Menu

HR & Office Manager

Jsi samostatný, dokážeš leccos zařídit a rozumíš lidem? V Karlíně se nám brzy uvolní pozice, která tyhle skilly dokonale kombinuje. Hledáme kolegu, který se u nás bude realizovat při tvorbě a plnění HR strategie (včetně budování HR marketingu) a postará se o chod našich kanceláří (poměrově 70% HR a 30% office management).

Kdo jsme a kam tě lákáme?

Jsme mezinárodní agentura plná mladých lidí s vášní pro online marketing. Aktuálně je nás asi 50, ale rozhodně nejsme žádný korporát, to poznáš hned první den. Klientům – malým, velkým i těm úplně největším – se staráme o sociální sítě, včetně TikToku, SEO, UX i PPC a máme i vlastní kreativní oddělení.

Kromě výhledu na stolní fotbálek i Karlínské náměstí a originálních teambuildingů tě asi nejvíc zaujme autonomie, kterou na své pozici budeš mít. Oficiálně budeš HR manažer, jehož jedinými nadřízenými budou CEO a COO celé agentury, takže se opravdu nemusíš bát, že tvoje nápady na hiring nebo happiness zatrhne nějaký “HR ze staré školy”. Mimochodem, nejstaršímu člověku je u nás 39, průměr věk je cca 29.

Co ti nabízíme?

  • Práci na full time na HPP nebo IČO dle domluvy.
  • Adekvátní platové ohodnocení. K tomu můžeš po 3 měsících spolupráce využívat MultiSport kartu, získáš také možnosti flexibilní dovolené nebo sick days.
  • Svobodu – práci si zorganizuješ podle sebe a nikdo nad tebou nebude držet bič.
  • Účast na konferencích či jiné vzdělávání v oblasti HR (nahlídnout samozřejmě můžeš i pod pokličku online marketingu).
  • Dog-friendly kanceláře v srdci Karlína.
  • Boží kolegy, kteří s tebou rádi zajdou na popracovní pivo do Kohoutů.
  • Pravidelné společné firemní snídaně, teambuildingy i sportovní akce.
  • Neomezenou konzumaci kávy a ledničku nabušenou drinky.

Co u nás budeš dělat?

  • Navrhovat a realizovat HR strategii včetně budování HR marketingu.
  • Budeš pečovat o naši firemní kulturu (příprava pracovních výročí, organizace teambuildingů, snídaní a workshopů, správa s tímto spojených budgetů).
  • Zajistíš proces onboardingu i offboradingu – nejen exekutivně, ale i zajištění efektivního procesu včetně vyladění interních, komunikačních newsletterů.
  • Pokud budeme do týmu hledat nového člověka, postaráš se o inzerát i první kola výběrových řízení (ve spolupráci s hiring managerem).
  • Povedeš veškerá potřebná HR data, na jejichž základě budeš pomáhat s rozhodováním hiring managerům a budeš je prezentovat vedení.
  • Budeš mít na starost tvorbu smluv, jak zaměstnaneckých tak klientských a budeš zajišťovat podpisy od našich jednatelů.
  • V tvé režii bude také chod naší kanceláře v Karlíně (objednávky občerstvení, kávy, příprava zasedací místnosti pro schůzku s klienty, nákupy čehokoliv, co chybí, komunikace s uklízečkami, komunikace se správou budovy)
  • Postaráš se o supervizi naší šikovné fakturantky, která má pod palcem vše okolo faktur, a budeš spojka pro komunikaci s externí účetní firmou pro mzdové účetnictví.
  • Budeš komunikovat také s externí advokátní kanceláří a řešit s nimi vše potřebné ohledně zaměstnaneckých i klientských smluv (nutnosti revize/aktualizace, tvorba nových smluv dle vyhlášek či zákoníků)
  • Zajdeš na poštu, pro dorty do cukrárny, přidělat klíče nebo za účetní, když bude potřeba.
  • Budeš zvedat a vyřizovat telefony, přijímat návštěvy v kanceláři, přebírat poštu apod.

Co o pozici a agentuře říká aktuální HR a COO?

Míša, HR Manager

„Můj pracovní stůl je v místnosti, kam si kolegové chodí pro drinky, společně se naobědvat nebo si zahrát fotbálek – když zrovna neodvádějí top klientskou práci na poli českého digitálního marketingu, nevystupují ze svých komfortních zón ani nevyrůstají ze specialistů na vedoucí pozice. Díky tomu jsem měla spoustu příležitostí je poznat i jinak a můžu říct, že přátelská atmosféra, kterou se eVisions prezentuje, je… skutečná. A tak nějak pohlcující. Pohled na to, jak si tu lidi snaží jeden druhému pomáhat, mi bude hodně chybět.” – Míša, HR Manager

Petr, COO

„Loni jsme oslavili 10 let od vzniku společnosti a aktuálně začínáme druhou dekádu, která bude podle všeho ještě o dost zajímavější. Na začátku roku 2024 do agentury vstoupil nový vlastník, který patří k nejrychleji rostoucím firmám v regionu. S FTMO jsme získali silného partnera, s kterým budeme překračovat další a další hranice a zkvalitňovat a rozšiřovat naše služby, což si žádá novou energii. Proto hledáme parťáka, který nám pomůže s náborem kvalitních lidí, dohledem nad jejich happiness a obecným rozvojem firmy.“ – Petr, COO

Jak si tě představujeme?

  • Máš zkušenost z obdobné pozice (zkušenost z marketingových/technologických agentur velkou výhodou).
  • Jsi zapálený, plný realizovatelných nápadů a chceš nám dopomoct se stát ještě lepší firmou nejen z pohledu kandidátů, ale i z pohledu aktuálních kolegů.
  • Máš schopnost pracovat zcela samostatně (jsme agentura, nikoli korporát, procesy máme, ale některé si budeš muset nastavit i sám).
  • Baví tě práce s lidmi (budeš s nimi komunikovat na denní bázi).
  • Jsi spolehlivý, pečlivý, samostatný, empatický a máš focus na detail.
  • Zkušenost z oblasti rozvoje zaměstnanců (včetně vzdělávání a tvorby kariérních plánů) velkou výhodou.
  • Skvěle zvládáš organizaci sebe i ostatních a time management máš v malíčku.
  • Komunikace v angličtině pro tebe není problém (někteří členové našeho týmu jsou cizinci).

Co ty na to? Chceš se do práce těšit? Tak nám pošli CV a reference na e-mail jobs@evisions.cz. Všem zájemcům o pozici osobně odpovíme a případně je pozveme na přátelský pohovor. Těšíme se na tebe.

Sdílej pozici s HR nadšenci