Menu

Obsahová strategie

Správně nastavená obsahová strategie je základním stavebním kamenem obsahového marketingu. Pokud má být obsah na vašem webu, blogu či sociálních sítích úspěšný, potřebujete pro něj jasný plán a směr. Jedině tak oslovíte potenciální zákazníky a udržíte si ty stávající.

Obsahová strategie je alfou a omegou obsahového marketingu

Díky obsahové strategii si ujasníte své místo na trhu, zjistíte, pro jaké cílové skupiny obsah tvořit, jak je oslovit a jakým způsobem jim obsah doručit. Najdete tonalitu své značky, vhodné typy obsahu a naleznete obsahové mezery. Zjistíte, kdo je vaším zákazníkem, kde ho najdete a jak mu pomůžete – a samozřejmě, jak mu své zboží prodáte.

Jak poznáte, že potřebujete obsahovou strategii?

  • Nevíte, kdo je váš zákazník a kde ho hledat,
  • chcete tvořit obsah, ale netušíte, kde začít,
  • vaše texty nefungují a konkurence má pořád navrch,
  • vaše značka nemá jednotný nebo žádný styl komunikace a nevíte, jak ho nastavit,
  • nevedete publikační plán a příspěvky na blog přidáváte nahodile,
  • nerozumíte tomu, jak vyhodnocovat úspěšnost textů
  • či neznáte základní pravidla pro tvorbu kvalitního obsahu.

Komplexní obsahová strategie, kterou připravíme vašemu webu na míru, vám pomůže všechny tyto pilíře a otázky rozklíčovat. Získáte od nás ucelený obsahový manuál, s nímž dokážete ve světě obsahu uspět.

Jak při tvorbě obsahové strategie postupujeme?

Aby byla obsahová strategie co nejpřesnější, potřebujeme nejprve důkladně poznat obor vašeho podnikání, pochopit co nejlépe vaše služby či produkty a popovídat si s vámi o vašich představách. Rádi se s vámi potkáme osobně, případně k získání potřebných informací použijeme speciální dotazník.

V rámci obsahové strategie získáte:

  • definici vaší současné pozice na trhu,
  • obsahový audit webu a doporučení pro vylepšení,
  • analýzu konkurence a Content Gap analýzu odhalující vaše obsahové mezery,
  • definici cílových skupin a 3 hlavní persony, které je zastupují,
  • návrhy vhodných typů obsahu,
  • návrhy vhodných kanálů, kterými oslovíte nové i stávající zákazníky,
  • definici ton of voice (tón komunikace) vaší značky,
  • jednoduchý komunikační manuál,
  • publikační plán pro blog obsahující 100 témat,
  • základní pravidla a doporučení pro tvorbu kvalitního obsahu,
  • návod na vyhodnocování úspěšnosti textů.

Mějte obsah, který plní cíle a přivádí návštěvnost

Kvalitní a optimalizovaný obsah přivede na váš web organickou návštěvnost, uspokojí zákazníky hladovějící po informacích a technicky pomůže webu stoupat vzhůru ve výsledcích vyhledávání. Důraz na kvalitní copywriting a uživatelskou přívětivost vám dlouhodobě přinese vracející se čtenáře a zákazníky. Tým copywriterů z eVisions se dlouhodobě stará o blogy malých živnostníků i největších hráčů na trhu. Rádi vám navrhneme nejefektivnější řešení, které bude odpovídat přímo vašim potřebám i možnostem.

Naši spokojení klienti

Náš tým pro obsahový marketing

Chcete znát recept na obsah, který je lákavý pro čtenáře i vyhledávače, a především přínosný pro váš business? Napište nám nezávaznou poptávku do formuláře níže a my vám připravíme individuální cenovou nabídku.

Napište nezávaznou poptávku