SERP
SERP, neboli Search Engine Result Page, je stránka zobrazených výsledků internetových vyhledávačů (Google, Seznam, Bing, Yandex, Baidu…). Těmito výsledky jsou nejčastěji odkazy, náhledy a popisné texty webů, které dle daného vyhledavače nejlépe odpovídají na dotaz, který uživatel zadal do jejich vyhledávacího pole.
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby…
-
Penguin 4.0 – měsíc poté
31.10.2016Je tomu více než měsíc, co Google po dlouhém vývoji…
-
Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu
06.10.2016Aktuálně neexistuje žádné smysluplné a relevantní srovnání poměru počtu hledání…
-
SEO restart 2016 – jaký byl?
13.06.2016Po roce jsme opět restartovali SEO na jediné české konferenci…
-
Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?
26.02.2016Google o víkendu zásadně překopal svůj vyhledávač - zrušil pravý…
-
Yandex Webmaster Tools – proč je používat?
18.11.2015Bez Yandex.Webmaster (YW) budete mít při optimalizaci ruského webu svázané…
-
Marketing Miner: unikátní nástroj pro každého markeťáka
09.11.2015Určitě používáte plno nástrojů na získání dat či automatizaci práce.…