude a nikde“. Pomůžeme vám identifikovat, na jaké sítě se vzhledem k vaší cílovce zaměřit a jaký obsah tam vytvářet, aby vaše „socky“ nebyly jen nástěnkou, ale prodejním kanálem.
Tvorba grafiky a motion designu
Potřebujete navrhnout kompletní vizuální identitu? Zaujmout na sociálních sítích virální CGI animací nebo 3D videem? Anebo „jenom“ vytvořit vizuály ke konverzní kampani? Naše interní kreativní a produkční týmy se do toho s chutí pustí.
Proč potřebujete kvalitní obsah?
01Získáte věrnější a loajálnější zákazníky
- Pravidelná dlouhodobá komunikace vám pomůže být u vašich zákazníků top of mind, což prokazatelně vede k vyšším prodejům a silnější značce.
- Zákazníci, kteří si vás našli díky společnému tématu, jsou statisticky věrnější než ti, na které jste zacílili reklamu, a častěji se vrací.
02Vybudujete si důvěru
- Když budete dlouhodobě využívat svou odbornost a hodnotu k tomu, abyste zákazníkům pomáhali řešit jejich problémy, bavili je nebo rozvíjeli, získáte si jejich důvěru – později vyjádřenou penězi.
- Lidé totiž nakupují od toho, komu věří – Pokud zákazníci uvěří, že jim dodáte kvalitu, nákupní rozhodování pro ně už vždycky bude snazší. Stejné to bude i s druhou šancí, pokud se vám jednou něco nepovede.
03Zvýšíte prodeje
- Důvěra je inflaci odolnou měnou. Důvěryhodné značky nemusí bojovat o zákazníky cenou, protože lidé jsou ochotní si za jistotu trochu připlatit.
- Vyšší návratnost vašich investic zajistí sám o sobě i kreativní a zajímavý obsah, který v reklamním balastu vynikne.
- S kvalitním obsahem a vyšší retencí dlouhodobě ušetříte ve výkonnostní reklamě a nekonečném boji o pozornost.
Naše výsledky
Klienti
Certifikáty












Náš tým
FAQ
Proč bych měl investovat do obsahu, když můžu zaplatit reklamu a mít výsledky hned?
Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Zatímco reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte, obsah funguje dlouhodobě – lidé vás díky němu mohou najít i několik měsíců nebo let (podle oboru a tématu) po publikaci. Ideální je ale obojí kombinovat: reklama přináší rychlost, content stabilitu a hlavně důvěru.
Není content marketing pro menší firmy moc drahý?
Content marketing nemusí být drahý – důležité je dělat ho efektivně a s jasným záměrem. Pokud je vaší cílovkou generace Alfa, nebudeme psát blog ani vytvářet obsah na Facebooku, pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing, ale zaměříme se na budování důvěry, a pokud vám nejvíc prodejů dělají senioři, nebudeme natáčet podcasty. Tyhle věci jsou asi na první pohled jasné, ale podobných nuancí existují desítky. Dokážeme je identifikovat, vrhnout se jen na efektivní kanály a se správnými formáty a hodně ušetřit.
Můžu content marketing nějak měřit? Jak poznám, že se mi investice vrací?
Samozřejmě. Můžete sledovat návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání nebo počet poptávek. Konkrétní metriky s vámi vybereme. Podstatné je, že když se obsah dělá dobře, přitahuje ty správné lidi, kteří ve finále spíš udělají požadovanou akci.
Dělíme se o know-how
Dělejte obsah s námi
Proč my?
- Protože lépe optimalizované blogy pro vyhledávače vám nikdo jiný neudělá
- Pracujeme s lídry trhů jako fintech nebo telco
- Specializujeme se i na generaci Z
- To všechno zvládneme díky international týmu v 17 světových jazycích