Twitter je sociální síť zaměřená na sdílení krátkých příspěvků s maximální délkou 140 znaků. Tweet (příspěvek) se zobrazuje všem lidem, kteří sledují uživatele, jenž jej vytvořil. Dohledat se dá i pomocí vyhledávání. Roli hrají hashtagy, pod nimiž lze sdružovat příspěvky se stejnou tématikou.
V současnosti se Twitter často využívá ke sdílení bleskových zpráv se zbytkem světa – velké uplatnění tedy nachází ve zpravodajství, případně u profesionálních subjektů či lidí, kteří jsou přítomni na místech přírodních katastrof, teroristických útoků, převratů a podobně.
Pro firmy nabízí Twitter možnost placené propagace se širokými možnostmi cílení. Reklama zde nabízí tři možnosti: propagaci účtu, jednotlivého tweetu nebo sponzorovaných trendů. Pomocí inzerce je tedy možné vytvářet komunitu, získávat relevantní sledující, propagovat akce nebo zaujmout širší publikum. To pomůže dostat důležitou zprávu k více lidem. Díky propagaci se zvyšuje životnost tweetu – zobrazuje se více lidem a obtížněji se ztratí mezi ostatními příspěvky.
-
Buffer, Later, ZoomSphere a další: Nejlepší aplikace pro plánování příspěvků
26.05.2021O úspěchu svého obsahu na sociálních sítích rozhodujete ještě předtím,…
-
Checklist: 9 doporučení pro komunikaci na sociálních sítích v době (korona) krize
20.04.2020Pokud dáte vaši značku do karantény a přestanete hovořit k…
-
22 tipů na obsah pro sociální sítě aneb osvědčené příspěvky pro Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn
15.07.2019Došla vám inspirace na obsah pro vaše profily na sociálních…
-
Případovky, hacky i reklamní faily: Čím nás dostal letošní Content First?
29.05.2019Minulý týden se na Pankráci sešla pěkná spousta copywriterů, markeťáků…
-
TOP 11 nejsledovanějších českých hokejistů na sociálních sítích 2019
06.05.2019Jak si vedou čeští hokejisté na sociálních sítích? Rozhodli jsme…
-
Trendy na sociálních sítích v roce 2019. Co by vám nemělo uniknout?
12.11.2018Sociální sítě za sebou mají výživný rok. Facebook přišel s…
-
12 rozšíření do prohlížeče, která si jednoduše zamilujete
04.06.2018Doplňky do prohlížeče jsou skvělým pomocníkem, který vám zpříjemní a…
-
Infografika: Jak si vedou české fotbalové kluby na sociálních sítích v roce 2018
23.04.2018Fakt, že travnatému kolbišti aktuálně dominuje Plzeň, asi není pro…
-
Infografika: Jak si vedou české hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2018
16.04.2018Hokejová extraliga jde do finále a my vám jako každý…
-
Sociální sítě, na kterých byste měli být vidět
08.02.2018Správný online marketing je pro firmy zlatým dolem. A dnes…
-
9 prezidentských kandidátů: Kdo je vítězem na Twitteru?
10.01.2018Po roce, který byl naplněn tvrdou kampaní, a po posledních…
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu.…
-
Hledejte práci v online marketingu jako Sherlock Holmes
28.08.2017Bije vaše srdce pro online marketing? Nejvyšší čas se poohlédnout…
-
E-commerce v Polsku: Jak se na internetu chová polský zákazník?
06.06.2017Polský trh se od toho českého hodně liší. V následujícím…
-
40 facebookových skupin pro markeťáky
09.05.2017Hotovo. Vyhrnuli jsme si rukávy a pustili se do velké…
-
Jaroslav Vidim: „Onlajn je hravej a lidi z branže mě baví“
27.04.2017Jardu Vidima rozhodně nepřehlédnete. A není to jenom jeho úctyhodnou…
-
7 geniálních SEO blogů
06.04.2017Zajímají vás všechny novinky, které se týkají SEO? Hledáte inspiraci…
-
Infografika: České hokejové kluby na sociálních sítích v roce 2017
28.03.2017Jak by obstály hokejové kluby, kdyby se nehrálo na branky,…
-
České fotbalové kluby na sociálních sítích v roce 2017
21.03.2017Po roce jsme se rozhodli opět prozkoumat oblíbenost fotbalových týmů…
-
Novinky z onlajnu #23
28.02.2017Pojďte se s námi podívat na to, co se událo…