Menu

Reklama v PPC systémech

Co je PPC reklama

Zkratka PPC znamená Pay Per Click, tedy platba za kliknutí, což je hlavní charakteristika a rozlišovací znamení PPC reklamy, neboť platíte až v momentě, kdy na vaší reklamu někdo klikne. Jinými slovy platíte až za reálně přivedenou návštěvnost. Nespornou výhodou PPC reklamy je, že vám návštěvnost na web může začít přivádět prakticky ihned, můžete zasáhnout téměř kohokoliv a hlavně – veškeré výdaje máte pod kontrolou, takže si můžete vypočítat návratnost.

Jedná se tedy o skvělý způsob, jak se zviditelnit na internetu – budete vidět ve vyhledávačích (Google, Seznam), na spoustě dalších webů pomocí bannerů (tzv. obsahová síť, např. Seznam.cz, Novinky.cz, Sport.cz apod.) a na Youtube.

Na jaké vyhledávací dotazy se reklama zobrazí, jak bude vypadat, kolik za kliknutí nakonec zaplatíte a mnoho dalších parametrů ovlivníme my správným nastavením kampaně.

Co vám PPC reklama přinese

Zásadní je mít dobře nastavené cíle, od kterých se pak vše odvíjí. PPC reklama dokáže skvěle doručit:

  • Výkon, jinými slovy prodej či získávání poptávek
  • Branding, tedy budování povědomí o značce a vytváření vztahu se zákazníkem

V realitě klienti často požadují mix výše zmíněných aktivit, což pro PPC reklamu není žádný problém. Naopak lze velmi dobře využít synergických efektů, kdy např. branding může velmi pozitivně působit na výkonovou část kampaní.

Co umíme

Máme bohaté zkušenosti jak s výkonově zaměřenou PPC reklamou, tak s budováním povědomí o značce. Je však zjevné, že oba termíny mohou být na první pohled dosti vágní a abstraktní. Níže proto přikládáme výpis konkrétních činností, které ovládáme a používáme nejčastěji:

  • Google Nákupy/produktové kampaně v Skliku – v současné době jedna z nejvíce konverzních cest získávání zákazníků pro e-shopy
  • Vyhledávací síť – standardní inzeráty zobrazující se nad přirozenými výsledky vyhledávání; významný zdroj zákazníků pro mnohé e-shopy, který se však kreativně dá využít i pro budování značky
  • Display (bannerová reklama) – skvělý způsob, jak zasáhnout vaší cílovou skupinu při procházení různých webů
  • Remarketing – vysoce konverzní způsob zpětného oslovování návštěvníků vašeho webu
  • Videoreklama na Youtube – říká se, že obrázek řekne více než 1 000 slov a video více než 1 000 obrázků; momentálně zřejmě nejpoužívanější brandingový nástroj
  • Propagace aplikací – způsob jak dostat vaší aplikaci k těm správným uživatelům
  • Zbožové srovnávače – životně důležitý prodejní kanál pro mnoho e-shopů

Veškeré činnosti jsme schopni na maximální úrovni profesionality realizovat v češtině, slovenštině, polštině, němčině a angličtině.

Naše PPC služby

  • dlouhodobá správa PPC
  • dlouhodobá správa zbožových srovnávačů
  • reklama na Youtube
  • audit PPC kampaní
  • audit zbožových srovnávačů
  • strategie pro PPC kampaně a zbožové srovnávače

Jak spolupráce s námi vypadá

  • Na úvod se detailně seznámíme s vaším podnikáním, provedeme všechny nutné analýzy a společně nalezneme hlavní silné stránky a potenciální hrozby a vše následně zohledníme při navržení toho nejlepšího řešení pro vás
  • Definujeme si cíle, od kterých se následně bude odvíjet strategie, kterou pro vás připravíme
  • Stanovíme si pevné termíny, kdy bude co hotové a také je dodržíme
  • Budeme vás pravidelně informovat o aktuálních činnostech a pružně reagovat na vaše podněty
  • Každý měsíc od nás dostanete profesionální podrobný report shrnutí výsledků PPC kampaní s expertním komentářem
  • Budeme neustále v kontaktu a naše práce budeme plánovat tak, aby vedly k plnění nastavených cílů

Proč si vybrat právě nás

  • Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli
  • Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti
  • Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech
  • Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
  • Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem
  • Chápeme PPC jako součást marketingového mixu – propojujeme PPC kampaně s ostatními online kanály (nejčastěji pracujeme na principu Frameworku See-Think-Do-Care)
  • Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme.

Obchodní modely spolupráce

Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely anebo nějakou jejich kombinaci:

  • Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme
  • Výkonový paušál – platíte až při splnění stanovených KPIs
  • Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme

Reference

Poznejte nás

Napiš nezávaznou poptávku