Menu

Je možné v Campaign Manager tvořit konverzní události?

Ano, v Campaign Manager je možné vytvořit konverzní událost. Pokud chcete sledovat konverze ve svých reklamních kampaních na LinedIn, je potřeba ve Spráci kampaní nastavit funkci sledování konverzí a vložit informační štítek na svůj web. Přihlaste se do Správce kampaní, vyberte účet a nahoře na stránce přehledu účtu vyhledejte záložku Nástroje účtu, v rozbalovacím menu pak vyberte možnost Konverze. Klikněte na Vytvořit konverzi, následně vás LinkedIn provede nastavením své první konverze. Pomocí typu konverze specifikujete, jaké chování chcete sledovat, například vyplněné formuláře nebo stažení dokumentu. Časové období konverze můžete vybrat na 1, 7 nebo 30 dnů. Na LinkedInu můžete vytvořit tyto konverzní události: AddToCart, Install, Download, Key Page View, Lead, Purchase, Other a Sign Up.