Menu

SEO audit webu

Snažíte se zvýšit organickou návštěvnost, ale ať uděláte cokoliv, stále se nezobrazujete ve výsledcích vyhledávání? Důvodů, proč tomu tak je, může být více. Od technicky špatně nastaveného webu přes neoptimalizované titulky a nadpisy až po neefektivní získávání zpětných odkazů. Které důvody ovlivňují právě váš web zjistíte v kompletním SEO auditu.

Co je to SEO audit?

SEO audit je kompletní přezkoumání stavu vašeho webu, jehož cílem je odhalit problémová místa a navrhnout jejich řešení pro zlepšení visibility webu a zvýšení organické návštěvnosti. Audit webu je prvním krokem k efektivní optimalizaci. 

Jak vám SEO audit pomůže?

V rámci SEO auditu:

  • odhalíme technické chyby a nedostatky webu,
  • revidujeme titulky, popisky a nadpisy všech stránek webu,
  • veškeré chybné stránky vyexportujeme do seznamu a zašleme společně s auditem webu,
  • porovnáme váš web s weby konkurence pro získání širšího povědomí o jeho stavu,
  • navrhneme kroky vedoucí k opravě těchto chyb a nedostatků.

Proč si na SEO audit vybrat zrovna nás?

  • Největší agenturní SEO tým ČR a SK
  • Mezinárodní projekty
  • Rodilí mluvčí (CZ, SK, DE, PL, HU)
  • Seniorní zkušený tým
  • Největší databáze linkbuildingových partnerů
  • Výherci WebTop100
  • LB kampaně pro více než 150 projektů
  • Data-driven copywriting
  • Úzká spolupráce s nástrojem Keyword Eater
  • Zkušenosti s největšími projekty – přes 10 milionů URL 

Co je výstupem SEO Auditu?

Výstupem SEO Auditu je PDF soubor popisující stav jednotlivých pilířů webu. Součástí auditu je technický audit webu, onpage audit webu, offpage audit a zhodnocení výkonu webu.

V technické části se zabýváme indexací, statistikou procházení, nastavením souborů robots.txt a sitemap.xml. Zkoumáme, zda web nepoužívá zakázané optimalizační techniky, stav URL adres, stavové kódy, optimalizaci chybové stránky, direktivy meta robots a canonical tagy, rychlost webu, core web vitals, nastavení strukturovaných dat, použitelnost v mobilních zařízeních, přístupnost obsahu, navigaci a interní prolinkování, stav jazykových mutací webu a v neposlední řadě také stránkování, řazení a filtraci.

V onpage části se věnujeme optimalizaci titulků, popisků, nadpisů, textovému obsahu a optimalizaci obrázků.

V offpage části se věnujeme struktuře odkazového profilu. Analyzujeme nejsilnější vstupní stránky z pohledu zpětných odkazů (na jaké stránky vede nejvíce odkazů). Porovnáváme stav vašeho portfolia s portfoliem konkurence a navrhujeme kroky pro optimalizaci.

V části věnující se výkonu webu zhodnocujeme aktuální výkonnost a porovnáváme ji s výkonem konkurence. Součástí této analýzy je i překrytí klíčových slov s klíčovými slovy konkurence (na jaká klíčová slova se zobrazuje konkurence a váš web ne).

Jak při SEO auditu postupujeme?

  1. Před začátkem analýzy si specialista domluví s klientem schůzku a snaží se získat co nejvíce informací a detailů souvisejících se změnami, které mohou pomoci při vyhotovování auditu.
  2. Pro zhotovení auditu je nutné, aby měl web správně a s předstihem nasazený kód Google Analytics i Google Search Console a také dostatečné množství nasbíraných dat.
  3. Následně SEO specialista nacrawluje veškeré URL vašeho webu a získá tak širší přehled o jeho technickém stavu.
  4. Na základě tohoto datasetu zjišťuje aktuální stav, navrhuje zlepšení a popisuje danou problematiku do finálního reportu.
  5. Po odhalení příčin navrhne řešení a nové příležitosti ke zlepšení organického vyhledávání.

Ukázky naší práce

Zajímají vás konkrétní výsledky a čísla? Prohlédněte si naše case studies.

Naši klienti

    Napište nezávaznou poptávku