Menu

Analýza konkurence

✓ Zjistěte, s kým na webu soutěžíte
✓ Poznejte strategie svých konkurentů
✓ Objevte nové příležitosti pro růst vašeho podnikání

Analýza konkurence – co zahrnuje?

identifing competitors

Identifikace vašich konkurentů na internetu

Ne všichni konkurenti vaší společnosti v reálném světě jsou zároveň vašimi konkurenty online. Někteří online konkurenti možná nemají fyzické prodejny, a proto o nich nemusíte vědět. Prvním krokem v SEO analýze konkurence je určení deseti nejsilnějších a nejvýznamnějších konkurentů vaší firmy na internetu.

Obecná rešerše zdrojů návštěvnosti

V naší analýze konkurence získáte přehled o tom, jaké zdroje návštěvnosti používají vaši konkurenti. Tyto kanály můžete využít pro získávání vlastních zákazníků.

Analýza profilu zpětných odkazů konkurence

Posoudíme sílu domén vašich konkurentů z hlediska jejich zpětných odkazů a zjistíme rozdíl mezi vašimi zpětnými odkazy a zpětnými odkazy konkurence. Díky tomu budete schopni odhadnout, jakým směrem byste se měli vydat.

Market screening

Prozkoumáme trh a zjistíme specifické požadavky, předpisy nebo trendy v daném odvětví. Na tomto základě vám doporučíme, jak lokalizovat vaše webové stránky v souladu s normami cílové země.

Průzkum obsahu a klíčových slov konkurence

Porovnáme klíčová slova a obsah vašich konkurentů s vašimi webovými stránkami. Odhalíme vaše mezery a připravíme kreativní nápady na obsah, který byste mohli implementovat na svůj web.

Benchmarking

Provedeme analýzu webových stránek konkurence a prozkoumáme jejich funkce, USPs a služby, které nabízejí. Může jít např. o způsoby platby a dopravy, slevy, tipy k lokalizaci atd. To vše lze použít i na vašich webových stránkách. Díky tomu docílíte lepší user experience a na základě přidané hodnoty zvýšíte svůj konverzní poměr.

Petr Hlaváč

COO

K čemu potřebujete analýzu konkurence?

  1. Získáte jasnou představu o tom, kdo jsou vaši konkurenti, jaké jsou jejich slabé a silné stránky a v čem za nimi zaostáváte. Své podnikání nemusíte řídit naslepo!
  2. Dostanete od nás srovnání vašich webových stránek s konkurencí. Tento pohled vám pomůže velmi jednoduše najít prostor ke zlepšení – budete moci rychle zvýšit své pozice, návštěvnost a obrat.
  3. Umožní vám vypracovat přesnější strategii pro vaše webové stránky. Díky analýze získáte představu o svých přednostech a nedostatcích ve srovnání s konkurencí. Přesnější strategie navíc umožňuje efektivnější investování peněz.
  4. Objevíte nové příležitosti k vylepšování webových stránek. Pochopíte, kolik odkazů byste měli získat, jaká klíčová slova vám chybí, jaký typ obsahu byste měli publikovat a jaké funkce implementovat.

Napište nezávaznou poptávku







    Kdo nám důvěřuje

    SEO reference eVisions - Heureka
    DAS
    Helveti