Menu

SEO a linkbuilding v Rakousku

Rakousko je další německy mluvící a nám sousedící zemí, která pro tuzemské e-shopy představuje vhodný cíl zahraniční expanze. Rakouská mentalita je navíc té české o něco blíže než mentalita německá, je tedy trochu snazší vcítit se do potřeb a nároků rakouských zákazníků.

Zhruba 7 milionů Rakušanů si již zvyklo pravidelně využívat internetu (pro srovnání – v Česku je přibližně 7,5 aktivních uživatelů internetu). Velikost trhu je tedy vcelku srovnatelná. Srovnatelné ovšem nejsou obvyklé částky za nákupy, které jsou uživatelé ochotni u internetového prodejce utratit. Ty jsou totiž v Rakousku řádově vyšší. Navíc uživatelé méně fluktuují mezi jednotlivými e-shopy. Pokud u vás uživatel jednou nakoupil a byl spokojen s vašimi službami, je velmi pravděpodobné, že se k vám bude vracet.

Jak na Rakouskou doménu?

Rakousko je specifické zejména tím, že se jedná o malý německy mluvící trh. Velké množství e-shopů z tohoto důvodu působí na rakouském trhu s německou (.de) doménou. Toto řešení má svou výhodu zejména v tom, že se jedná o levnější řešení z hlediska online marketingu (nemusíte se starat současně o dva weby, budovat dvě odkazová portfolia, …). Mít svůj e-shop paralelně na německé i rakouské doméně si většinou mohou dovolit jen ti největší hráči na trhu.

Chcete-li působit současně na německém i rakouském trhu a máte-li pro své plány omezený rozpočet, pak bychom vám doporučili budovat e-shop (minimálně na počátku) jen na německé doméně. Rakouští zákazníci si vás najdou i tak. Chcete-li ovšem cílit výlučně na rakouský trh, pak samozřejmě doporučujeme rakouskou doménu.

Linkbuilding na rakouském trhu

Rakouský trh je oproti tomu německému řádově menší. S tím je třeba počítat i u linkbuildingových aktivit. Narážet zde budete zejména na méně odkazových příležitostí. Na druhou stranu panuje v rakouském prostředí trochu větší ochota odkazovat než na německém trhu. Z našich zkušeností se budete méně potýkat i s požadavky třetích stran na čisté nofollow odkazy.

Cena odkazů je mírně nižší než v Německu – většinou se pohybuje kolem 200 eur. I tak je to ovšem stále poměrně hodně oproti českému trhu. Rozpočet tedy mějte stále v pozoru.

Služby, které pro rakouský trh poskytujeme

Poskytujeme komplexní služby v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) a linkbuildingu (získávání zpětných odkazů) na rakouském trhu. Zlepšíme viditelnost vašeho internetového projektu na německy mluvících trzích, přivedeme a získáme vám nové zákazníky, zviditelníme váš brand, produkt či službu.

Rozjíždíte-li nový internetový projekt v Rakousku, chcete-li zlepšit obchodní výsledky již existujících stránek nebo zviditelnit vaši značku, produkt či službu, jsme vám plně k dispozici.

Na rakouském trhu poskytujeme následující služby:

  1. Optimalizace pro vyhledávače
  2. Linkbuilding
  3. Správa PPC kampaní (Google AdWords)
  4. Webová analytika – implementace Google Analytics, měření, testování, vyhodnocování, hledání obchodních příležitostí
  5. Optimalizace zbožových srovnávačů Jednorázové analýzy (analýza klíčových slov, SEO analýza, strategie linkbuildingu) správa sociálních sítí
  6. Komplexní zajištění expanze na rakouský trh

Proč zvolit právě eVisions?

  1. Máme bohaté zkušenosti s realizací linkbuildingových a SEO kampaní v Rakousku.
  2. Znalost prostředí, mentality, nákupních zvyklostí, cenových i platebních podmínek, jazykových, kulturních i místních odlišností mezi spolkovými zeměmi či jinak definovanými regiony.
  3. Komplexně známe také ostatní německy mluvící trhy (Německo, Švýcarsko).
  4. Při práci na německých projektech využíváme služeb rodilých mluvčí, všichni členové týmu mají výbornou znalost německého jazyka slovem i písmem.
  5. Jsme jediná agentura na českém trhu, která se specializuje na německy mluvící trhy.
  6. Našim klientům schopni nabídnout řešení napříč všemi vertikálami online marketingu, které bude pro daný projekt na německém trhu vhodný.
  7. Vlastníme obsáhlou databázi partnerů a kontaktů.
  8. Máme interní tým zkušených linkbuilderů.
  9. Získáváme pouze kvalitní zpětné odkazy.
  10. Linkbuilding pro nás není jenom o odkazech, ale řešíme ho komplexně v rámci marketingové strategie.
  11. Chápeme SEO jako součást marketingového mixu – propojujeme SEO s ostatními marketingovými kanály.
  12. Veškeré činnosti provádíme sami bez nutnosti zásahu třetí strany.