



Připravíme marketingovou korekturu klíčových částí na webu, jako je homepage, košík, hlavní kategorie a produkty, či kontaktní stránku a stránku "o nás". Gramaticky a stylisticky korektní texty nestačí, web musí prodávat!
Pro německého uživatele je v ecommerce nejzásadnější důvěryhodnost. Ta se dá na webové prezentaci posílit různými prvky, jako jsou německé kontaktní údaje, certifikace, vhodně zvolené unikátní prodejní argumenty, apod. Tím vším vás v rámci lokalizace provedeme.
Košík a nákupní proces je naprosto klíčová část, která rozhodne, zda web bude od začátku generovat objednávky či poptávky. Klíčová je nejen jeho průchodnost a důvěryhodnost, ale kupříkladu i vhodně zvolené platební metody a přepravní společnosti.
Impressum, Datenschutz-Grundverordnung, Allgemeine Beschäftsbedingungen, Widerrufsbelehrung - zní tyto pojmy skoro až strašidelně? Žádný strach, v rámci lokalizace pro vás zajistíme i základní právní náležitosti vašeho webu.