Ze života copywritera: Očekávání versus realita
25. 09. 2017 Autor Petra ZeidlerováJak vypadá copywriting, když si sundáte růžové brýle? Nebojte, pořád pěkně. Sem tam se sice objeví nějaká ta moucha, ale s tím musíte počítat u každého jobu. I u copy. A jak to tedy v copywritingu s trochou nadsázky chodí? Posuďte sami:)
- Očekávání: „Budu psát sexy texty o módě, psychologii a zdravém životním stylu.
- Realita: „Tak, článek o vysokozdvižných plošinách bych měla, teď doklepnu text o jímkách a pak se vrhnu na pojištění.”
- Očekávání: „Myslím, že mi jeden článek zabere přibližně 3 dny.”
- Realita: „Jdu na to, za 3 hoďky to máš na mailu.”
- Očekávání: „Každou hodinu se zvednu od psaní a 10 minut si zacvičím, aby mě nebolela záda.”
- Realita (po osmi hodinách nepřetržitého psaní): „Aaau!”
- Očekávání: „Budu psát v kavárnách. Tamní ruch ve mně probudí kreativitu.”
- Realita: „Nemám ani čárku. Utratila jsem tři stovky a tu ženskou od vedlejšího stolu, co už dvě hodiny nezavřela zobák, nesnáším.”
- Očekávání: „Píšu opravdu dobře. Příroda mě obdařila talentem.”
- Realita: „Cože? Jak jako přemíra trpného rodu?”
- Očekávání: „Marketingové texty mám v malíčku.”
- Realita: „Prosím tě, co to přesně jsou ta klíčová slova a CTA?”
- Očekávání: „K práci si dám maximálně 2 šálky kávy za den.”
- Realita: „K práci si dám maximálně 6 šálků kávy za den.”
- Očekávání: „To nevadí, že píšu doma, budu se upravovat stejně, jako když bych šla do kanclu.”
- Realita: „Bože, neudělal se mi tady dred?”
- Očekávání: „Ne, ze mě se rozhodně nikdy nestane gramatický nácek.”
- Realita: “Standartní? Standartní?! To jako myslíš vážně??”
- Očekávání: „Meta descriptiony jsou docela v pohodě.”
- Realita: „Nesnáším meta descriptiony!”
- Očekávání: „Paráda, že můžu psát z domova. Vždy začnu brzy ráno, ať mám odpoledne volné. Podniknu s přáteli tolik akcí…”
- Realita: „Nikam nejdu, nestíhám.”
- Očekávání: „Moje články budou mít na Facebooku stovky lajků. Možná i tisíce.”
- Realita: „Jé, 8 lidí. Super!”
Našli jste se v nějakém bodě? A s jakými vizemi jste šli do copywritingu vy? Hoďte to do placu, ať se pobavíme:)
Komentáře