Zbožové srovnávače
Pokud tvoříte marketingový mix pro svůj e-shop, zbožové srovnávače byste určitě neměli vynechat. V současně době patří srovnávače mezi vysoce konverzní kánaly online marketingu.
Fungují jako katalog zboží, ve kterém zákazník najde všechny potřebné informace o produktech a současně může nabídky jednotlivých prodejců porovnat. Pokud již zákazník vybírá z nabídky e-shopu, dá se předpokládat, že je v pokročilejší fázi nákupního procesu. Z tohoto důvodu patří zbožové srovnávače mezi vysoce konverzní kanály.
Co vám inzerce na zbožových srovnávačích přinese?
- navýšení návštěvnosti webu,
- zvýšení tržeb,
- optimalizaci nákladů,
- zvýšení povědomí o značce.
Jaké zbožové srovnávače spravujeme?
Existuje několik typů zbožových srovnávačů, které se většinou liší pouze sortimentem.
Asi nejznámějším a nejvyužívanějším srovnávačem, který má zároveň i nejširší nabídku, je Heureka. PPC režim zde umožňuje inzerovat jednotlivé položky a setkávat se v aukcích s dalšími inzerenty. Množství inzerentů a stejně tak zákazníků závisí zejména na šíři sortimentu. Na Heurece můžete inzerovat téměř jakýkoliv produkt. Produkty se nahrávají přes XML feed (Heureka jeho povinné parametry zveřejňuje na svých stránkách) a pravidelně se aktualizují, není tedy potřeba ručně zadávat produkty do nabídky a hlídat jejich zásoby. Produktyje potřeba napárovat do správných kategorii.
Pro nabídku zboží můžete využít také zboží.cz, což je srovnávač patřící podSeznam.cz. Princip je obdobný jako u jiných srovnávačů, produkty se nahrávají přes XML feed a je potřeba je správně napárovat.
Jak funguje Glami? Jedná se vlastně o online nákupní galerii, která nabízí zejména produkty z oblasti módy – oblečení, boty, doplňky případně šperky. Funguje i v dalších zemích světa, jako je například Slovensko, Německo, Francie, Španělsko či Itálie. V případě Glami není potřeba párovat produkty ke konkrétním produktům, které jsou již v nabídce, ale stačí je pouze pomocí parametrů ve feedu zařadit do správných kategorií a filtrů, které mají zákaníci k dispozici.
Favi a Biano jsou vyhledávače nábytku a dekorací. Stejně jako u Glami, není potřeba produkty párovat do stávající nabídky, produkty je potřeba skrze parametry ve feedu napárovat do správných kategorií a pod správné filtry. Ať už nabízíte postele, kancelářský nábytek nebo svítidla, jedná se o vhodný prostor pro nabídku produktů.
Správa zbožových srovnávačů obsahuje:
- Založení účtu a základní nastavení,
- kontrolu XLM feedu, případně úpravu pomocí nástroje Mergado,
- spárování zboží do správných kategorií a filtrů,
- bidding,
- optimalizaci výsledků,
- reporting,
- nastavení cílů a optimalizace s ohledem na dané cíle.
Pokud již zbožové srovnávače využíváte, začněme auditem zbožových srovnávačů a podívejme se na to, co můžeme zlepšit.
Proč s námi spolupracovat?
- Pro správu XML feedu využíváme nástroj Mergado, tzn., že nepotřebujete IT podporu pro úpravy feedu.
- Jsme certifikovaný partner Mergada.
- Spravujeme i další trhy.
- Řídíme se pravidlem 80/20 – nebudeme vám tedy nabízet nesmysly, ale skutečně pouze služby, které povedou nejrychleji k vašemu cíli.
- Iniciativa je nám vlastní – vstupujeme do návrhu a řešení s vlastními názory a podněty, které opíráme o dlouhodobé zkušenosti.
- Ke všem projektům přistupujeme dlouhodobě a komplexně – s námi nezískáte pouze izolovanou tvorbu PPC kampaní, ale partnera, na kterého se budete moci spolehnout i v dalších online kanálech.
- Orientujeme se na výsledky – nebudeme vás balamutit výmluvami a nabízet vám něco, co ve skutečnosti nechcete; náš focus bude cílen primárně na dosažení stanovených cílů
- Jsme profesionálové – o tom svědčí jak dlouhodobě spokojení klienti, tak partnerství s Googlem a Seznamem.
- Chápeme PPC jako součást marketingového mixu – propojujeme PPC kampaně s ostatními online kanály (nejčastěji pracujeme na principu Frameworku See-Think-Do-Care).
- Nebojíme se novinek – pokud pro váš byznys dávají smysl, tak je s vámi probereme a implementujeme.
Obchodní modely spolupráce
Obchodní model spolupráce závisí na definici měřitelného cíle (tzv. KPI), nejčastěji však používáme následující modely, anebo nějakou jejich kombinaci:
- Fixní paušál – každý měsíc platíte fixní sumu a přesně víte, jaké činnosti pro vás každý měsíc vykonáváme.
- Výkonový paušál – platíte až při splnění stanovených KPIs.
- Hodinová sazba – každý měsíc platíte pouze za skutečně odpracované hodiny, které si nejprve dopředu odsouhlasíme a následně přehledně odreportujeme.
Naši spokojení klienti (PPC reference)
Náš PPC tým:
-
Optimalizace v PPC: Díl 2. – Pomalá optimalizace kampaní
15.07.2020Co si představíte, když se řekne optimalizace PPC kampaní? Vylučování…
-
O čem média mlčí: Je Amazon.de přítel, nebo nepřítel?
15.03.2018"Kdo hledá informace, ptá se Googlu. Kdo hledá produkty, používá…
-
Novinky z onlajnu #28
08.08.2017Pozor, pozor, budou se podávat další Novinky z onlajnu! Kromě…
-
Jak se nám líbil Shopcamp 2016?
19.09.2016V pátek 16.9. se konal již třetí ročník Shopcampu. Vstup…
-
Jak vytunit XML feed pro Heureku?
03.08.2016Také inzerujete na Heurece? A máte svou inzerci pořádně „vytuněnou“?…
-
Novinky z onlajnu #19
21.04.2016První jarní díl Novinek z onlajnu je věnován zejména zbožovým…
-
Zboží.cz: Nasaďte si nový XML feed a nový konverzní kód
18.04.2016Zboží.cz oficiálně uvedlo dvě očekávané novinky – nový formát XML…
-
Rozhovor: Novinky ze Zboží.cz
10.04.2016V březnu jsme navštívili Zboží.cz a máme boží informace -…
-
Zbožové srovnávače po lopatě a netechnicky
04.03.2016Zbožové srovnávače představují super marketingový kanál pro e-shopy, a to…
-
Léto s internetovým marketingem 2015
09.09.2015Posledních několik prázdninových dní je již tradičně v mém kalendáři…
-
Novinky z onlajnu #8
31.08.2015Dnešním, v pořadí již 8. dílem, vás bude provázet Luděk…