Hustota klíčových slov
Hustota klíčových slov je problém, který trápí většinu SEO specialistů a copywriterů odnepaměti. Mnoho začátečníků v oblasti optimalizací pro vyhledávače se domnívá, že existuje přesný poměr počtu KW (key words neboli klíčových slov) na určitou délku textového řetězce. Ani náhodou! Jedna věc je jistá – je nutné, aby klíčové slovo v textu nějak zaznělo (jednou, dvakrát, záleží na intuici a povaze textu). V první řadě vždy stál a bude stát faktor, zda se uživateli text dobře čte.
Čeština má od ostatních jazyků výhodu (nebo spíše nevýhodu), že je to jazyk extrémně bohatý na mnoho pojmů a výrazů. Nesnažte se za účelem pokusu o lepší výsledky vyhledávání nadužívat klíčová slova. Dnešní algoritmy vyhledávačů již svou úrovní nejsou někde v době kamenné. Pokud budete klíčová slova používat příliš, můžete být penalizování.
Mnohem jednodušší je obrácený princip – tedy když z nějakého neznámého důvodu potřebujete zjistit hustotu klíčových slov již existujícího textu. V tomto případě není nic jednoduššího než použít některý z široké řady internetových nástrojů, které jsou pro tento účel uzpůsobeny.
-
Trendy v content marketingu pro rok 2021
17.02.2021V roce 2020 se mnoho obsahových strategií muselo změnit z…
-
SEO & Content: 5 tipů, jak dosáhnout lepší pozice v SERP díky obsahu
03.06.2020Kvalitní obsah dokáže přitáhnout pozornost čtenářů i vyhledávačů. Přemíra klíčových…
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…