Menu

Zbožové srovnávače

Pokud tvoříte marketingový mix pro svůj e-shop, zbožové srovnávače byste určitě neměli vynechat. V současně době patří srovnávače mezi vysoce konverzní kánaly online marketingu.

Fungují jako katalog zboží, ve kterém zákazník najde všechny potřebné informace o produktech a současně může nabídky jednotlivých prodejců porovnat. Pokud již zákazník vybírá z nabídky e-shopu, dá se předpokládat, že je v pokročilejší fázi nákupního procesu. Z tohoto důvodu patří zbožové srovnávače mezi vysoce konverzní kanály.

Co vám inzerce na zbožových srovnávačích přinese?

  • navýšení návštěvnosti webu,
  • zvýšení tržeb,
  • optimalizaci nákladů,
  • zvýšení povědomí o značce.

Jaké zbožové srovnávače spravujeme?

Existuje několik typů zbožových srovnávačů, které se většinou liší pouze sortimentem.

Asi nejznámějším a nejvyužívanějším srovnávačem, který má zároveň i nejširší nabídku, je Heureka. PPC režim zde umožňuje inzerovat jednotlivé položky a setkávat se v aukcích s dalšími inzerenty. Množství inzerentů a stejně tak zákazníků závisí zejména na šíři sortimentu. Na Heurece můžete inzerovat téměř jakýkoliv produkt.  Produkty se nahrávají přes XML feed (Heureka jeho povinné parametry zveřejňuje na svých stránkách) a pravidelně se aktualizují, není tedy potřeba ručně zadávat produkty do nabídky a hlídat jejich zásoby. Produktyje potřeba napárovat do správných kategorii.

Pro nabídku zboží můžete využít také zboží.cz, což je srovnávač patřící podSeznam.cz. Princip je obdobný jako u jiných srovnávačů, produkty se nahrávají přes XML feed a je potřeba je správně napárovat.

Jak funguje Glami? Jedná se vlastně o online nákupní galerii, která nabízí zejména produkty z oblasti módy – oblečení, boty, doplňky případně šperky. Funguje i v dalších zemích světa, jako je například Slovensko, Německo, Francie, Španělsko či Itálie. V případě Glami není potřeba párovat produkty ke konkrétním produktům, které jsou již v nabídce, ale stačí je pouze pomocí parametrů ve feedu zařadit do správných kategorií a filtrů, které mají zákaníci k dispozici.

Favi a Biano jsou vyhledávače nábytku a dekorací. Stejně jako u Glami, není potřeba produkty párovat do stávající nabídky, produkty je potřeba skrze parametry ve feedu napárovat do správných kategorií a pod správné filtry. Ať už nabízíte postele, kancelářský nábytek nebo svítidla, jedná se o vhodný prostor pro nabídku produktů.

Správa zbožových srovnávačů obsahuje:

  • Založení účtu a základní nastavení,
  • kontrolu XLM feedu, případně úpravu pomocí nástroje Mergado,
  • spárování zboží do správných kategorií a filtrů,
  • bidding,
  • optimalizaci výsledků,
  • reporting,
  • nastavení cílů a optimalizace s ohledem na dané cíle.

Pokud již zbožové srovnávače využíváte, začněme auditem zbožových srovnávačů a podívejme se na to, co můžeme zlepšit.

Proč s námi spolupracovat?

  • Pro správu XML feedu využíváme nástroj Mergado, tzn., že nepotřebujete IT podporu pro úpravy feedu.
  • Jsme certifikovaný partner Mergada.
  • Spravujeme i další trhy.
  • Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli.
  • Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti.
  • Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech.
  • Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
  • Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem.
  • Chápeme PPC jako součást marketingového mixu – propojujeme PPC kampaně s ostatními online kanály (nejčastěji pracujeme na principu Frameworku See-Think-Do-Care).
  • Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme.

Obchodní modely spolupráce

Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely, anebo nějakou jejich kombinaci:

  • Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme.
  • Výkonový paušál – platíte až při splnění stanovených KPIs.
  • Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme.

Naši spokojení klienti (PPC reference)

Náš PPC tým:

    Napište nezávaznou poptávku