Menu

Lokalizační analýza

✓ Hloubková analýza webu a odborné posouzení připravenosti na daný trh
✓ Detailní vysvětlení a doporučení, jak nedostatky řešit
✓ Podpora a konzultace během realizace úprav

V rámci lokalizační analýzy webu se zaměříme na:

Copywriting/korektury

Podíváme se, jak si váš web stojí z hlediska gramatiky, stylistiky a pravopisu včetně interpunkce. Poradíme, co zlepšit a co lépe formulovat. Kromě správnosti jazyka zohledníme i marketingový efekt a styl, jakým promlouváte k zákazníkům. To vše s přihlédnutím k nejdůležitějším SEO zásadám.

Metadata

Součástí lokalizační analýzy je také kontrola metadat. Ta jsou důležitá nejen pro roboty, ale i pro uživatele. Dohlédneme na obsah a délku metapopisků, názvů stránek i URL adres.

Uživatelskou zkušenost (UX)

Pohybují se uživatelé na webu jednoduše a bez zádrhelů? Dělají přesně to, co chcete, aby dělali? Ověříme si uživatelskou přívětivost stránek a ukážeme vám, jak správně komunikovat USP (unikátní prodejní argumenty), platební možnosti, obchodní podmínky i zásady vrácení zboží.

Nákupní proces

Objednávkový proces musí být rychlý, pohodlný a legislativně správný. Kontrolou košíku a nákupního trychtýře odhalíme případné nedostatky, které by zákazníkům mohly bránit v dokončení nákupu.

Právní aspekty

Co země, to jiná legislativa. Pohlídáme, aby ve vašem online obchodě bylo vše právně v pořádku: zásady ochrany osobních údajů, cookie lišta, imprint i podmínky zrušení objednávky.

Roman Teuschel

CEO

Co vám lokalizační analýza přinese?

  • Web s vyšší návštěvností, konverzemi a nižším bounce rate.
  • Srozumitelnější, uživatelsky přívětivý web bez překážek.
  • Vyladěný obsah bez pravopisných, gramatických a stylistických chyb.
  • Atraktivnější způsob komunikace vašich USP.
  • Vyšší důvěryhodnost webu díky správné komunikaci platebních a přepravních podmínek a zásad při vrácení zboží.
  • Jistotu, že web 100% splňuje všechny právní aspekty (cookie lišta, imprint apod.).






    Reference