Menu

Jak na PPC analýzu konkurence? Naše přednáška na PPC Restartu 2019

Autor Adam Dvořák Adam Dvořák

Společně s Lenkou jsme letos na PPC Restartu přednášeli o PPC analýze konkurence. Nyní vám záznam naší prezentace přinášíme volně ke zhlédnutí, stáhnout si můžete i naší prezentaci.

Prohlédněte si celou přednášku

Jak na PPC analýzu konkurence?

Návod na PPC analýzu konkurence v několika jednoduchých bodech:

  1. Definujte své konkurenty
    • Promluvte si s klientem
    • Podívejte se do statistik aukcí v Google Ads
    • Použijte Ahrefs (funkci Competing domains)
    • Informace o návštěvnosti zjistíte pomocí SimilarWebu
  2. Detailně analyzujte vybrané konkurenty
    • Ověřte, zda konkurent inzeruje ve vyhledávací síti za pomocí statistik aukcí v Google Ads a Collabimu. Zároveň v Collabimu zjistíte seznamy klíčových slov a podobu inzerátů
    • Zkontrolujte Google Nákupy konkurence, opět pomocí statistik aukcí. Rovněž využijte SEMrush a v něm funkci PLA Research
    • Zjistěte přítomnost bannerů v obsahové síti pomocí SEMrushe a jeho funkce Display
    • Advertising
    • Podívejte se na hledanost klíčových slov souvisejících se značkou konkurenta a odhadněte tak jeho Brand Awareness. Použijte jednoduše Google Ads a Sklik
  3. Všechna posbíraná data vyhodnoťte a porovnejte se svým klientem – následně odhalíte další potenciál

Stáhněte si prezentaci

Podrobný návod, jak na PPC analýzu konkurence najdete v naší prezentaci – ke stažení zde.

LÍBIL SE TI ČLÁNEK? POŠLI HO DÁL, PROTOŽE SHARING IS CARING!

07.10.2019

Komentáře