10 (+1) e-booků, s kterými proniknete do světa online marketingu
24. 04. 2017 Autor Iveta NečesalováPotřebujete se vzdělat v online marketingu a hladovíte po informacích? Doplňte si vzdělání prostřednictvím e-booků. Inspirujte se těmi nejzajímavějšími.
100 největších chyb v digitálním marketingu
V obsáhlé publikaci se dozvíte, co stojí za tím, že vám některé procesy vůbec nefungují. Ukázky z praxe vám pomohou pochopit, kde děláte chybu. Podívejte se na praktický příklad od firmy avendro.cz, která začala nabízet dámskou módu pro plnoštíhlé ženy. Která žena by nechtěla slyšet, že je štíhlá a krásná? A přesně na to se tým z marketingu zaměřil. Aby facebookové kampaně fungovaly, musíte dávat lidem obsah, který chtějí.
Pište jako copywriter
Trilogii e-booků Pište jako copywriter byste rozhodně neměli vynechat. Dostanete maximum podstatných informací a know-how pro psaní textů. Nečekejte žádnou omáčku okolo. Autor vám stručně a jasně vysvětlí, jak správně zacílíte na svoje čtenáře. S tímhle e-bookem například zjistíte, jak psát skvělé nadpisy. Nebojte se zabrousit na stránky bulvárních plátků jako je blesk.cz nebo ahaonline.cz. Autor uvádí velmi trefný příklad nadpisu: „Šok! Proč si ho Pomeje nemeje.“. Ať už si o tom myslíte cokoli, takový nadpis prostě čtenáře přiláká.
Budování značky na Instagramu
Sociální sítě hrají stále větší roli při prezentování značky a budování jejího jména. Naučte se, jak získáte nové followery a přízeň zákazníků pomocí jedné z nejoblíbenějších sociálních sítí. E-book Budování značky na Instagramu stáhnete na této stránce. Komu Instagram pomáhá? Podívejte se například na slovenskou firmu Butikovo. Na Instagramu zapojili do vytváření obsahu své zákaznice, které se v jejich oblečení pod hashtagem #butikovo vyfotí a mohou vyhrát. Funguje to.
Marketing na Facebooku pro začátečníky
Naučte se psát poutavé příspěvky na nejpopulárnější sociální síti světa. Díky Facebooku získáte přímou zpětnou vazbu od svých zákazníků, rychle ukážete svoje nové produkty, oslovíte najednou velké množství lidí, přesvědčíte nové zákazníky k nákupu, zvýšíte návštěvnost svého webu a usnadníte klientům nákup.
Jak začít s obsahovým marketingem
Potřebujete o obsahovém marketingu nastudovat co nejvíc? Obsahový marketing vám nenásilnou formou pomůže zaujmout nové zákazníky a nabídnout jim svoje produkty nebo služby. S publikací od Včeliště přijdete na to, jak zvýšíte povědomí o své značce, zaujmete více zákazníků a zároveň s nimi upevníte vztahy.
Jde vám z celého online marketingu hlava kolem a rádi byste si nabyté znalosti pěkně poskládali? Nasáváte rádi informace a přemýšlíte, kde se kromě e-booků můžete vzdělávat? Projděte kurzem „Digitální garáž“ přímo od Googlu. Využijte internet ve svůj prospěch. Celý kurz je zdarma a na jeho konci dostanete certifikát.
Jak využít persony a tón komunikace k přesvědčivějšímu marketingu
Ušijte produkt nebo službu svým zákazníkům na míru. Prostřednictvím person lépe pochopíte touhy a potřeby vašich zákazníků včetně jazyku, kterým komunikují. Tón komunikace vám pomůže odlišit se od konkurence. Srovnejte si například Komerční banku vs. Air Bank. Obě banky se zaměřují na jiný typ klientů, což je patrné už z jejich komunikace. Zatímco Air Bank používá velmi přátelský a neformální styl, KB striktně dodržuje formální projev. Vytvoření person a určení tónu komunikace se bez sebe neobejdou a tento e-book vám pomůže se v celé problematice zorientovat.
Jak uspět při e-mail marketingu
Vaše e-mailová komunikace se míjí účinkem? Posílejte takové e-maily, na které se budou příjemci těšit. Oslovte nové zákazníky. Napadá vás někdo, od koho vám samotným chodí newsletter, který rádi otevíráte? Pokud ano, nejspíš je to proto, že pro vás má nějakou přidanou hodnotu. Pobaví vás, příjemnou formou se něco dozvíte, čeká na vás něco lákavého, co zaujme vaši pozornost. Naučte se využívat e-mail marketing naplno.
Mobilní marketing do kapsy
Příručka Mobilní marketing do kapsy reflektuje aktuální trend online marketingu. Smartphony totiž významně mění nákupní chování zákazníků. 96 % lidí, kteří vlastní chytrý telefon, ho zároveň používá k vyhledávání produktů, služeb nebo informací. 35 % ho využívá k porovnávání cen a zhruba 1/3 následně v obchodě změnila svoje rozhodnutí o nákupu. To už jsou slušná čísla, proto byste měli brát mobilní zařízení ve svém projektu v potaz.
Zbožové vyhledávače – nejde jen o cenu
Zorientujte se ve 3 hlavních zbožových vyhledávačích Zbozi.cz, Heureka.cz, HledejCeny.cz. Zjistěte, jak funguje umísťování firem a jakými pravidly byste se měli řídit. Stáhněte si e-book Zbožové vyhledávače – nejde jen o cenu.
Proč mi PPC nevydělává?
Tento e-book vás seznámí s nejčastějšími chybami v PPC kampaních. Publikace Proč mi PPC nevydělává není určená jen pro PPC profíky, ale pro všechny, kteří někdy nastavovali kampaně v AdWords nebo Skliku.
+ 1 zahraniční e-book
Nestačí vám česká nabídka? Mrkněte se na zahraniční webovou stránku my.coppyblogger.com, kde najdete e-booky z oblasti SEO, copywritingu a obsahového marketingu. Stačí si jen vybrat a začít je louskat.
Komentáře