Cílení
Je vybrání určité skupiny lidí podle specifických parametrů, které se používá při sestavování strategie či kampaní. V online marketingu se využívá několika metod cílení například: Cílení podle témat, geografické cílení, cílení na publikum, kontextové cílení, cílení na klíčová slova, cílení na zvolená umístění, cílení podle zájmů, cílení podle chování atd.
Metody cílení se vybírají podle toho jakým způsobem chceme danou skupinu zasáhnout či oslovit.
Cílení je důležitý faktor, při kterém se stanoví na koho se bude kampaň směrovat.
-
Jak jsme zvýšili organickou návštěvnost ePojisteni.cz o 300 % [CASE STUDY]
11.11.2020Společnost ePojisteni.cz se na nás obrátila v roce 2013. V...
-
Novinky z onlajnu #60 – Jak začít podnikat online, letošní Brighton SEO a zákulisí naší kampaně pro Courtyard by Marriott
15.10.2020V 60. dílu Novinek se z onlajnu se můžete těšit...
-
Optimalizace v PPC: Díl 1. – Vyhledávací kampaně
24.06.2020Úvodním nastavením kampaní práce PPCčkaře nekončí, právě naopak. V momentě,...
-
Cílová skupina a persony aneb Znáte svého zákazníka?
20.05.2020Možná víte, co je cílová skupina – ale víte také,...
-
Největší zabijáci webového obsahu (a konverzí). Čeho se vyvarovat?
01.04.2020Zase vás někdo někde vítá? Z popisu produktu jste tak...
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2019
24.01.2019Jaký je aktuální poměr vyhledávání mezi Googlem a Seznamem na...
-
Divoká debata SEO konzultantů. A jak byste odpověděli vy?
08.01.2019Chcete vědět, jaké weby zvládly podle naši konzultantů SEO na...
-
Co všechno o vás ví internet?
24.05.2018Ochrana osobních údajů je v posledních měsících hlavním tématem mnoha...
-
E-commerce Expo 2018: Jak v zahraničí neprodělat kalhoty?
06.02.2018V pražských Letňanech proběhla koncem ledna první česká konference zaměřená...
-
Hlasové vyhledávání a PPC: Jde to vůbec dohromady?
15.01.2018Poslední dobou se hodně mluví o hlasovém vyhledávání (neboli Voice...
-
Marketingový kalendář 2018
04.01.2018Taky se vám někdy stane, že prošvihnete významnou událost, protože...
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
28.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli...
-
Infografika: Podíl vyhledávačů Google a Seznam na českém internetu #2
23.11.2017Jak si vede po roce Seznam na poli vyhledávání? Rozhodli...
-
Optimalizace hlasového vyhledávání pro začátečníky
16.10.2017Vyhledávání pomocí hlasu je dnes již pro mnoho z nás...
-
Kdy je nejlepší sdílet příspěvky na sociálních sítích?
12.10.2017Sociální sítě jsou jedním z nejlepších míst pro sdílení obsahu....
-
Proč je vizuální vyhledávání trendem budoucnosti?
04.09.2017Většina z nás je zvyklá na internetu napsat vyhledávací dotaz...
-
Novinky z onlajnu #29
31.08.2017Co dalšího hýbe světem online marketingu a o čem si...
-
Umělá inteligence v online marketingu: Riziko nebo příležitost?
24.08.2017Vývoj v oblasti umělé inteligence (AI) nabral značné tempo. Aby...
-
Novinky z onlajnu #28
08.08.2017Pozor, pozor, budou se podávat další Novinky z onlajnu! Kromě...
-
Mezinárodní SEO: S webem do zahraničí bez zbytečných starostí
31.07.2017Expanze do zahraničí je velké téma českých e-shopů. Často opomíjenou...