Menu

Online reputation management

Trápí vás šířící se negativní online zvěsti o vaší firmě či osobě? Váš aktuální stav zhodnotíme a navrhneme nejvhodnější postup, jak svou reputaci vylepšíte. Ve vhodných případech se pokusíme o smazání nebo modifikaci negativních zmínek. Následně zajistíme, aby pozitivní a neutrální zprávy o vás přebily ty negativní a udělaly je špatně dohledatelné. Nastavíme komplexní monitoring zmínek o vašem brandu, vše budeme sledovat, informovat vás a řešit konkrétní situace. V rámci zlepšování online pověsti samozřejmě přicházíme s nápady na tvorbu obsahu, který zlepší váš obraz v očích uživatelů a přinese i vyšší loajalitu stávajících zákazníků.

Jak vypadá ORM v praxi:

Co klient, to jiný cíl, a tomu odpovídá i zadání z jeho strany a námi realizované řešení. Nejčastěji se v mezích Online Reputation Managementu jedná o odstranění negativních zmínek o společnosti, produktu či službě z první stránky výsledků vyhledávání vyhledavačů Google nebo Seznam. Toho může být docíleno smazáním, úpravou (zmírněním) či odsunutím těchto výsledků vyhledávání na 11tou a nižší pozici přirozených výsledků vyhledávání.

Co pro to konkrétně děláme:

  • Negativní zprávu smažeme, zařídíme, aby ji nebylo schopno nalézt, nebo v nejhorším případě neutralizujeme
  • pozitivní zprávu zesílíme
  • neutrální zprávu zvrátíme do pozitivní

Proč si pro Online Reputation Management (ORM) vybrat nás?

  • Samostatnost – veškeré úpravy na webu klienta provádíme sami bez nutnosti zásahu třetí strany.
  • Komplexnost – na všech projektech spolupracují konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálních sítí, použitelnosti, obchodní účinnosti, UX a dalších odvětví internetového marketingu.
  • Iniciativa a zkušenost – vstupujeme do návrhu a řešení aplikace s vlastními názory a dlouhodobými zkušenostmi.
  • Flexibilita – nenutíme klientovi svá řešení za každou cenu, nasloucháme mu, konzultujeme s ním další postupy a své vstupy přinášíme do diskuze jako nezávazná expertní doporučení.
  • Uživatelský pohled – veškeré aktivity směřujeme na lidi, proto zohledňujeme použitelnost, obchodní účinnost, konverzní mechanizmy, nároky pro SEO.
  • Koncept – při návrhu aplikace myslíme dopředu a v aplikaci necháváme prostor pro budoucí rozvoj.
  • Univerzálnost – naše řešení jsou postavená čistě a čitelně, takže se dobře udržují a snadno je chápou všechny strany.
  • Testování – vše důsledně testujeme (ruční i automatické testy).
  • Odbornost – jsme odbornou špičkou v oboru a všichni naši zaměstnanci mají zkušenosti s projekty všech typů i velikostí.

Náš Online Reputation tým

    Napište nezávaznou poptávku