eTarget
Etarget je specifický reklamní systém, který může sloužit jako alternativa k nejčastějším AdWords a Sklik. Funguje pouze v rámci obsahové sítě, do které patří několik tisíc českých i zahraničních webů. Pro cílení reklam používá analýzu obsahu stránky, na které inzerát následně zobrazí, případně různé formy remarketingu a RTB.
Etarget není mezi českými agenturami a inzerenty moc rozšířený. Má to mnoho důvodů. Ty nejdůležitější sepsal Aleš Fodor na blogu agentury Sherpas. Mezi ty nejdůležitější patří:
- Neveřejnost řazení inzerátů
- Nejednoznačnost klíčových slov
- Automatický remarketing
Celý článek naleznete na https://www.sherpas.cz/blog/proc-nepouzivat-etarget
-
5 základních tipů a triků pro PPC kampaně
29.07.2019Chcete vědět, jak nastavují PPC kampaně profíci a na co…