Menu

Průzkum trhu

✓ Důkladná analýza cílového trhu a cílové skupiny
✓ Posouzení tržního potenciálu
✓ Vypracování strategie pro expanzi vašeho podnikání

Analýza trhu pokrývá následující aspekty

Popis trhu

Najdeme a zhodnotíme cílový trh vašeho produktu. Součástí je i posouzení velikosti trhu a její vývoj v čase. V potaz bereme i aktuální trendy.

Analýza relevantní cílové skupiny

Pomocí analýzy cílové skupiny dokážeme cílové skupině lépe porozumět. Jedním z relevantních poznatků jsou nákupní zvyklosti. Ty se mohou značně lišit od toho, co jste se o své cílové skupině naučili na domovském trhu.

Průzkum konkurence

V rámci průzkumu trhu se také dozvíte, jaké budete na zahraničním trhu čelit konkurenci, jak se konkurence v daném odvětví chová a jak se obecně profiluje.

Tržní potenciál

Posoudíme tržní potenciál vašeho produktu. V rámci analýzy zohledňujeme i daňovou legislativu a další bariéry, se kterými se společnost musí na trhu vypořádat.

Vypracování strategie

Na základě výše uvedených kroků vypracujeme marketingovou vizi a strategii. Když projekt expanze na nové trhy posuzujeme, kromě jiných věcí bereme v úvahu i strukturu vaší společnosti (SWOT analýza).

Petr Hlaváč

COO

Co získáte, když si necháte zpracovat průzkum trhu?

  • Díky důkladné analýze trhu odhalíte rizika a hrozby, kterým může vás byznys při expanzi na zahraniční trhy čelit.

 

  • Současně odhalíte silné a slabé stránky své společnosti, zjistíte, v jakých oblastech se ještě můžete zlepšit.

 

  • Na základě nově načerpaných poznatků můžete připravit strategii expanze a stanovit konkrétní kroky, které bude potřeba vykonat.