Menu

Sklik

Chcete oslovit na internetu co nejvíce uživatelů, kteří koupí Vaše produkty či poptají Vaše služby nebo chcete zvýšit povědí o značce? V tom případě je inzerce v Sklik ideálním řešením. V Sklik můžete oslovovat uživatele pomocí textových inzerátů, grafických reklam nebo v podobě video reklam.

Sklik je online reklamní platforma společnosti Seznam. Pomocí služby Sklik můžete prezentovat svou firmu a zvýšit prodej produktů nebo služeb, povědomí o značce nebo návštěvnost svých webových stránek. Nejsou zde stanoveny žádné minimální výdaje a svůj rozpočet si nastavujete a řídíte sami.

Reklamy v Sklik umožňují vytvářet a zobrazovat reklamy na počítačích či mobilních zařízeních, tzn. že se Vaše firma zobrazí na stránce výsledků vyhledávání, kdy uživatelé hledají produkty či služby prostřednictvím vyhledávání na Seznamu.

Jak Sklik funguje?

Sklik funguje na principu PPC reklamy (pay-per-click), platíte za reklamu v případě, že uživatel klikne na vaši reklamu, tzn. platíte pouze za reálně přivedené návštěvníky. Uživatel zadá do vyhledávače Seznam vyhledávací dotaz (resp. klíčové slovo) a nalezené výsledky vyhledávání se řadí od těch webů které využívají PPC reklamu. Reklama se nemusí zobrazovat jen ve výsledcích vyhledávání, ale i na konkrétních webových stránkách na místech k tomu určených.

Výhody Sklik:

Přesné cílení reklamy – hlavní výhodou PPC reklamy v Sklik je přesné cílení na potencionální zákazníky v okamžiku, kdy hledají Vaše produkty či sužby

Kontrola nad rozpočtem – sami si zvolíte kolik chcete denně utratit a neutratíte víc, než jste si stanovili 

Měřitelnost – dosažené výsledky snadno změříte pomocí analytického nástroje Google Analytics, kdykoliv tedy vidíte, kolik jste za reklamu utratili a kolik Vám vydělala

Rychlost a dostupnost – reklamu v Sklik je možné spustit během několika minut 

Relativně nízká cena – cena kterou platíte se odvíjí od ceny, kterou nabízíte, vždy platíte až po prokliku na Váš web

Typy reklam v Skliku:

Reklamy ve vyhledávání

  • Reklamy se zobrazují formou textových inzerátů na základě klíčových slov zadaných do vyhledávače Seznam

Display

  • Reklamy se zobrazují formou grafických reklam (bannerů)
  • Reklamy se mohou zobrazovat na webech napříč internetem i v mobilních aplikacích
  • Dokáže oslovit i uživatele, kteří o Vás neslyšeli a aktivně Vás nevyhledávají

Produktové reklamy ve vyhledávací síti

  • Reklamy se zobrazují na stránce vyhledávače Seznama jsou vhodné pouze pro eshopy 
  • Zobrazují se formou obrázků, krátkého popisu a ceny

Videoreklama

  • Vizuální forma reklamy využívající se k posílení povědomí o značce
  • Typy videoreklamy – Videospot nebo Bumper

Rada na závěr:

Sklik je výborným nástrojem ve chvíli, kdy chcete používat hlavně obsahové reklamy – Seznam má širokou a velmi kvalitní obsahovou síť. Pokud ale chcete získat to nejlepší z PPC systémů, volte v českém prostředí  Sklik i Google Ads.

.