Menu

Cenové srovnávače

Zbožové/Cenové srovnávače 

Pokud tvoříte marketingový mix pro svůj eshop, zbožové srovnavače byste určitě neměli vynechat. V současně době patří srovnávače mezi vysoce konverzní kánaly online marketingu. 

Fungují jako katalog zboží, ve kterém zákazník najde všechny potřebné informace a současně může nabídky jednotlivých prodejců porovnat. Pokud již již zákazník vybírá z nabídky eshopu, dá se předpokládat, že je v pokročilejší fázi nákupního procesu. Z toho důvodu patří zbožové srovnávače mezi vysoce konverzní kanály.

Jaké zbožové srovnávače existují?

Na českém trhu je řada cenových srovnávačů. Mezi nejznámější patří Heureka. Její PPC režim umožňuje inzerovat jednotlivé položky a setkávat se v aukcích s dalšími inzerenty. Produkty se do heureky nahrávají pomocí tzv. XML feedu, který musí být upravený dle požadavků srovnávače. Na heurece můžete inzerovat téměř jakýkoliv produkt, ale jelikož se jednotlivé produkty párují tak, aby šlo skutečně srovnávat ceny, je tento srovnávač vhodný hlavně pro produkty, které jsou již na trhu známé. Množství inzerentů a stejně tak zákazníků je dané zejména šíří sortimentu. 

Dalším cenovým srovnávačem je služba Zboží.cz od Seznamu. Ta funguje podobně jako Heureka, tedy existují zde produktové karty na které je potřeba váš produkt napárovat. Zboží má také vlastní požadavky na atributy, které musí obsahovat XML feed.

Dále tu máme Glami. Jedná se o online nákupní galerii, která nabízí zejména produkty z oblasti fashion – oblečení, boty, doplňky případně šperky. funguje i v dalších zemích světa jako například: Slovensko, Německo, Francie, Španělsko, Itálie atd.

V případě Glami není potřeba párovat produkty ke konkrétním produktům, které jsou již v nabídce, ale je potřeba zařadit je pomocí parametrů ve feedu do správných kategorií a filtrů, které mají zákaníci k dispozici. 

Favi a Biano jsou vyhledávače pro odvětví nábytku a dekorací. Ani zde není potřeba produkty párovat do stávající nabídky, produkty je potřeba skrze parametry ve feedu napárovat do správných kategorií a pod správné filtry. Ať už nabízíte postele, kancelářský nábytek nebo svítidla, je to vhodný prostor pro nabídku produktů.

Méně známým srovnávačem je Lali, ten se stejně jako Favi a Biano zaměřuje na odvětví nábytku a dekorací.

Máte zájem o správu zbožových srovnávačů? Podívejte se podrobněji na nabídku našich služeb.