Menu

Tipy na vzdělávání v PPC

Autor Eliška Polejová Eliška Polejová

V oblasti marketingu je potřeba sledovat nejnovější trendy, novinky a neustále se vzdělávat. Pro rychle se rozvíjející digitální marketing toto platí dvojnásob. Přinášíme proto tipy na to, kde se můžete přiučit a zvýšit svoji odbornost. A to nejen pro začátečníky, ale i pro pokročilé PPCčkaře, protože s rozvojem svých dovedností a vědomostí by neměli přestat ani profíci.

Klikařův průvodce PPC reklamou

Přímo studnicí vědomostí je Klikařův průvodce PPC reklamou od zaklik.cz, který vypracovala PPC specialistka Petra Větrovská. Svůj průvodce pravidelně upravuje dle nejnovějších aktualizací. Díky přehledně seřazeným kapitolám v něm najdete vše – od vysvětlení pojmů, metrik a základních postupů pro tvorbu reklam se dostanete až k pokročilejším kapitolám, v nichž se například dozvíte, jak na vánoční PPC kampaně. Snadno v něm vyhledáte problém, který právě řešíte, a dostanete v něm odpovědi téměř na všechny základní PPC otázky.

Google Skillshop 

Google nabízí širokou škálu vzdělávacích materiálů a bezplatných kurzů, které najdete například na platformě Google Skillshop. Díky velmi hravě zpracovaným kurzům, jak už to u Googlu bývá (kdo má od Googlu Digitální garáž, tak pochopí), si do své sbírky můžete přidat certifikace v oblastech Google Ads Search, Display, Shopping, Apps, Video a další. Vhodné pro začátečníky i pokročilé. 

Sklik Akademie

Když je řeč o Googlu, v českém prostředí nesmíme vynechat Sklik, který za Googlem ve vzdělávání nezaostává. Nabízí dvě možnosti – krátký shrnující kurz o Skliku pro marketéry nebo komplexnější kurz Sklik pro specialisty. Ten je veden textovou formou a mírně připomíná nápovědu. Pokrývá všechny typy kampaní a pro začátečníky je velmi informačně nabitý. 

Digisemestr

Nejkvalitnějším vzdělávacím kurzem v českém prostředí je zaručeně Digisemestr Jindřicha Fáborského, který shromažďuje informace od největších kapacit v oboru PPC. Nabízí několik pravidelně aktualizovaných videokurzů, z nichž vypichujeme především PPC reklama pro pokročilé a strategicky vedený Markétou Kabátovou a Petrem Burešem z uLabu. Kurz, jak už jeho název napovídá, se zabývá strategickou prací PPCčkařů a je vhodný pro ty, kteří už nějakou tu dobu klikají. Pro začínající klikaře je bezvadný velmi obsáhlý kurz E-commerce marketing: Prakticky a od těch nejlepších. Celkem 25 nabušených kapitol vás od A až do Z provede digitálním marketingem. Zaměřuje se především na majitele e-shopů a shrnuje tak nejen PPC, ale i SEO, UX, linkbuilding, právo nebo content marketing. Ideální balíček pro začátečníky nebo pro ty, kteří chtějí mít z PPC přesah i do dalších odvětví e-commerce.

Advanced Google Ads / AdWords

Spravujete Google Ads už dlouhá léta a chcete se posunout dál? Kurz platformy Udemy od Marka Meyersona vás zdokonalí v technice nastavování kampaní, optimalizaci, interpretaci výsledků, experimentování i testování. Mark se svými více než 12letými zkušenostmi v digitálním marketingu vám dále poví více o atribučních modelech, strojovém učení nebo o průzkumu konkurence. Jednotlivé díly kurzu lze zhlédnout dle preference v jakémkoli pořadí a můžete si je prohlédnout zde

Mini MBA in Marketing

Ostříleným PPC mistrům můžeme doporučit Mini MBA in Marketing profesora Marka Ritsona. Marka můžete znát z letošního Marketing Festivalu a především jako sloupkaře magazínu Marketing Week. Jeho kurz, skládající se z deseti modulů, slibuje výrazný rozvoj vašich dovedností a následně i kariérní posun. Ucelí vaše chápání marketingu, s PPC se v něm ale už tolik nesetkáte. Mini MBA je ekvivalentem klasického MBA, avšak bez nároku na titul.

10.11.2021

Komentáře