Máš cit pro skvělé texty, neutuchající drajv a smysl pro humor? Čti dál. Do našeho týmu hledáme zkušeného fulltime copywritera/copywriterku, který/á bude s láskou tvořit obsah pro klienty jako Douglas, vymýšlet strategie a dále se s námi rozvíjet.
Hledáme ten pravý match
Před několika měsíci jsme zahájili lov na content nadšence, který usedne na místo naší copywriterky Verči, nyní pečující o nový baby přírůstek. Místo jsme obsadili, ne každý hiring však končí pověstným match. A tak opět vyhlašujeme pátrání a pevně věříme, že tentokrát to vyjde. Chceme někoho, kdo vystřihne perfektní text, který pohladí po duši a zároveň umí prodávat pomocí slov. Někoho, kdo už má v copy branži něco za sebou a nezalekne se svižného agenturního prostředí. Nadšeného copywritera, který myslí strategicky, práce s textem ho baví a chce s námi copy tým posunout zase o něco výš. Zkrátka a dobře – umět pěkně psát pro tuhle pozici nestačí.
Na koho přesně máme zálusk?
- Máš prokazatelnou praxi v copywritingu a víš, co tohle řemeslo obnáší.
- Hravě si poradíš s různými typy textů – články na blog, produktovými texty i vymýšlením úderných popisků.
- Za kvalitu svých textů bys dal/a ruku do ohně.
- Jsi pečlivý/á, organizovaný/á a dodržuješ termíny.
- Jsi schopný/á pracovat samostatně, aktivně a nepotřebuješ, aby tě v copy světě někdo vodil za ruku.
- Máš bravurně zvládnutý time management, dokážeš prioritizovat úkoly a zodpovědnost je pro tebe na prvním místě.
- Ovládáš SEO pro potřeby copywritingu – víš, jak fungují vyhledávače, proč jsou důležitá klíčová slova a jak s nimi pracovat. Zbytek tě doučíme.
- Dokážeš uvažovat strategicky – když ti svěříme projekt či tvorbu obsahové strategie, očekáváme od tebe proaktivitu, marketingové myšlení a vlastní nápady.
- Máš pozitivní přístup – k práci, novým úkolům, výzvám i k životu celkově. Nehledáme zaměstnance, ale fajn parťáka, který si s námi sedne i lidsky.
- Budeš moci docházet alespoň 4× týdně do naší karlínské kanceláře.
A klidně si s námi čas od času zajdeš na víno nebo zahraješ stolní fotbálek… :).
Co přesně u nás budeš dělat?
Nejčastěji budeš:
- Tvořit a psát – od článků na blog přes PR články až po produktové stránky.
- Připravovat webové texty – texty do kategorií, popisky produktů i metadata.
- Spolupracovat s našimi SEO specialisty a snažit se, aby texty fungovaly a klienti byli spokojení.
- Sestavovat publikační plány pro klientské blogy.
- Podílet se na tvorbě obsahových strategií.
- Připravovat obsahové analýzy, audity či komunikační manuály.
- Textovat slovníky pojmů, FAQ i bannery.
- Textovat newslettery ve spolupráci s naší e-mailing specialistkou.
- Kamarádit se s daty a vyhodnocovat své texty pomocí marketingových nástrojů.
- Účastnit se projektových schůzek s dalšími kolegy – diskutovat, vymýšlet strategie a přicházet s nápady.
Co ti v eVisions nabízíme?
- Práci na plný úvazek, která tě bude bavit.
- Příležitost tvořit obsah pro zajímavé a známé značky, i ty mezinárodní.
- Boží kolektiv a pohodovou atmosféru v týmu.
- Volnost v organizaci pracovního dne – je nám jedno, zda ráno napíšeš dva články a odpoledne si vyhradíš na méně kreativní činnosti. Práci si organizuješ podle sebe a sám/sama si hlídáš, abys vše odevzdal/a včas.
- Plnou důvěru a vstřícnost ze strany vedení – pokud vše šlape, jak má.
- Možnost si částečně vybrat, o čem budeš psát.
- Know-how v podobě pravidelného vzdělávání, přístupů do lekcí Digisemestru i cenných rad od kolegů.
- Zpětné vazby na tvé texty nejen od naší korektorky.
- Pružnou pracovní dobu s možností home office.
- Celou řadu firemních benefitů – MultiSport kartu (po 3 měsících spolupráce), možnost sick days a flexibilní dovolené, dog friendly office, společné snídaně i večeře, stolní fotbálek a mnoho dalšího.
Proč tvořit obsah zrovna v eVisions?
Doby, kdy jsme denně psali PR články jako na běžícím páse, jsou dávno pryč. Dnes se v eVisions staneš součástí týmu copywriterek, které tvoří texty komplexně, mají přesah do SEO a jejichž posláním je vytvářet smysluplný a fungující obsah. Mimo to jsme pořád jen parta pohodových holek, které spojuje láska k textům, místy nemístný humor a život, občas stejně barevný jako naše oblečení.
Obsah, který má smysl
V zásadě máš dvě možnosti – buď ti stačí radost z pěkně napsaného textu a víc ke spokojenosti nepotřebuješ, nebo chceš od copywritingu víc. Vidět za sebou výsledky, sledovat, zda tvé texty fungují a máš chuť projekty i sebe neustále posouvat. Pokud se řadíš spíš k té druhé skupině, budeme si rozumět. Zasvětíme tě do nástrojů, se kterými pracujeme, ukážeme ti, jak tvoříme publikační plány i jak obsah vyhodnocujeme.
Není totiž lepšího pocitu, než když vidíš, že tvé články obsadily první příčky ve vyhledávání a lidé je opravdu čtou. Otestováno na našich klientech, potvrzeno našimi copywritery.
Stereotypní psaní? To u nás nehrozí
Při psaní řešíme principy SEO, využíváme marketingové nástroje a techničtější texty vyvažujeme kreativními brainstormingy. Snažíme se, aby naše práce byla různorodá a nezabředla do stereotypního psaní, protože upřímně… to nás děsí. V praxi to pak vypadá tak, že jeden den píšeme články na blog, druhý den děláme revize článků a ten třetí textujeme web s lihovinami. A co je nejdůležitější na konci pracovního dne? Že nás to baví.
Máme boží brandy
A teď nemáme na mysli lahodný destilát z vinných hroznů, ale naše skvělé klienty. V agentuře získáš šanci pracovat na zajímavých projektech, ke kterým by ses na freelance jen těžko dostával/a. Naše klientské portfolio má poměrně široký záběr a nudit se rozhodně nebudeš. Píšeme o parfémech, cestování, tvoříme recepty na Dáme jídlo blog a vedle toho se s vervou pouštíme do textů o fotovoltaice či tepelných čerpadlech. A všechny se shodneme, že právě obory, které pro nás zpočátku byly španělskou vesnicí, nás profesně nejvíce posunuly.
Se SEO týmem táhneme za jeden provaz
Prostornou kancelář sdílíme s naším oblíbeným SEO týmem (tím úplně největším v Česku), s jehož členy spolupracujeme na projektech a společně se snažíme doručovat klientům co nejlepší výsledky.
Vyhradíme ti čas na vzdělávání
Přestože očekáváme, že copywritingem jsi víc než jen políbený/á, poskytneme ti v rámci pracovní doby prostor pro další vzdělávání nejen v oblasti obsahu. Know-how si předáváme během firemních školení, společných diskuzí či copy meetingů. Vzděláváme se ale i externě a potkat nás tak můžeš třeba na Copy Campu nebo konferenci Content First.
Nahlédni pod pokličku našeho copy týmu

„S tradiční představou copíka – vstát, dát si kafe a pak celý den psát, psát a psát – tady moc nepochodíte. V eVisions totiž občas vyměníme texty za analýzy, kafe za popracovní pivo a stolní počítač za stolní fotbálek. Pro mě je ale největší výhodou možnost rozvíjet se v tom, v čem sama chci. Stačí říct, že chci dělat více analytické práce nebo si zkusit třeba e-mailing či klíčovku a moje přání je vyslyšeno. Každá z copywriterek je zkrátka specialistkou na něco jiného. A když vidíte, že vaše texty opravdu fungují, tak je to k nezaplacení. Navíc pravidelná zpětná vazba od týmu i korektorky je už jen třešničkou na dortu.“
— Danča Grófová, Content Specialist —

„Do eVisions jsem nešla s velkým očekáváním. O to větším překvapením pro mě bylo, že teď nechci pryč. Při pohovoru mě nalákali na možnost dalšího vzdělávání, ale byla jsem skeptická – slíbí modré z nebe, a nakonec mě odbydou jedním školením. Nemohla jsem se víc mýlit. Za dva měsíce jsem zjistila, jak se tvoří publikační plány, nakoukla jsem do tajemného světa SEO, a když už jsem si myslela, že toho vím docela dost, rozhodli se mi do hlavy vtlouct záhadné featured snippets. Zkrátka a dobře tu na nudu nemám čas. Občas se toho sejde hodně (ostatně jako v každé práci). Vždycky se ale najde někdo, kdo mi pomůže dobít novou energii u partičky fotbálku nebo půllitříku piva.“
— Adél Mrzílková, Content Specialist —
Máš pocit, že bys k nám perfektně zapadl/a a že to bude match? Stačí, když nám na jobs@evisions.cz zašleš svůj životopis spolu s motivačním dopisem a ukázkami své práce.
Všem zájemcům/zájemkyním o pozici odpovíme a případně je pozveme na osobní pohovor.