Geo-targeting
Geotargeting je pojem či spíše metoda internetového marketingu, při které je rozhodujícím faktorem geografická poloha uživatele, na jejímž základě je pak uživateli prezentován jiný obsah. Rozhodující kritéria polohy mohou být rozdílné, kupříkladu stát, region, město, poštovní směrovací číslo, IP adresa, IPS či něco zcela jiného. Díky moderním zařízením a lokalizačním aplikacím je dnes geotargeting mnohonásobně snadnější než kdy dříve. Geotargeting je určen především pro prodejce/značky s regionální působností. Podnikatel nabízející rozvoz jídla v Opavě bude jen těžko cílit na uživatele v Karlových Varech. Naopak e-shop s oblečením většinou geotargeting vůbec potřebovat nebude. Nejběžnějším využitím geotargetingu je oblast PPC kampaní, lokalizace obsahu či při demografické analýze trhu.
-
SMS marketing, geofencing a beaconing. Jak to funguje?
01.07.2019Také vás již překvapily SMS zprávy od společnosti, kterou jste…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Facebook vs. VK: Kdo je lepší?
07.09.2017Steve Jobs jednou řekl: „Dobří umělci kopírují, ti nejlepší kradou.“…
-
Mezinárodní SEO: S webem do zahraničí bez zbytečných starostí
31.07.2017Expanze do zahraničí je velké téma českých e-shopů. Často opomíjenou…