Menu

Strategie linkbuildingu

Zpětné odkazy patří k základním strategiím SEO. Nestačí jen zprovoznit ideálně optimalizovaný web s očekáváním, že se bude dobře zobrazovat ve vyhledávačích. Web je třeba podporovat zmínkami z různých míst na internetu. Získávání zpětných odkazů neboli linkbuilding zvyšuje viditelnost vašeho webu a vaší značky na internetu. Z jakých míst a z jakých typů webů by se na vás mělo odkazovat, vám prozradí právě strategie linkbuildingu.

Co strategie linkbuildingu obsahuje?

Příprava strategie získávání zpětných odkazů by měla být jedním z prvních kroků propagace vašeho webu. Jde o dokument, na kterém je postaven celý linkbuildingový proces a který obsahuje plán dlouhodobého získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů.
Základem strategie je zmapování technického, obsahového a kvalitativního stavu současného odkazového profilu. Na jeho základě získáte doporučení, do jaké míry a v jaké intenzitě i formě se linkbuildingu věnovat. Navrhneme souhrn jednorázových i dlouhodobých činností a představíme zajímavé příklady, které vám pomohou efektivně rozvíjet vaše odkazové portfolio (tj. odkazový profil).
Výsledný dokument je rozdělen do tří základních částí. V první hodnotíme současný stav off-page faktorů vašeho webu. Ve druhé pak provádíme komplexní analýzu hlavních konkurentů – zaměřujeme se na počet i kvalitu jejich zpětných odkazů. V poslední a hlavní části strategie  doporučujeme optimální způsoby získávání zpětných odkazů právě pro váš web. Součástí linkbuildingové strategie je:

  • Analýza současného stavu odkazového profilu (počet, kvalita a zacílení zpětných odkazů směřujících na váš web).
  • Srovnání odkazového portfolia s největšími konkurenty.
  • Odhad linkbuildingového potenciálu vašeho webu.
  • Revize zakázaných technik a návrh na případné distancování odkazů.
  • Návrh linkbuildingových metrik a KPI.
  • Mapa zdrojů linkbuildingu.
  • Tipy na úpravu nevhodně nebo nedostatečně zacílených odkazů.
  • Jednorázové i dlouhodobé způsoby získávání zpětných odkazů.
  • Návrhy linkbaitingových technik, tj. jaký obsah byste na webu měli mít, aby na něj uživatelé odkazovali sami a přirozeně.
  • Zapojení linkbuildingové strategie do marketingu firmy.
  • Rešerše odkazových příležitostí.
  • Návrh akčního (časového) plánu linkbuildingu.

<!–


–>

Strategie linkbuildingu zdarma

Pokud si chcete vyzkoušet zpracovat strategii linkbuildingu sami, připravili jsme pro vás jednoduchý návod obsahující základní kroky, jak na komplexní rešerši odkazových příležitostí.

Proč si objednat strategii linkbuildingu od nás?

V případě, že tvorbu strategie linkbuildingu raději svěříte do rukou odborníků, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem. Jsme připraveni vypracovat dokument na míru vašim požadavkům a potřebám vašeho webu.

Proč byste se měli obrátit právě na nás?

  • Máme bohaté zkušenosti s linkbuildingem.
  • Známe detailně české prostředí i zahraniční trhy (SK, DE, AT i RU).
  • Vybudovali jsme si obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
  • Máme interní tým zkušených linkbuilderů.
  • Získáváme pouze kvalitní zdroje linkbuildingu.
  • Linkbuilding pro nás není jenom o odkazech, ale řešíme ho komplexně v rámci marketingové strategie.

Naši SEO klienti:

Náš SEO tým:

Kolik linkbuildingová strategie stojí?

Cenu strategie linkbuildingu určujeme vždy individuálně v závislosti na rozsahu daného webu, stavu jeho odkazového profilu, obchodních cílů, daného oboru a stavu konkurence. Nejčastěji se však pohybuje v rozmezí 15–20 000 Kč.

Máte zájem o zpracování strategie linkbuildingu?

Potřebujete zpracovat strategii linkbuildingu pro svůj web? Neváhejte nás kontaktovat.

    Napište nezávaznou poptávku