Menu

Sprechen Sie Marketing? Nenechte si ujít tyto konference!

Autor Martina Habartová Martina Habartová

Přejedly se vám české marketingové akce? Vytáhněte stříbrné příbory po babičce a nakoukněte s námi pod pokličku zahraničních konferencí. Servírují se tipy na německé marketingové eventy až do konce roku. Jak se vaří online marketing na západ od nás?

 AllFacebook Marketing Conference

(5. říjen 2017, Berlin)

Konference AllFacebook je doslova za rohem. Už 5. října se v Berlíně potkají vyznavači Facebook pixelu, aby společně probrali na 4 jevištích všechno, co momentálně světem sociálních síti rezonuje. Řeč nebude jen o Facebooku, ačkoliv se mu věnuje převážná část konferenčních příspěvků, ale potkáte se také například s Instagram Stories a jejich využitím v marketingu. Dostane se samozřejmě na oblíbené téma všech výkonnostních markeťáků – jak vytřískat co nejvíc muziky z omezeného budgetu. Na tuto akci už by měli žhavit motory také zástupci českých politických stran. Propírat se budou letošní volby v Německu a jak zacílit politickou reklamu na ty správné uživatele. Mezi dalšími tématy nesmí chybět samozřejmě stále aktuálnější GDPR, nebo příspěvky o chatbotech. Lístky k mání ještě jsou, tak neváhejte!

Zaujalo nás: Svenja Walter si nachystala přednášku o Pinterestu, který by mohl být díky svým funkcím do budoucna zajímavý také pro české obchodníky. Ve svém příspěvku se Svenja podělí o metody, jak zvýšit návštěvnost webu z Pinterestu z 20 000 na 130 000 návštěv měsíčně.

Zdroj: projecter.de

Internet World Kongress

(10. – 11. říjen 2017, Mnichov)

Na velkolepou konferenci plnou případovek zvučných značek a agenturních jmen si zajeďte do Mnichova. Neminou vás prezentace úspěchů firem PUMA, L´OREAL, Amazon, Rewe nebo Adidas. Přednášky této konference se ale zaměřují nejen na matadory marketingu a nadnárodní brandy, ale také na mladé, začínající e-shopy a značky, kterým nabízejí potřebné know-how a inspiraci pro další vývoj. Během dvou dnů dostanete skvěle našejkovaný koktejl marketingových technik, ať už o získávání návštěvnosti z vyhledáváčů, multi-channel kampaní, influencerů či YouTube, nebo využití dat.

Zaujalo nás: Prodáváte v Německu na Amazonu nebo eBay? Heiner Kroke bude ve své přednášce mluvit o tom, jak na obou platformách získáte první místo v hodnocení prodejců. A pokud přes tyto velikány ještě neprodáváte, poradí vám Danil Bülhoff, jak s jejich pomocí nastartujete svou značku raketovou rychlostí.

SEO DAY

(12. říjen 2017, Kolín nad Rýnem)

Po večerech si pročítáte Google Webmaster Guidelines a data updatů algoritmu recitujete zpaměti? V tom případě je pro vás konference SEO DAY jako stvořená. Potkáte se na ní se stejnými blázny do SEO, jako jste vy sami. A celý den prožijete v zajetí optimalizace. Organizátoři program vyšperkovali vším, co by vás mohlo v SEO zajímat. Od obsahu se dostanete přes technické SEO až k on- a off-page faktorům. Jeli byste, ale váš diář je jiného názoru? Nevadí! My tam jedeme a o konferenci vám napíšeme report, tak se těšte:)

Zaujalo nás: Určitě si nenecháme ujít prezentaci o auditu a optimalizaci obsahu na základě dat agentury Lunapark a přednášku agentury Ranking Check lákající na Search Experience Optimization o vlivu UX a výkonnostního marketingu na SEO strategii.

Zdroj: sblum.de

Social Media Conference

(17. – 18. říjen 2017, Hamburk)

Na Social Media Conference se budou probírat aktuální trendy a řada z nich dokonce na reálných projektech. Mluvit se bude o tom, jak udělat ze značky jednorožce sociálních sítí bez útraty jediného eura, i o tom, jak se vyhnout přespendování a naštvanému klientovi během spuštěné kampaně. Deutsche Bahn se podělí o své tipy na komunikaci se zákazníky, AB testování a datovou analýzu, a populární časopis Focus se ve svém příspěvku zaměří na své úspěchy s native advertising. V dalších přednáškách se dozvíte, jaká videa vám budou fungovat na kterém kanále, nebo jak v Německu z právního hlediska ošetřit spolupráci s influencery. Dále na vás čeká strategické plánování, fúze koncernů na sociálních sítí, posílení synergického efektu kampaní propagací na různých marketingových kanálech a plánování contentu pro ně, komunikace s generací Z nebo využití chatbotů.

Zaujalo nás: Frankfurtská burza neponechává nic náhodě a zvládá komunikovat na Twitteru, Facebooku, LinkedInu, Xingu, a dokonce i Instagramu a Snapchatu. Na konferenci vám prozradí, jak na to.

OMCap (Online Marketing Capital)

(18. – 19. říjen 2017, Berlín)

Na akci OMCap jsou přednášky rozděleny do tří okruhů – jeden má na starosti Performics, druhý zaštiťuje Project a Ventures a třetí je „powered by“ Google. Tomu odpovídají i témata jednotlivých okruhů. U Performicsu vám povědí například o tom, jak tvořit mezinárodní obsah na základě lokálního obsahu nebo jak se úspěšně poprat s technickou stránkou A/B testování. Project A Ventures si mimo jiné nachystali prezentace o zrychlování stránek webu nebo cross-channel marketingu a těšit se můžete i na case study věnovanou brandingu, a to přímo od kosmetického giganta Schwarzkopfu. Google se bude zabývat svými oblíbenými tématy, a tak si na své přijdou zájemci o strojové učení, displejovou reklamu a YouTube.

Zaujalo nás: Last-click atribuce už je za zenitem. Bernd Holbein považuje za nejlepší alternativu data-driven atribuci a ukáže vám, jak tuto technologii implementujete do svých kampaní.

Berlin Affiliate Conference

(1. – 4. listopad 2017, Berlin)

Ačkoliv nese tato třídenní konference v názvu affliate, můžete na ní směle vyrazit, i když se partnerským programům zrovna nevěnujete. Podle programu to totiž vypadá na pořádnou nálož především SEO v nejlepším slova smyslu. Odhalíte pravdu o ručních penalizacích od Googlu, zjistíte, jak se zachovat, když někdo potopí pomocí black hat SEO váš web, zjistíte, jak v Německu nahlíží na linkbuilding, zlepšíte se v technickém SEO, nebo si vyberete nejlepší nástroje pro optimalizaci. Chybět samozřejmě nemůže ani avízovaný affiliate následovaný reklamou na sociálních sítích a UX.

Zaujalo nás: Publikovat tak dobrý obsah, že na něj budou uživatelé internetu sami odkazovat? To je sen snad každého SEO specialisty a linkbuildera. V přednáščce 5 proven strategies for operators and affiliates se naučíte, jak na to.

UX congress

(2.- 3. listopad 2017, Frankfurt)

UXácká konference ve Frankfurtu nabídne přednášky k neduhům trápícím nejeden web, a zároveň nahlédne do nejbližší budoucnosti svého oboru. Spíkři se budou zabývat mobilními weby, UX designem, a protože se jedná o opravdu obsáhlý event, dostane se také na virtuální a augmentovanou realitu, holistický UX, uživatelský zážitek v prostoru. Aby se nemluvilo jen o planých teoriích, část kongresu je ryze praktická – tento rok se bude věnovat její převážná část eye-trackingu.

Zaujalo nás: Prezentace Benjamina Uebela z Userlutions slibuje návod k 3minutovému UX testu rozhraní webu, díky kterému vymáčknete ze zákazníka feedback oproti konvenčním postupům neuvěřitelně rychle.

Affiliate Conference

(9. listopad 2017, Mnichov)

Frčí-li váš byznys především na affiliate bázi? Nenechte si ujít čistě afiláckou konferenci v Mnichově, kde se bude celý den diskutovat jen a jen o partnerských programech. Jak nejlépe oslovit partnera pro spolupráci? Jakým směrem se bude affiliate marketing v budoucnu ubírat? Na co byste se měli připravit? Jak vypadá perfektní partnerský program? Jak měřit a vyhodnocovat customer journey? Jak to bude vypadat s GDPR v Německu? Jak správně používat slevové kupóny? Na konferenci se zkrátka bude affiliate marketing propírat od A do Z a mrzelo by vás, kdybyste u toho nebyli.

Zaujalo nás: Martin Rieß z Awinu se zaměří na affiliate marketing na mobilních zařízeních a poradí vám, co a jak nastavit a jaké nástroje používat, abyste dosáhli na mobilních zařízeních až 30 % z celkového počtu prodejů. Tak honem koupit vstupenku!

Digital Growth Unleashed Berlin

(13.- 14. listopad 2017, Berlin)

Stejně jako předchozí konference i Digital Growth Unleashed se zabývá především jedním tématem, a to optimalizací konverzního poměru. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím, jak zvýšit zisk a snížit výdaje, mohla by vás tato konference postrčit správným směrem. Kromě nesmrtelného přemítání nad tím, jaký obsah zákazníky přiměje, aby u vás okamžitě nechali celý obsah svého prasátka, se na konferenci dostanete také k datům a práci s nimi. Automatizace, A/B testování optimalizace konverzního poměru, pokročilá optimalizace vysoce konverzních stránek nebo neuropricing. I o těchto tématech má konference co říct.

Zaujalo nás: Personalizujte inteligentně a nestalkujte své zákazníky. Jenna Tiffany z Let’sTalk Strategy vám ve své přednášce poradí, jak automatizovat personalizaci a jak měřit její výkon, aniž by měli vaši zákazníci pocit, že na ně vaše reklama vyskočí i z ledničky.

 

02.10.2017

Komentáře