Menu

Postarejte se, aby vám v online marketingu neunikla ani myš

Autor Iveta Nečesalová Iveta Nečesalová

Nechcete přijít o nic z online marketingu, ale nevíte, koho sledovat a kde brát informace? Poradíme vám, jak zůstanete stále v obraze.

Zaměřte se na webové stránky/blogy

Lidí, kteří mají svůj blog, je na internetu poměrně dost. Nemá smysl jmenovat vám seznam blogerů z oblasti copywritingu, SEO apod. Sledujte dva hlavní zdroje, ze kterých dostanete výcuc toho nejzajímavějšího a nejaktuálnějšího, co se na poli online marketingu děje.

  • Jiří Rostecký se na mladypodnikatel.cz věnuje rozhovorům s lidmi z branže. Nejčastěji se jedná o odvážlivce, kteří přešli z korporátního prostředí na volnou nohu. Dozvíte se, jak si vedou a jaká úskalí freelancing přináší. Na webu na vás čeká řada článků, které vám pomohou při práci a ukáží vám know how zkušenějších lidí z online marketingu.
  • Sledujte přísun informací ve formě videí a článků na našich stránkách eVisions.cz. Svoje čtenáře a diváky pravidelně zásobujeme aktualitami z oboru. „Novinky z onlajnu“ můžete sledovat na blogu nebo Youtube kanálu.

O čem se cvrliká na Twitteru

Sociální síť Twitter má tu výhodu, že si do sledování můžete dát lidi, kteří vás zajímají a inspirují. Získáte tak stálý přísun čerstvých informací. Vybrali jsme několik lídrů z online marketingu, které byste si neměli nechat uniknout.

  • Larry Kim je marketingový odborník, který píše prakticky o všem, co se online marketingu dotýká. Na Twitteru se může pochlubit více než půl milionem sleďů.
  • Do sledování si dejte Avinashe Kaushika jednoho z nejuznávanějších online marketérů světa.
  • Z české scény dejte follow Markovi Prokopovi, který má velký význam pro SEO. Jeho působení v online marketingu je jedno z nejdelších u nás.
  • Jméno dalšího SEO specialisty určitě už znáte. Není to nikdo jiný než Pavel Ungr, který předává svoje znalosti na školeních a můžete ho potkat na akcích s marketingovou tématikou.

  • Věnujte pozornost také Dušanovi Janovskému, autorovi projektu jakpsatweb.cz, který pomáhá začátečníkům při sestavování webových stránek a znáte ho ze Seznamu.
  • Z oblasti linkbuildigu nezapomeňte číst tweety od předního českého linkbuildera Lukáše Palkoviče.

Pokud by vás zajímaly další osobnosti Twitteru v oblasti online marketingu, přečtěte si náš článek o 26 nejinspirativnějších účtech, které sledujeme.

  • Z copywritingu doporučujeme Michaelu Losekoot, Zuzanu Veselou, Marii Grafovou a Martinu Habartovou.

Tip! Chcete zapůsobit certifikátem od Googlu? Absolvujte kurz Digitální garáž. Postupně projdete 23 tématy z online marketingu a na konci na vás čeká odměna v podobě certifikátu.

Ukažte se na konferencích

Konference mají tu výhodu, že  na nich potkáte spoustu zajímavých lidí z oboru a můžete se s nimi seznámit nebo na sebe upozornit, hledáte-li práci. Z většiny konferencí, kterých se účastníte, tweetujte. Uvidíte, že za chvíli už budete v českém marketingovém rybníku jako doma.

  • Marketing Festival představuje jednu z největších akcí, kterých se vůbec můžete zúčastnit. Jeho kouzlo spočívá v tom, že na něm vystupují osobnosti, které se do České republiky jen tak nepodívají. Lídry, které znáte například z Twitteru tak můžete vidět přednášet naživo.

  • Jestli nemáte příliš napapané prasátko, využijte levnější variantu Barcamp. Vyslechnete si inspirující přednášky a zažijete online na vlastní kůži při workshopu.
  • Nic vám neunikne ani na „Poslední středě“. Zapojte se do diskuzních večerů s odborníky z online marketingu každou poslední středu v měsíci.
  • Jmenovat můžeme i Learn Inbound, 3XE Digital, SEO restart nebo Shopcamp, o kterých jsme na blogu již psali report.
31.05.2017

Komentáře