Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019
07. 10. 2019 Autor Adam DvořákSpolečně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o PPC analýze konkurence. Nyní vám záznam naší prezentace přinášíme volně ke zhlédnutí, stáhnout si můžete i naší prezentaci.
Prohlédněte si celou přednášku
Jak na PPC analýzu konkurence?
Návod na PPC analýzu konkurence v několika jednoduchých bodech:
- Definujte své konkurenty
- Promluvte si s klientem
- Podívejte se do statistik aukcí v Google Ads
- Použijte Ahrefs (funkci Competing domains)
- Informace o návštěvnosti zjistíte pomocí SimilarWebu
- Detailně analyzujte vybrané konkurenty
- Ověřte, zda konkurent inzeruje ve vyhledávací síti za pomocí statistik aukcí v Google Ads a Collabimu. Zároveň v Collabimu zjistíte seznamy klíčových slov a podobu inzerátů
- Zkontrolujte Google Nákupy konkurence, opět pomocí statistik aukcí. Rovněž využijte SEMrush a v něm funkci PLA Research
- Zjistěte přítomnost bannerů v obsahové síti pomocí SEMrushe a jeho funkce Display
- Advertising
- Podívejte se na hledanost klíčových slov souvisejících se značkou konkurenta a odhadněte tak jeho Brand Awareness. Použijte jednoduše Google Ads a Sklik
- Všechna posbíraná data vyhodnoťte a porovnejte se svým klientem – následně odhalíte další potenciál
Stáhněte si prezentaci
Podrobný návod, jak na PPC analýzu konkurence najdete v naší prezentaci – ke stažení zde.
Komentáře