Menu

Publikační plán

Tajemstvím úspěšného blogu je jasný a promyšlený plán. Publikační plán postavený na datech vám pomůže odhalit nosná témata a obsah, který přiláká čtenáře i potenciální zákazníky. Rozsáhlé obsahové plány jsou naší specialitou – kombinují totiž tvrdá data, atraktivní témata a mají businessový potenciál. Stačí jeden jediný dokument a váš blog konečně nabere správný směr.

Ať už obsah na firemní blog tvoříte či přidáváte nahodile, nebo s tvorbou obsahu teprve začínáte, bez publikačního plánu se neobejdete. Díky němu totiž zjistíte, jaké typy obsahu a článků na blogu pokrýt, abyste oslovili nové čtenáře a získali pravidelnou návštěvnost nejen z internetových vyhledávačů. A hlavně ¬– abyste tvořili ještě lepší obsah, než tvoří konkurence.

Propracovaný publikační plán vám navíc pomůže být efektivnější – vždy totiž budete přesně vědět, jaké články a kdy je třeba publikovat, která klíčová slova musejí obsahovat i jaký mají mít formát. Nepřekvapí vás ani sezónní události a svátky, jako jsou třeba Vánoce, protože i to při tvorbě publikačních plánů zohledňujeme.

V čem vám publikační plán pomůže?

  • Získáte nosná, atraktivní a nejvíce hledaná témata pro publikaci.
  • Zajistíte si pravidelnou návštěvnost z vyhledávačů.
  • Pokryjete na blogu ta správná klíčová slova.
  • Dokážete správně zacílit publikum.
  • Odhalíte, jaký obsah tvoří konkurence a kde máte mezery.
  • Zefektivníte svou publikační činnost a ušetříte čas i peníze.
  • Zjistíte, kdy je nejvhodnější dané téma publikovat.
  • Váš blog dostane jasný systém a řád.

Jak tvoříme publikační plány pro naše klienty?

  1. Důkladně se seznámíme s vaším oborem.
  2. Provedeme základní obsahovou analýzu konkurence, během níž zmapujeme blogy vašich konkurentů i oborové weby a magazíny.
  3. Prostřednictvím marketingových nástrojů získáme potřebná data a relevantní klíčová slova.
  4. Připravíme Content Gap analýzu, která nám odhalí obsahové mezery v porovnání s vaší konkurencí.
  5. Na základě dat vytvoříme atraktivní témata článků a poté samotný obsahový plán.

Při tvorbě pracujeme s marketingovými nástroji, jako je například Marketing Miner, Ahrefs, SEMRush, Google Analytics, Google Search Console a další.

Co obsahuje publikační plán?

Každý publikační plán obsahuje:

  • téma/námět pro článek,
  • vhodné datum publikace článku,
  • vhodnou kategorii článku / štítky,
  • klíčová slova a jejich hledanosti,
  • doplňující informace k tématu: doporučený rozsah, forma zpracování atd.,
  • sezónnost tématu,
  • celkovou hledanost témat,
  • odhad přínosu organické návštěvnosti.

Jak vypadá publikační plán?

Ukázka publikačního plánu, který jsme vytvořili pro klienta Dáme jídlo.

Tvořte obsah, který přiláká čtenáře i zákazníky

Díky úzké spolupráci s největším SEO týmem v Česku a copywriterům s přesahem do analytiky dokážeme publikační plány zacílit nejen na zákazníky lačnící po informacích, ale i na vyhledávače.

Publikačním plánem to u nás nekončí

Chcete mít jistotu, že vaše texty budou mít všechny náležitosti SEO, budou poutavé, kvalitně zpracované a zároveň budou na web přivádět návštěvnost z organického vyhledávání a podporovat tak prodeje či váš brand? Svěřte nám svůj blog a my se vám o něj postaráme od A do Z.

Dokážeme kvalitně zpracovat lifestylové i technicky zaměřené články

Dlouhodobě tvoříme publikační plány pro naše klienty, jako je Dáme jídlo, Srovnejto.cz nebo Aukro. Naši copywriteři mají léta praxe a orientují se v široké škále oborů – od pojištění přes svítidla až po vysokozdvižné plošiny. Díky všeobecnému přehledu tak dokážou kvalitně zpracovat lifestylové i technicky zaměřené články.

Naši spokojení klienti

Poznejte náš tým obsahových specialistů

    Napište nezávaznou poptávku






    K dispozici nejsou žádné příspěvky...