Menu

Marketingové konference a oborové akce pro podzim a zimu 2019

Autor Lenka Brejšková Lenka Brejšková

Období slunných dovolených je v nenávratnu, ovšem není důvod smutnit. Po letní pauze to v marketingu zase nabírá na otáčkách a letošní podzim a zimu nás opět čeká množství inspirativních oborových akcí. Které z nich si nesmíte nechat ujít?

WebExpo

Náš zářijový seznam odstartuje již dvanáctý ročník konference, která do České republiky pravidelně přivádí světové řečníky a témata, která si nesmí nechat ujít žádný vývojář, IT manažer nebo marketér. Na WebExpo si přijde na své opravdu každý. Zájemci o umělou inteligenci si z úst Bessie Lie vyslechnou o vlivu AL na zaběhnuté reklamní zvyklosti v Číně a ti, které zajímají spíše praktické UX tipy, se určitě nesmí ochudit o přednášku Vitaly Friedmana. Ten poradí, jak vylepšit nudné a ošklivé stránky bez narušení jejich funkčnosti. A pro toho, kdo by si rád poslechl přednášku opravdové špičky v oboru, je tu Milan Chiang, zakladatelka společnosti Verystar poskytující WeChat a Alipay, a zároveň žena, které se přezdívá „královna mobilního marketingu“.

Konference Jak budovat Lovebrand

Zajímá vás, jak se stát Lovebrandem? Pak si rozhodně nenechte ujít konferenci Jak budovat Lovebrand. Společnost Growjob (nejspíš si spojíte se jménem Petra Ludwiga, autorem knihy Konec prokrastinace) připravila konferenci, která se na tvorbu Lovebrandu hodlá podívat zvenčí i zevnitř, tedy pohledem zákazníka i zaměstnance. Mezi řečníky se objeví kupříkladu Marek Hallér, marketingový ředitel společnosti Rohlik.cz, Lucie Macháčková, vedoucí korporátní a produktové sítě České televize, nebo Klára Honzíková z portálu Amazing Places. Všichni speakři tak budou hovořit o tom, jak pracují se svými zákazníky i zaměstnanci, aby vznikl brand, který lidé milují. Konference slibuje, že posune kupředu vaši firemní kulturu i produkt, a za návštěvu tedy rozhodně stojí.

Extra tip: Zajímá vás, jaký je váš employer brand a proč se vyplatí jej budovat? Přečtěte si, jak vybudovat firmu, kterou budou zaměstnanci milovat.

E-Business Forum 2019

V Národním domě na Vinohradech letos proběhne již 11. ročník akce, která by měla zajímat všechny e-shopaře. A stejně jako každý rok zazní témata, která nejvíce rezonují ve světě e-commerce. Velká pozornost bude věnována expanzi do zahraničí, ale mimo to si letošní ročník posvítí i na posilování brandu a HR témata. Právě s expanzí pomůže Tomáš Braverman, ředitel Heureka Group pro Českou a Slovenskou republiku, jak na brand potom vysvětlí Jitka Dvořáková, která mimo jiné prozradí, jak se CZC.cz povedlo stát se dvojkou na trhu. Problematiku HR zase otevře Tomáš Havryluk z Alza.cz. Organizace celého fóra stále spadá do rukou TUESDAY Business Network a APEKu, což zaručuje její kvalitu.

Extra tip: Uvažujete o expanzi na zahraniční trh? Přečtěte si, jak na to.

Brand Management 2019

Každoroční setkání seniorních marketérů v rámci Brand Managementu je tu a přivádí do Čech Jenni Romaniuk, ředitelku světoznámého Ehrenberg-Bass Institutu a autorku bestselleru How Brands Grow. Tématem letošního ročníku bude „Jak růst v nových podmínkách“ a pokud vás tedy zajímá, jak posílit svůj brand a čelit novým výzvám, určitě si tuto akce nenechte ujít.

PPC restart

A teď už konečně také něco pro PPCčkaře. Na začátku října se můžete těšit na další PPC Restart pořádaný agenturou Taste Sun. Celodenní konference o placené reklamě přinese spoustu nových témat a tentokrát představí i řečníky z řad eVisions. Náš PPC manažer Adam Dvořák a PPC specialistka Lenka Brejšková vám pomohou s tvorbou analýzy konkurence. V rámci toho vám představí systémy poskytující spoustu užitečných dat a přiblíží 3 jednoduché, ale efektivní kroky, díky kterým si lépe zmapujete své konkurenty.

Extra tip: Znáte 5 základních pravidel pro správu PPC kampaní?

Emailing 2020 – 4. ročník

Přemýšlíte, jak posunout svůj e-mail marketing zase o level výše? Nebo chcete znát největší změny a výzvy, kterým bude v budoucnu e-mail marketing čelit? Pro své odpovědi dorazte ve čtvrtek 3. října do prostor DOX+ Praha, kde se koná již 4. ročník největší nezávislé konference o e-mailové komunikaci v České republice. Kompletní seznam přednášek a workshopů bude znám v nejbližších dnech, už teď ale víme, že tématy budou umělá inteligence v e-mailingu, interaktivní e-maily, e-mailové nástroje nebo třeba virální newsletter. Pokud tedy chcete udržet krok s nejnovějšími trendy v e-mail marketingu, zapište si tuto akci do svého diáře.

Marketikon 2019

  • Kdy: 3. 10. 2019
  • Kde: DEPO2015, Plzeň
  • Web: https://www.marketikon.cz

Ve stejný den jako Emailing 2020 se koná akce, která vás zavede mimo Prahu. Marketikon, největší marketingová konference svého druhu v západních Čechách, se koná v plzeňských prostorách DEPO2015. Těšit se můžete například na Petra „Jezevce“ Pouchlého, kapitána designového studia Court of Moravia, který prozradí, co je klíčové pro budování značky. A jestliže vás zajímá, jak dovést k úspěchu veřejně prospěšnou kampaň, určitě zasedněte do řad přednášky Jana Žaloudka ze studia Družina.

CopyCamp

Datum 10. 10. 2019 by si měl zapsat do svého diáře každý copík. Agentura H1 opět připravila akci nabitou zajímavými tématy: Jak napsat knihu, vám poradí Michelle Losekoot, o 7 fíglů, jak napsat famózní otvírák se podělí Richard Dobiáš, autor blogu www.o-psani.cz a pracovat s příběhem vás naučí René Nekuda, lektor tvůrčího psaní a autor Kreativního zápisníku nebo knížky Příběhostroj. A pokud vás zajímá krasopsaní, určitě navštivte workshop Základy kaligrafie, kde se v 50 minutách naučíte krasopisně napsat jakékoliv slovo na světě.

Extra tip: Přečtěte si, jak na efektivní copy reřeši v 6 krocích.

Czech Internet Forum 2019

TUESDAY Business Network si připravil další zajímavou akci, ovšem na rozdíl od e-business fóra, se tato konference dotýká skutečně celého českého online světa. Řešit se budou možnosti expanze, ale i rizika českého internetu. Předseda České pirátské strany Ivan Bartoš představí „Právo na digitální službu jako jedno z práv občana v 21. století“ a Martin Vrána, obchodní ředitel MallTV zase porovná „Obchod v médiích před deseti, pěti lety a dnes“. Nebude chybět ani e-commerce, kdy Petr Svoboda (Shopsys) v rámci své přednášky prozkoumá českého e-commerce zákazníka.

Social Restart

Říjnový restart patří PPC, ale jen o měsíc později si na své přijde každý tvůrce obsahu na sociálních sítích. Přesný program zatím není zveřejněný, ovšem soudě podle minulých ročníků, to vypadá na velmi povedenou konferenci. Pro více informací sledujte událost Social Restart 2019 na Facebooku. A pozor, pokud o návštěvě Social Restart uvažujete, využijte early-bird lístků, které bude možné zakoupit od 24. 9. 2019. Stejně jako na PPC Restartu, i tady se na vás budeme těšit.

Extra tip: Máme pro vás 22 tipů na obsah na sociální sítě.

WebTop100

Náš seznam završí konference WEBTOP100, konkrétně její osmnáctý ročník. Řešit se bude vše od akvizice, přes brand, retenci a konverzi, až po řízení týmu digitálního marketingu. Své téma si tedy najde jak online specialita, tak majitel firmy. Součástí programu samozřejmě bude i slavnostní vyhlášení soutěže WEBTOP 100. Těště se na velkolepou událost nabitou novým know-how a spoustu networkingu. A také na přednášku od naší kolegyně Thei!

16.09.2019

Komentáře