Analýza návštěvnosti webu
Potýkáte se s propadem organické návštěvnosti nebo dumáte nad tím, jak zvýšit návštěvnost webu? Zpracujeme vám komplexní analýzu návštěvnosti, odhalíme příčinu jejího poklesu a najdeme nové příležitosti, jak na stránky přivést více lidí.
Co je analýza návštěvnosti webu?
Analýza návštěvnosti webu je jeden z procesů SEO optimalizace, jejímž cílem je nalezení příčin poklesu návštěvnosti, odhalení SEO nedostatků a navržení příležitostí ke zvýšení návštěvnosti webu.
Podrobná analýza návštěvnosti odhalí nejen počet uživatelů, kteří web navštívili, ale také detailnější informace: odkud návštěvníci přišli (mobilní vs. desktopová návštěvnost), zdroj návštěvnosti z webového vyhledávače (Google vs. Seznam, Bing atd.), ze kterého regionu návštěvnost pochází a podobně.
Jaké metriky můžeme při analýze návštěvnosti sledovat?
- Počet návštěv webu
- Zdroj návštěv – odkud uživatelé na web přišli:
- ze kterých vyhledávačů
- z jakého zařízení
- Demografické údaje návštěv
- Geografické údaje návštěv
- Ze kterého klíčového slova na web uživatelé vstoupili
- Na kterou vstupní stránku vstoupili (určení nejnavštěvovanějšího segmentu v rámci webu)
- Poměr nových návštěvníků vůči těm vracejícím se
- Poměr návštěvníků, kteří uskutečnili konverzi, vůči těm, kteří ji neuskutečnili
- Srovnání návštěvnosti v čase a vytyčení hlavní sezóny webu
- Ze které části webu návštěvníci nejčastěji odcházejí a proč
Jak vám analýza návštěvnosti pomůže?
V rámci analýzy návštěvnosti webu:
- Odhalíme příčinu poklesu návštěvnosti.
- Shrneme seznam základních nedostatků vašeho webu.
- Navrhneme kroky vedoucí ke zvýšení návštěvnosti webu.
Proč si na analýzu návštěvnosti webu vybrat zrovna nás?
- Největší agenturní SEO tým ČR a SK
- Mezinárodní projekty
- Rodilí mluvčí (CZ, SK, DE, PL, HU)
- Seniorní zkušený tým
- Největší databáze linkbuildingových partnerů
- Výherci WebTop100
- LB kampaně pro více než 150 projektů
- Data-driven copywriting
- Úzká spolupráce s nástrojem Keyword Eater
- Zkušenosti s největšími projekt – přes 10 milionů URL
Co je výstupem analýzy?
Výstupem analýzy návštěvnosti je PDF soubor popisující problematiku tématu, poskytující přehledy poklesu návštěvnosti, data z Google Search Console a Google Analytics, hypotézy propadů návštěvnosti a seznam návrhů k optimalizaci webových stránek pro vyhledávače.
Jak při analýze návštěvnosti postupujeme?
- Před začátkem analýzy si specialista domluví s klientem schůzku a snaží se získat co nejvíce informací souvisejících se změnami na webu za sledované období.
- Pro zhotovení analýzy návštěvnosti je nutné, aby měl web správně a s předstihem nasazený kód Google Analytics i Google Search Console a také dostatečné množství nasbíraných dat.
- Následně SEO specialista vytyčí sledované období. Jedná se o propady nebo naopak skokové nárůsty návštěvnosti. Toto období porovná s daty v předchozím roce.
- Na základě správně určeného období identifikuje příčiny propadu/růstu návštěvnosti. Může se jednat o aktuální dění ve světě, změnu vyhledávacího algoritmu, redesign webu nebo jakoukoliv technickou chybu provedenou při úpravě stránek.
- Po odhalení příčiny navrhne řešení a nové příležitosti ke zlepšení organického vyhledávání.
Naši SEO klienti
-
Úspěšná SEO migrace webu Foodora.cz: Od starého k novému
05.09.2024Firmě Foodora jsme pomáhali s migrací webu. Zvládnutí této výzvy…
-
Inspirujte se příběhy českých firem, které uspěly na zahraničních trzích
10.11.2022Máte rozjetý e-shop, v tuzemsku se vám daří a přemýšlíte,…