Menu

Strategie prezentace na sociálních sítích

Příprava strategie prezentace vaší značky na sociálních sítích by měla být jedním z prvních kroků vaší aktivity na sociálních médiích. Jde o dokument, na kterém je postavená celá koncepce prezentace vaší značky. Dokument obsahuje dlouhodobý plán pro naplnění vašich cílů, které očekáváte od prezentace na sociálních sítích, a také konkrétní akční plán pro jejich realizaci.

Proč se bez strategie pro sociální sítě neobejdete?

Strategie prezentace na sociálních sítích vám pomůže:

  • zmapovat aktuální stav vaší prezentace na sociálních sítích,
  • získat přehled o konkurenci a její komunikaci na sociálních sítích,
  • získat dlouhodobý plán pro prezentaci na sociálních sítích pro dosahování vytyčených cílů,
  • identifikovat klíčové USP a příležitosti v prezentaci na sociálních sítích,
  • odhadnout přínosy využití jednotlivých platforem sociálních sítí.

Jak poznáte, že byste měli investovat do strategie pro sociální sítě právě vy?

Službu tvorby strategie pro sociální sítě doporučujeme jako první krok při zahájení vzájemné spolupráce. Následným krokem je již převzetí samotné správy profilů na sociálních sítích, které je samotnou realizací vytvořené strategie.

Tvorbu strategie doporučujeme především v případě, že:

  • nejste spokojeni s aktuálním stavem svých profilů, respektive s prezentací své značky na sociálních sítích,
  • chystáte se začít prezentovat svou značku na sociálních sítích,
  • postrádáte jasný koncept prezentace své značky na sociálních sítích,
  • nedosahujete vytyčených cílů pro sociální sítě,
  • máte nedostatek času nebo znalostí pro vytvoření koncepce komunikace na sociálních sítích z vlastních zdrojů,
  • vytvořili jste nové profily na sociálních sítích a chcete, aby prezentace přinesla výsledky co nejdříve.

Pokud máte pocit, že prezentace vaší značky na sociálních sítích sklízí potřebné ovoce, můžeme zrealizovat pouze kontrolní audit, respektive analýzu vaší komunikace na sociálních sítích.

Poskytujeme také rovnou samotný marketing na sociálních sítích, například správu facebookového účtu, která bude navazovat na vaší fungující strategii.

Jak tvorba strategie pro sociální sítě probíhá?

Základem strategie je detailní analýza vašeho dosavadní působení na sociálních sítích. Ta zahrnuje zmapování technického, obsahového a kvalitativního stavu vašich profilů včetně základní analýzy konkurence. Na základě výsledků navrhneme souhrn jednorázových i dlouhodobých činností, které vám pomohou efektivně využívat sociální sítě pro vaší prezentaci a dosahovat vytyčených cílů.

Co je součástí výstupu?

Výsledný dokument je rozdělen do několika částí. V první hodnotíme současný stav vašeho profilu nebo profilů na sociálních sítích, ve druhé stav vaší konkurence. Hlavní část dokumentu tvoří samotná strategie, tedy dlouhodobý plán prezentace vaší značky na sociálních sítích.

Dokument strategie pro sociální sítě zpravidla obsahuje:

  • analýzu současného stavu profilu na sociálních sítích (technické nastavení, oslovení cílové skupiny, kvalita sdíleného obsahu, kreativní koncepce, úroveň community managementu, zhodnocení placené propagace),
  • analýzu konkurence včetně srovnání,
  • odhad potenciálu jednotlivých platforem sociálních sítí pro prezentaci značky,
  • návrh vhodných cílů pro sociální sítě, metrik a KPI,
  • popis cílové skupiny a možné způsoby jejího oslovení přes sociální sítě,
  • doporučené prvotní kroky pro nápravu případných nedostatků,
  • identifikaci klíčových marketingových sdělení a zakomponování USP (konkurenčních výhod) do aktivit,
  • doporučený tone of voice pro komunikaci značky na sociálních sítích včetně komunikace s klienty/fanoušky,
  • návrh kreativní strategie,
  • strategii placené propagace (tj. reklamy na sociálních sítích),
  • návrh akčního (časového) plánu aktivit / prezentace na sociálních sítích.

Proč zvolit strategii pro sociální sítě právě od nás?

Strategie od našeho social týmu:

  • zahrnuje analýzu předchozích aktivit včetně srovnání s konkurencí,
  • obsahuje komplexní strategii včetně placené propagace,
  • je připravená na míru pro každého klienta,
  • obsahuje kreativní řešení,
  • stanovuje jasná KPI,
  • pracuje s USP klienta,
  • obsahuje možné způsoby oslovení cílové skupiny,
  • stanovuje přínosy konkrétních aktivit a kanálů sociálních médií,
  • dodá klientovi akční plán pro jeho prezentaci.

Na tvorbě strategie spolupracuje tým zkušených specialistů pro jednotlivé oblasti (placená propagace, obsah, grafika, community management).

Proč svěřit marketing na sociálních sítích do našich rukou?

  • Vaše prezentace na sociálních sítích bude v rukou odborníků, kteří se specializují na marketing tohoto odvětví, mají bohaté zkušenosti, chuť se posouvat a dávají klientům spoustu lásky.
  • Marketing na sociálních sítích řešíme komplexně v rámci celé marketingové strategie, naši specialisté mají přesah do dalších oborů online marketingu (SEO, copywriting, PPC atd.).
  • Sledujeme businessové metriky a businessový dopad prezentace na sociálních sítích. Nereportujeme pouze likes a srdíčka.
  • Získáte kreativní zázemí social media týmu, které přichází s originálními nápady na obsahovou strategii pro sociální sítě včetně realizace (videprodukce, grafika).
  • Úzce kooperujeme s PPC týmem a jsme orientovaní na výkon.
  • Máme zkušenosti s brand buildingem, budováním komunity i čistě výkonnostními kampaněmi.
  • Detailně známe české i zahraniční trhy (SK, DE atd.) a máme zkušenosti se správou zahraničních profilů.
  • Máme pohodlný a efektivní nástroj pro komunikaci, schvalování publikačního plánu a komplexní správu SM profilů – Zoomsphere.
  • Máme rodilé mluvčí češtiny, slovenštiny a němčiny.
  • Aktivně sledujeme novinky z oboru a ty relevantní uvádíme hned do praxe.

Naši spokojení klienti

Náš tým

Co o nás říkají naši klienti


Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.

  • Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.

Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.

  • Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott

Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.

  • Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz

„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“

  • Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz

„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“

  • Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution

Náš přístup aneb Jaká je cena za správu profilů na sociálních sítích?

Ke každé poptávce přistupujeme individuálně. V první řadě potřebujeme zjistit, jaká jsou vaše očekávání od prezentace vaší značky na sociálních sítích a spolupráce s naší agenturou.

Na úvodní osobní schůzce nebo na online callu si společně popovídáme o vašich očekáváních, cílech, vašem podnikání a službách, které poptáváte.

Důležitou součástí je také základní interní analýza stavu vaší stávající a proběhlé aktivity na sociálních sítích.

Na základě vzájemné komunikace a interní analýze připravíme nabídku na míru vašim potřebám.

Protože se požadavky každého klienta liší, stanovujeme kalkulaci individuálně podle personifikovaného plánu.

Neváhejte vyplnit formulář a my se vám brzy ozveme.

    Napište nezávaznou poptávku