Duplicitní obsah
Duplicitní obsah, jak již název napovídá, označují takový obsah, který byl již použit v rámci jiné stránky či domény. Je důležité rozlišovat duplicitní a podobný obsah. Každý vyhledavač klasifikuje duplicitu a podobnost trochu jinou, nicméně obecně platí, že duplicitní obsah je zcela totožný s obsahem jiným, zatímco podobný obsah obsahuje určité množství změn s ohledem na obsah původní. Je důležité poznamenat, že duplicitní obsah může platit i pro dvě stránky na jedné doméně. Důrazně tedy doporučujeme používat pro každou vaši stránku jen jednu jedinou a unikátní URL (platí to typicky i pro příklad domena.cz a www.domena.cz). Duplicitní obsah není zakázanou SEO technikou (black hat SEO), nicméně může vám škodit kupříkladu ve chvíli, kdy přijdete o cenné odkazy na duplicitní stránky, které bude vyhledavač ignorovat.
-
10 tasků, do kterých se SEO specialistovi vyplatí zapojit ChatGPT
02.06.2023Původně jsem chtěla jako nadpis tohoto článku použít ten, který…
-
Google Search Console: Jak ji v SEO využít naplno?
06.01.2021Pokud stále nevíte, jak nejlépe využít nástroj Google Search Console…
-
SEO & Content: 5 tipů, jak dosáhnout lepší pozice v SERP díky obsahu
03.06.2020Kvalitní obsah dokáže přitáhnout pozornost čtenářů i vyhledávačů. Přemíra klíčových…
-
Často kladené otázky v SEO
18.04.2017Na co se ohledně SEO ptáte nejčastěji? Pokusili jsme se…
-
SEO analýza webu: Co děláte špatně a jiní dělají lépe
20.01.2017Vyhledávače hodnotí webové stránky podle mnoha faktorů, které ovlivňují jejich…