Menu

Audit PPC kampaní

Máte aktivní PPC kampaně, investujete nemalé částky, ale výsledky kampaní neplní vaše očekávání? Podívejme se společně na to, jestli jsou vaše kampaně nastavené správně, v souladu s vaší strategií a zda někde neutrácíte peníze zbytečně.

Kdy zvolit PPC audit:

  • Kampaně jste si nastavili vlastními silami bez pomoci agentury.
  • Zajímá vás nezaujatý názor profesionálů.
  • Nejste spokojeni se současnými výsledky PPC kampaní.
  • Čelíte poklesu tržeb a růstu nákladu, respektive poklesu efektivity PPC kampaní.
  • Investice jsou tak vysoké, že byste je rádi snížili.

Co vám PPC audit přinese?

  • Dostanete nezaujatý pohled expertů.
  • Objevíte příležitosti pro zlepšení, které správce PPC kampaní může kvůli rutině snadno přehlédnout.
  • Získáte konkrétní doporučení na zlepšení aktuálních kampaní.
  • Zjistíte, jak si kampaně vedou v souvislosti s celkovou strategií firmy a dalšími kanály, jako jsou například zbožové srovnávače, Facebook či e-mailing.

V rámci PPC auditu:

  • Zkontrolujeme nastavení účtu a měření.
  • Zhodnotíme cílení kampaní, kdy se zaměříme na cílové kategorie a celkovou logiku využívání PPC kampaní vzhledem ke stanoveným cílům.
  • Zhodnotíme výběr klíčových slov pohledem Frameworku SEE-THINK-DO-CARE.

PPC audit dále zahrnuje:

  • Vlastní nastavení kampaní (cílení na lokalitu, jazyk, strategie nabídek, rotace inzerátů apod.)
  • Vyhledávací síť pomocí textových inzerátů – zhodnotíme kampaně ve vyhledávací síti a jejich typy s důrazem na výběr klíčových slov, jejich shody, práci s vylučujícími slovy i inzeráty.
  • Google Nákupy / PLA kampaně – zhodnotíme jejich technické nastavení, cílení a následně i XML produktový feed.
  • Obsahovou síť – zanalyzujeme technické nastavení remarketingu, jeho logiku, podobu inzerátů a bannerů.

Výstup

Výstupem PPC auditu je dokument, ve kterém najdete kompletní podklady a doporučení pro správce PPC kampaní. Současně je možné audit konzultovat na osobní schůzce. PPC audit vám standardně zhotovíme z 4 kalendářní týdny.

PPC audit + analýza konkurence

Zajímá vás, jak má nastavené kampaně konkurence? Na jaká klíčová slova cílí? Jaké inzeráty používá? Pokud chcete kampaně porovnat s konkurencí, doporučujeme zkombinovat audit PPC kampaní s analýzou konkurence.

Pokud chcete porovnat vaše PPC kampaně s těmi konkurenčními, spojte PPC audit a s analýzou konkurence. Pomocí této analýzy získáte:

  • Kompletní přehled o vybraném trhu
    • seznam konkurentů,
    • velikost konkurentů a jejich zaměření z hlediska podobnosti sortimentu.
  • Odhad investic do placených kanálů.
  • Přehled aktivit v rámci PPC kampaní
    • seznam klíčových slov, na která konkurence cílí,
    • podobu inzerátů,
    • podobu bannerů.

Naši spokojení klienti (PPC reference)

Náš PPC tým:

Napište nezávaznou poptávku