Analýza trhu pokrývá následující aspekty
Popis trhu
Najdeme a zhodnotíme cílový trh vašeho produktu. Součástí je i posouzení velikosti trhu a její vývoj v čase. V potaz bereme i aktuální trendy.
Analýza relevantní cílové skupiny
Pomocí analýzy cílové skupiny dokážeme cílové skupině lépe porozumět. Jedním z relevantních poznatků jsou nákupní zvyklosti. Ty se mohou značně lišit od toho, co jste se o své cílové skupině naučili na domovském trhu.
Průzkum konkurence
V rámci průzkumu trhu se také dozvíte, jaké budete na zahraničním trhu čelit konkurenci, jak se konkurence v daném odvětví chová a jak se obecně profiluje.
Tržní potenciál
Posoudíme tržní potenciál vašeho produktu. V rámci analýzy zohledňujeme i daňovou legislativu a další bariéry, se kterými se společnost musí na trhu vypořádat.
Vypracování strategie
Na základě výše uvedených kroků vypracujeme marketingovou vizi a strategii. Když projekt expanze na nové trhy posuzujeme, kromě jiných věcí bereme v úvahu i strukturu vaší společnosti (SWOT analýza).