Menu

10 nejzajímavějších zahraničních marketingových konferencí v roce 2016

Autor Jakub Zahurský Jakub Zahurský

Získejte cenné kontakty a přehled o žhavých trendech z rukou zahraničních odborníků a kolegů.

Představujeme vám přehled deseti nejvýznamnějších zahraničních konferencí věnujících se online marketingu, které můžete navštívit v roce 2016. Ať už jste specialista, analytik, manažer, nebo více techničtěji zaměřený odborník a chcete vyrazit na světovou konferenci, naše tipy vám mohou pomoci s výběrem.



MozCon 1056

moz.com/mozcon

Datum: 12. – 14. září 2016
Místo: Seattle (Washington, Spojené státy americké)

Všem určitě dobře známá největší komunita SEOistů na světě a tvůrců softwaru pro online marketingovou analýzu. Tři dny nabité informacemi ze světa SEO, sociálních sítí, budování komunit, obsahového marketingu, brandingu, CRO, mobilního marketingu či analytiky. Přednášky plné rad a doporučení světových odborníků a zábavné networkingové události, které nezklamou. To vše za doprovodu firemního maskota robota Rogera.

Dmexco 1053

dmexco.de

Datum: 16. – 17. září 2016
Místo: Kolín nad Rýnem (Německo)

Dvoudenní událost, která vám představí poslední trendy a inovace během 200 sezení. V minulých ročnících jste zde mohli potkat řečníky z největších nadnárodních firem jako je Proctor & Gamble, Facebook, Twitter, Google, Samsung, Unilever a další. V roce 2015 byly hlavními tématy storytelling, mobilní marketing a budování dlouhodobých vztahů.

Advertising Week 1051

advertisingweek.com

Datum: 18. – 22. duben 2016
Místo: Londýn (Velká Británie)

Datum: 30. květen – 2. červen 2016
Místo: Tokio (Japonsko)

Datum: 26. – 30. září 2016
Místo: New York (Spojené státy americké)

Rok 2016 bude pro konferenci Advertising Week již třináctým ročníkem. Tato pětidenní událost pravidelně stíhá uvést okolo 300 přednášek a meetingů s až 900 řečníky. Pro konferenci jsou typické velkolepé party a originální zábavní akce. Kromě aktuálních marketingových trendů se často mluví o konkrétních průmyslových odvětvích či o vlivu a problémech globálního průmyslu.

Web Summit 1058

websummit.net

Datum: 7. – 10. listopad 2016
Místo
: Lisabon (Portugalsko)

Web Summit je často považován za nejlepší technologickou konferenci na světě. Primárně se tedy zaměřuje na oblasti technologií, inovací, startupů a IT. Účinkující v minulém roce přicházeli z firem jakou jsou Pixar, Microsoft, Forbes, Yandex nebo CocaCola. Kromě přínosných přednášek zde čekejte bohatou přehlídku startupů a vydatný večerní networking.

Samostatnou konferencí v rámci Web Summitu je Marketing Summit, který má šest bloků zaměřené na sociální sítě, B2B prodej, reklamu, agentury, technologie a analytiku. Zde jste se mohli v minulosti setkat s řečníky z Facebooku, Googlu, Ogilvy & Mather, Pinterestu nebo Amazonu.

Ad Tech                                                        1049

ad-tech.com

Datum: 15. – 16. březen 2016
Místo: Austrálie

Datum: 20. – 21. září 2016
Místo: Tokio (Japonsko)

Datum: 2. – 3. listopad 2016
Místo: New York (Spojené státy americké)

Datum: 16. listopad 2016 
Místo: Nový Zéland

Datum: 1. – 2. prosinec 2016
Místo: Kansai (Japonsko)

Tato konference se každoročně koná v několika zemích a je zaměřena na rychle se měnící oblast reklamy z pohledu technologického a strategického. Událost je určena pro marketéry, brandové stratégy a agentury, kteří se díky znalostem nabytým na této konferenci mohou včas a efektivně připravit na změny, inovace a výzvy, které přinesou nejbližší měsíce.


MARTech 1055

martechconf.com                                                                           

Datum: 21. – 22. březen 2016
Místo: New York (Spojené státy americké)

Datum: 20. – 21. říjen 2016
Místo: Londýn (Velká Británie)

Tato konference je zaměřena na cílovou skupinu marketérů s výrazným technologickým přesahem znalostí. Tato akce stírá hranice mezi marketingem a IT. Představuje nové technologické trendy, jako jsou přenosy dat, hackerské aktivity, a vliv tohoto dění na marketingovou krajinu. Účastníci si tak udělají obrázek, jaké nové technologie mohou integrovat do své činnosti.

Searchlove 1057

distilled.net/events

Datum: 3. - 4. květen 2016 
Místo: Boston (Spojené státy americké)

Datum: 17. – 18. říjen 2016 
Místo: Londýn (Velká Británie)

Konference Searchlove pořádaná online agenturou Destilled by měla zajímat všechny, kteří se věnují marketingu ve vyhledávání ať už jde o SEO specialisty či analytiky. Searchlove je zároveň skvělé místo k navázání užitečných kontaktů s top SEO profesionály. Přednášky budou užitečné jak pro SEO specialisty, tak manažery i vlastníky firem.

ClickZ Live 1052

clickzlive.com

Datum: 11. - 13. duben 2016 
Místo: New York (Spojené státy americké)

Datum: 27. – 28. duben 2016 
Místo: Londýn (Velká Británie)

Datum: 2. – 4. říjen 2016
Místo: Hongkong (Čína)

ClickZ Live se zaměřuje především na e-mail marketing, mobilní marketing a lokální optimalizaci, data-driven marketing a dozvíte se i novinky a trendy v tvorbě obsahu. Inspiraci vám tento ročník přinesou účinkující jako Avinash Kaushik (Google), John Gagnon (Bing) nebo Doug Busk (CocaCola).

The Inbounder 1054

theinbounder.com

Datum: 19. - 20. květen 2016 
Místo: Valencie (Španělsko)

Konference se solidní sestavou přednášejících. V čele stojí Rand Fishkin, Lisa Myers, Joanna Lord, Marcus Tandler nebo Aleyda Solís.  Program celé akce si klade za cíl smazávat bariéry mezi jednotlivými marketingovými kanály a poukázat na jejich synergický účinek. Inbounder je skvělou příležitostí, jak navázat vztahy s kolegy ze středozemní, severní a střední Evropy.

SMX – Search Marketing Expo 1059

marketinglandevents.com/smx

Datum: 16. - 17. březen 2016 
Místo: Mnichov (Německo)

Datum: 16. - 17. květen 2016 
Místo: Londýn (Anglie)

Datum: 16. - 17. červen 2016 
Místo: Paříž (Francie)

Datum: 16. - 17. červen 2016 
Místo: Seattle (Spojené státy americké)

Datum: 16. - 17. září 2016 
Místo: New York (Spojené státy americké)

Datum: 16. - 17. listopad 2016 
Místo: Jeruzalém (Izrael)

Zřejmě největší konference zaměřená primárně na marketing ve vyhledávání. Jasná volba pro SEO a SEM specialisty již od roku 2007. Probírají se zde aktuální taktiky a strategie založené na nejnovějších změnách a pravidlech vyhledávačů.

 

15. března. 2016