Menu

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem každého webu a jeho marketingové strategie. Je stěžejním dokumentem, bez kterého nemůže začít optimalizace pro vyhledávače. Poskytne vám ucelenou představu o tom, jaká klíčová slova a fráze jsou k vašemu webu relevantní - tady jak vaše cílová skupina uživatelů hledá vaše produkty, vaši nabídku, vaše služby.

Analýza klíčových slov vám napoví, na jaká slova se vašem webu máte soustředit. Výstupem je seznam klíčových slov, která jsou ve vašem oboru nejvíce hledaná, relevantní a nejméně konkurenční. Z analýzy klíčových slov navíc vychází i návrh optimální struktury webu, který od nás též obdržíte, a je důležitá také pro obsahovou strategii. Ke každému klíčovému slovu získáte informace o jeho hledanosti, pozici vašeho webu na danou frázi ve vyhledávání a jak je daná fráze konkurenční.

Komu analýza klíčových slov pomůže:

Majitelům webů/eshopů, kteří chtějí:

  • Zlepšit obchodní cíle webu
  • Zvýšit návštěvnost webu z přirozených i placených výsledků vyhledávání
  • Zvýšit a zkvalitnit návštěvnost z vyhledavačů
  • Zvýšit konverzního poměru
  • Zlepšit pozic klíčových slov ve vyhledavčích
  • Zvýšit počet úspěšných klíčových slov
  • Změnit či upravit strukturu webu
  • Vytvářet kvalitní obsah
  • Zlepšit získávání zpětných odkazů (linkbuilding)
  • Naplánovat SEO či PPC aktivity
  • Odhalit nevyužitý potenciál webu

V čem Vám analýza klíčových slov pomůže:

Cílem analýzy klíčových slov je zejména:

  • Vybrat nejvhodnější klíčové fráze pro optimalizaci
  • Vybrat nejvhodnější klíčové fráze pro PPC kampaně
  • Roztřídit fráze do logických skupin a přiřadit jim konkrétní vstupní stránku
  • Určit směr další práce (pomoci navrhnout SEO a PPC strategie)
  • Pomoci navrhnout či upravit strukturu webu
  • Upravit metadata: titulky, meta description
  • Upravit textový obsah webu
  • Vybrat optimální podobu a zacílení zpětných odkazů
  • Nalézt slabiny webu s největším potenciálem a nastavit priority
  • Nalézt:
    • Hlavní relevantní klíčové fráze pro Váš web
    • Vedlejší relevantní klíčové fráze
    • Geograficky lokalizované fráze
    • Synonyma
    • Varianty
    • Překlepové fráze
    • Long-tailové fráze
  • U všech klíčových slov ohodnotit:
    • Hledanost
    • Konkurenčnost
    • Relevanci
    • Důležitost
    • Pozice ve vyhledavačích
  • Setřídit:
    • Související klíčové fráze
    • Vstupní stránky
    • Kategorie/filtry

Jak analýza klíčových slov vypadá?

Výstupem analýzy klíčových slov je seznam relevantních klíčových slov (v souboru XLSX) z vašeho oboru s optimální kombinací hledanosti, relevance a konkurence. Ke každému z nich je přiřazen vhodný filtr, důležitost, relevance, aktuální pozice ve vyhledavačích Google a Seznam.cz i doporučená vstupní stránka na Vašem webu.

Dalším výstupem analýzy je i formální dokument v PDF popisující všechny skupiny klíčových slov s návodem, jak s nimi dále pracovat.

Jak dlouho zpracování analýzy klíčových slov?

Obvyklá doba zpracování a dodání analýzy klíčových slov jsou cca 3 týdny.

Jak postupujeme při tvorbě analýzy klíčových slov?

  1. Poznáme klienta
  2. Detailně se seznámíme s oborem
  3. Prozkoumáme trh
  4. Nasbíráme klíčová slova pomocí specializovaných nástrojů
  5. Rozčleníme klíčová slova do logických celků
  6. Určíme relevanci klíčových slov vzhledem k zaměření webu
  7. Vytvoříme návrh optimální struktury webu z pohledu SEO (informační architektura)
  8. Sepíšeme základní doporučení pro práci s klíčovými slovy na webu

Proč nechat analýzu klíčových slov zpracovat nás?

  • Máme bohaté zkušenosti získané při desítkách provedených analýz z různých odvětví
  • Zpracujeme vám analýzu i ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či francouzštině
  • Získáte přehled o konkurenci svého oboru

Potřebujete zpracovat detailní analýzu klíčových slov pro svůj web? Kontaktujte nás!