Správa LinkedIn profilu
Správa LinkedIn profilu
Jak efektivně komunikovat jako firma na LinkedInu a stát se znalostním leaderem v oboru? Nevíte, jaké příspěvky na LinkedInu sdílet, abyste naplnili vaše obchodní cíle? Nebo teprve začínáte a potřebuje pomoct s úvodním nastavením LinkedIn profilu? Náš zkušený tým social media specialistů je připraven vám s marketingem na sociální sítí LinkedIn poradit.
LinkedIn se s více jako 740 miliony aktivními uživateli v roce 2020 rozšířil z networkingové platformy pro profesionály na jednu z nejlepších sociálních sítí pro byznys. Je jedním z nejdůležitějších a nejpreferovanějších kanálů pro B2B marketing a v roce 2020 byl uživateli z USA zvolen za nejdůvěryhodnější sociální síť.
Zdroj: Business Insider
Sociální síť LinkedIn vznikla v roku 2002 a zakladatelé ji vytvořili pro profesionály, aby se mohli propojovat, komunikovat a navzájem si pomáhat k dosahovaní svých byznysových cílů.
Na českém trhu využívá LinkedIn více než 1,8 milionu uživatelů, mezi kterými mohou být i vaši potenciální klienti. Nejvíce je zastoupena věková skupina od 25–34 let a tvoří víc než milion uživatelů. Další početnou skupinou jsou lidé ve věku 35–54 let. Platformu nejčastěji využívají lidé s vysokoškolským vzděláním a tráví na ni zhruba 30 minut denně.
Podle české studie #FenomenLinkedIn je hlavním důvodem pro využívání sítě LinkedIn vytváření nových kontaktů. LinkedIn je skvělá platforma pro budování osobní značky a slouží také jako hodnotný zdroj informací.
Zdroj: Fenomén LinkedIn 2020 (N=1002)
LinkedIn může být nástrojem efektivní propagace vašeho byznysu, s kterou vám rádi pomůžeme.
Co získáte aktivitou na LinkedIn?
#1 Kontakty a nové příležitosti
Pokud chcete maximálně využít zákaznický potenciál, je dobré dostat se ke svým klientům tradičními i novými kanály.
Prostřednictvím LinkedInu je možný propojit se s lidmi z vaší oblasti podnikání, získávat nové kontakty na potenciálních klientů a budovat tak skrze ně nové příležitosti.
#2 Byznys a spolupráce
Kontakty následně možná přeměnit v leady (tzn. kontakty na potenciální klienty), které se po vybudování vztahu a získaní důvěry mohou stát vaši klienti.
Díky této platformě můžete mít navíc přehled i o tom, co nového má vaše konkurence či jaké jsou novinky ve vaší oblasti podnikání a být tak stále v obraze.
#3 Budovaní osobní a firemní značky
Na LinkedInu je důležité sdílet novinky a informace o společnosti a stát se viditelnějším v odvětví. Zároveň je podstatné autentické budování vztahu se zákazníky, a proto také dbejte o kvalitní komunikaci.
Důležité je aktivně do konverzace přispívat. Nemusí to však být jen o vaší propagaci, ale spíše o hodnotě, kterou konverzaci přidáte.
#4 Důvěra a pozice leadera
Tvorba poutavého obsahu podloženého vlastními zkušenostmi je klíčová a pomáhá zlepšit to, jako vás potenciální zákazníci vnímají.
Dosažení pozici odborníka a leadera v dané oblasti (tzv. thought leadership) pomáhá budovat důvěru u zákazníků. Navíc podle studie z roku 2020 je dokázané, že značky, které uspějí v budování své pozice autority v daném segmentu, mají lepší reputaci a vyšší prodejní čísla.
Jak využít LinkedIn pro svůj business a jako vám můžeme pomoct my?
LinkedIn je ideální platforma, na níž se můžete prosadit jako značka, ukázat vaše kvality a prezentovat se jako leader ve svém oboru. Při budování obrazu o vaší firmě se zaměřte hlavně na zájmy svých sledovatelů a potenciálních zákazníků.
Abyste je však zaujaly, je třeba publikovat zajímavý a vhodný obsah, s kterým vám rádi pomůžeme. Na základě vypracované obsahové strategie se naši specialisté postarají o dosažení vytyčených výsledků.
V rámci pravidelné správy LinkedIn profilu převezmeme zodpovědnost za komunikaci a prezentaci vaší značky, připravíme publikační plán a budeme přicházet s novými nápady a řešeními pro zviditelnění.
Jako jedni z mála v České republice zajišťujeme pro značky také placenou reklamu, tzv. LinkedIn Ads. Ta může podpořit vaše příspěvky a oslovíte tak nová publika, ke kterým byste se jinak nedostali.
Poznejte náš social media tým
Diana ZadákováSocial Media Strategist
Michaela RusováSocial Media Specialist
Adéla BártováSocial Media Specialist
Naši spokojení klienti
Co o nás naši klienti říkají
„Potřebovali jsme dát naším komunikačním kanálům nový drive, mít jasnou strategii a také jsme hledali někoho, kdo bude zcela kompetentní a zodpovědný k zadaným úkolům. Agentura eVisions předčila naše očekávání, je důležité obklopit se lidmi, kteří odvádí špičkovou práci, jsou vždy otevření k diskuzi a přichází proaktivně s návrhy na zlepšení.„
- Jana Machourková, Head of Marketing, MAN Truck & Bus Czech Republic s.r.o.
„Rád bych poděkoval Dianě a celému jejímu týmu v eVisions za skvělou spolupráci na naší online kampani #kouzločeska propagující domácí regiony a nabídku našich hotelů. Komunikace s jednotlivými členy týmu probíhala po celou dobu hladce a efektivně, tak abychom dosáhli požadovaného výsledku. S efektem a výsledky kampaně jsme celkově velmi spokojeni a rádi v budoucnu navážeme na naší úspěšnou spolupráci.„
- Štěpán Malý, Director of sales, Courtyard by Marriott
„Spolupracujeme s firmou eVisions již několik let v oblasti SEO a správě sociálních sítí v rámci České republiky, Slovenska a Maďarska. Velice oceňuji proaktivní přístup mladého kolektivu této firmy, který nám pomáhá budovat e-shop a naši značku Bellinda. Se službami jsme velice spokojeni.“
- Jitka Ullrichová, Marketing coordinator & e-shop manager, Bellinda.cz
„Specialisté z eVisions jasně ukázali na konkrétních příkladech, kde nám skokově rostou výdaje – naprosto neodůvodněně a zbytečně. Důležité byly i doporučení dalšího postupu pro budoucí aktivity. Audit byl pro nás výrazným přínosem.“
- Miroslav Příkopa, majitel Nefertitis.cz
„Agentura eVisions nám se správuje organickou a placenou část Facebooku, PPC a e-mailing. Z celé spolupráce je vidět, že agentura vnímá marketing komplexně a je si vědoma silných stránek jednotlivých vertikál online marketingu. Díky tomu je schopna efektivně alokovat čas a inzertní náklady, abychom dosáhli vytyčených cílů, což se nám během celé doby spolupráce daří.“
- Lukáš Rymer, majitel e-shopu LED Solution
Jaká je cena za reklamu na LinkedInu?
Cenu za správu LinkedIn profilu a budování prezence Vaší značky na této sociální síti vždy určujeme individuálně v závislosti na nastavených cílech spolupráce. Cena se odvíjí také od toho, do jaké míry již má Vaše firma profil založený a v jakém rozsahu chcete na sociální síti LinkedIn komunikovat.
Spojte se s námi a nastartujte svou komunikaci na LinkedInu!