Menu

9 konferencí v Německu, které byste neměli propásnout

Autor Jana Schultz Jana Schultz

I letos jsme si pro vás připravili seznam konferencí v Německu, které byste neměli propásnout. Pokud si chcete rozšířit své vědomosti ze SEO, PPC, sociálních sítí a jiných online marketingových oblastí, měli byste si sbalit kufr a vyrazit za hranice zúčastnit se těchto konferencí s důrazem na online a content marketing.

Webinale

  • Kde: Berlín
  • Kdy: 04.-08.06.2018   
  • Cena: od 422 €
  • Téma: web design, online marketing, UX design, voice assistants, digital analytics

Webinale je pětidenní konference rozdělená na tři dny přednášek a dva dny workshopů. Profesionálové digitálního trhu přednesou více než 90 přednášek na témata web designu, online marketingu, user’s experience marketingu, business inovací a zvukové asistence. Workshopy se soustředí na témata jako je optimalizace webu, systém Alexa nebo tvorba flexibilního a interaktivního designu.

 

Online Marketing Summit

  • Kde: Berlín
  • Kdy: 21.-22.06.2018
  • Cena: „Early birds“ lístky jsou vyprodané, sledujte web pro informace o běžných vstupenkách
  • Téma: SEO guruové radí, jak uspět a jak se vyvarovat pádu

Velkolepý summit, kterého se účastní velká část německých SEO guruů. Jednodenní konference se závěrečnou afterparty má jako stěžejní téma „příčinu neúspěchu v digitálním marketingu“, o kterém přednáší UX vizionář Karl Gilis. Mezi další speciální hosty patří Pam Nelly, vítězka NY Press Reward, která se dle časopisu Forbes řadí mezi 20 nejvlivnějších content markeťáků a markeťaček na světě. Obrovskou výhodou této konference je, že se všechny přednášky konají na jednom podiu, takže nedochází k jejich překřížení, a přednáškový sál je vybaven extrémně komfortními sedačkami.

 

Internet World Congress

  • Kde: Mnichov
  • Kdy: 09.-10.10.2018
  • Cena: 821,10 €
  • Téma: Strategie pro malé a střední podniky, jak uspět v online podnikání

Motto „Handel ist Wandel“ (obchod je změna) platí o to více ve světě digitalizace. Proto se konference zaměřuje na trendy, strategie a nejlepší příklady z praxe online obchodu.

Během konference budou představené alternativní nástroje, které vám pomohou zlepšit software vašeho e-shopu nebo nástroje pro zpracování produktových dat. Navažte nové kontakty a nechte se inspirovat trendy v online prodeji.

 

Data Driven Marketing Conference

  • Kde: Mnichov
  • Kdy: 06.-07.11.2018
  • Cena: do 14.08.2018 690 € (bez DPH), běžná cena 890 € (bez DPH)
  • Téma: Chování zákazníka

Na této konferenci je opět stěžejním tématem chování zákazníků. Experti se zabývají metodami, jak – a jestli – se z jejich chování dá vyvodit záměr ke koupi nabízeného zboží nebo služby. Hlavním cílem je zefektivnit marketingový rozpočet, individualizovat web a tím i lépe cílit na zákazníky. Opět budou představeny trendy v této oblasti, stejně tak jako neůspěšnější příklady z praxe.

 

SEO Day

  • Kde: Kolín
  • Kdy: 07. a 08.11.2018
  • Cena: od 279 €
  • Téma: Tipy a triky pro optimalizaci vyhledávačů

V listopadu se bude opět konat SEO Day v Německu, letos si ale organizátoři přichystali malé překvapení. Před zahájením SEO Day se pod jejich taktovkou bude konat také PPC Day. Ten je určený pouze pro profesionály a lístek je možné zakoupit pouze v kombinaci se SEO Day vstupenkou. PPC Day se bude konat 07.11.2018 na „tajném“ místě, témata jsou barevně zamíchaná a nebudou předem prozrazena, takže se můžete těšit na spoustu překvapení.

08.11.2018 bude tradičně probíhat SEO Day, kterého se zúčastní největší online marketingové agentury, například Get Traction, Seokratie, nebo Bloofusion. Zajímavé přednášky pro vás přichystali i vývojáři různých SEO nástrojů a softwarů. Mezi přednášejícími by vám rozhodně neměla uniknout tato jména:

  • Jens Fauldrath, CEO gettraction.de
  • Juli Julian Dziki, CEO seokratie.de
  • Bastian Grimm, CEO pa.ag
  • Dorothea Bakker, Inhouse SEO off-price.eu (Amazon SEO)

SEO Day je jednou z největších SEO konferencí mimo Berlín a Mnichov, můžete se těšit na více než 45 SEO specialistů.

 

Affiliate Conference

  • Kde: Mnichov
  • Kdy: 08.11.2018
  • Cena: od 177 €
  • Téma: Aktuální témata a trendy v affiliate branži

A abyste to neměli jednoduché, ve stejný den, jako se koná SEO Day, je pro vás v Mnichově nachystaná affiliate konference organizovaná známou online marketing agenturou expose360. Připraveno je několik přednášek pro rozšíření nejen vašich vědomostí, ale také možností vašeho podnikání.

 

Data Driven Business

  • Kde: Berlín
  • Kdy: 13.-14.11.2018
  • Cena: od 99 €
  • Téma: Online marketing a analytické vědomosti bez hranic

Po mnichovské Data Driven Marketing konferenci na vás čeká další v Berlíně. Tentokrát se jedná o tři konference, které si můžete rezervovat jako balíček, nebo navštívit jen každou zvlášť. Více než 110 referentů se bude zabývat tématy jako je obsah vs. buzzwords, neutralita SEO nástrojů a služby s nimi spojené. Můžete se těšit na spíkry z Booking.com, OBI, Hermes, Seokratie, 121 Watt, mobile.de a mnoho dalších.

 

45 Deutscher Marketing Tag

  • Kde: Hannover
  • Kdy: 05.-06.12.2018
  • Cena: Warm-up 49 €, běžný lístek 899 €
  • Téma: Online marketing teorie v praxi

V prosinci se koná 45. německý marketingový den. Hlavním tématem je přeměna inovací v online marketingu z teorie na praxi. Jedna z přednášek se bude věnovat start-upovým podnikům a jedna je samozřejmě věnována také GDPR. Můžete se těšit na prezentace od zástupců velikánů jakými jsou Amazon, Mercedes, Ikea, Volkswagen, Henkel, L’oreal, Zeiss a další.

 

Influencer Marketing Forum

  • Kde: Mnichov
  • Kdy: 06.12.2018
  • Cena: od 350 €
  • Téma: Spolupráce s influencery

Toto marketingové fórum je zaměřené na spolupráci s influencery a obecně na marketing na bázi vztahu. Fórum se bude věnovat spolupráci s influencery relativně do hloubky, budou představené jak organizační, tak i právní aspekty spolupráce a tzv. Do’s a Dont’s. Hovořit se bude také o výhodách a nevýhodách spolupráce s micro a macro influencery. O své zkušenosti se s vámi podělí představitelka z firmy Tchibo nebo z ministerstva spolkové země Bádensko-Würrtenbersko a další poradci z e-commerce oblasti.

 

21.05.2018

Komentáře