Menu

Odhalte tajemství 5 značek, ze kterých se stal LOVEbrand

Autor Iveta Nečesalová Iveta Nečesalová

Na trhu panuje obrovská konkurence. Než si zákazník něco koupí, dlouho vybírá. A vybírá rád. Pročítá recenze na internetu, hledá slevy a neustále srovnává. Vítězem v boji o zákazníka se stane firma, která zaujme a přimíchá do nabídky „něco“ navíc. Co to „něco“ v podání značek, které se staly LOVEbrandem, znamená?

ZOOT: Udělejte si radost, jen tak

ZOOT předvedl, že když se dá dohromady parta lidí, která si na nic nehraje a dělá, co je baví, funguje to. ZOOT přeprodává oblečení, obuv, kabelky a doplňky do domácnosti od různých značek a prodejců.

Svůj kult postavil na Výdejnách radosti, kde si zákazníci mohou zakoupené výrobky vyzkoušet nebo rovnou vyzvednout. Zakladatelům se podařilo úspěšně propojit e-shop s kamennou prodejnou a úžasným způsobem  komunikace se zákazníky.

Zoot se zkrátka může pochlubit vynikajícím marketingem. Chcete se taky něco naučit? Zabrouzdejte do vzdělávacího kurzu Digitální garáže. Naučte se využít internet ve svůj prospěch. Ovládněte reklamu online, osvojte si komunikaci se zákazníky a využijte sociální sítě k růstu svojí firmy.

Na hraní jedině LEGO

Variabilní stavebnice LEGO představuje opravdový fenomén. Milují je děti i dospělí. Stavebnice se dají mezi sebou propojovat a různě kombinovat. Děti si mohou vyměňovat LEGO figurky a postavit, co je jenom napadne. LEGO nabízí postavičky nejrůznějších profesí včetně hrdinů.

Značka v současné době ale sahá mnohem dál. Můžete si zahrát třeba LEGO Pána prstenů na Xboxu. Proč tedy takový úspěch? S LEGO kostkami nestavíte jen tak nějakou stavebnici, s nimi tvoříte příběh.

O tom, že je v jednoduchosti krása, nás americké LEGO přesvědčilo už roku 2006 kampaní „How do you say “Imagination” without saying it? This is how.“

Zdroj obrázků: Buzzfeed.com

Stavíme nábytek s IKEA

Asi vás nepřekvapí, že v sobotu před obchodem IKEA místo na zaparkování prostě nenajdete.

Taky milujete jejich nábytek a masové kuličky? Do IKEI můžete vyrazit s celou rodinou a každý si najde „něco“ pro sebe. Od nábytku až po doplňky za velmi nízké ceny, které tam prostě nemůžete nechat.

Ročně se katalogů IKEA vytiskne dokonce víc než Biblí. A když už máte nákupu a lidí plné zuby, zajdete si prostě do jejich vynikající restaurace na masové kuličky a dezert.

Vzpomínáte na vtipnou kampaň s nedodělaným billboardem?

Zdroj obrázku: Médiář.cz

Jablíčkáři kolem značky Apple

Výrobky značky Apple používají miliony lidí na celém světě. A co víc, oni je milují. Výrobky fungují jednoduše, jsou intuitivní, kvalitní a mají pěkný design. Applu se podařilo vystavět kolem značky kult a propojený ekosystém.

Jejich „Think different“ se projevuje ve všem, co dělají. Například na sluchátkách AirPods nemůžete ovládat hlasitost, na druhou stranu je jednoduše propojíte s kterýmkoli Apple zařízením.

Láska ke Kofole

Nakonec se podíváme do Československa, kde za minulého režimu vznikl oblíbený nápoj Kofola, který se prodává dodnes, a lidi ho zbožňují. Kofola vznikla v 50. letech jako alternativa k tehdy nedostupné Coca-Cole. Po pádu režimu zůstala stále populární limonádou nejenom v České republice, ale celé střední Evropě.

Kofole se povedlo i pár reklamních kampaní. Nejúspěšnější je ta s malou holčičkou, kterou na televizních obrazovkách vídáme každé Vánoce. No, když jí miluješ, není co řešit.

 

 

14.03.2017

Komentáře