AI generovaný obsah

Na rovinu, copywriteři jsou pořád lepší než jazykové modely. Alespoň u nás. Ale je jasné, že ne každý si může dovolit 100% content marketing v top kvalitě. Těm naši specialisté na AI obsah dokážou srazit náklady na content až o 70 % při zachování reprezentativní úrovně.

Chci ušetřit na content marketingu

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

2. místo - Elektronický časopis a blog

Zlatý středník 2022

1. místo - Výkonnostní marketing

Internet Effectiveness Awards 2024

Proč si nechat generovat content v agentuře, když to prý zvládnu za pět minut?

01Hodnotný obsah za 5 minut nezískáte

  • Legendy o tom, že existují AI nástroje, asistenti nebo prompt kouzelníci, kteří dokáží instantně vygenerovat čtivý a SEOptimalizovaný článek na blog, „na kterém nejde poznat, že ho psala AI“, neberte vážně.
  • Zatím to prostě nejde. Ano, dostanete za tu dobu nějaký výstup, ale bude nepoužitelný.

02Lidský specialista je pořád nutností

  • Claude, GPT a další jazykové modely jsou sice super efektivní tvůrci zábavního obsahu, ale do funkčnosti mají jejich kompiláty ještě daleko. Bez zásahu specialistů vám čistě AI obsah z hlediska obchodních cílů prostě nebude fungovat.
  • Každý článek – pokud se za něj nechcete stydět a zároveň má plnit funkci – pořád vyžaduje lidský dotek specialisty. Dodat myšlenku, rozvinout odstavce, vyladit nadpisy, doplnit klíčová slova... A to chce čas. Trochu.

03Google obsah penalizuje

  • Google využívá techniky zpracování přirozeného jazyka (NLP) a s vysokou pravděpodobností tak dokáže určit, že byl konkrétní text vygenerovaný AI. Obsah – pokud není originální, má malou přidanou hodnotu nebo je vytvořen za účelem manipulace s pozicemi ve vyhledávání – následně penalizuje.
  • Naši specialisté přesně vědí, co udělat, aby se z AI generovaného textového výstupu stal během půl hodiny nezávadný SEO článek.

04Jazykové modely lžou

  • Existují různé studie o tom, jak často které jazykové modely lžou nebo alespoň podávají zavádějící informace. AI si vymýšlí zhruba ve 30 % případů. Čím těžší obor/téma, tím víc. Navíc paradoxně platí, že čím „chytřejší“ AI je, tím „halucinuje“ víc.
  • Zavádějící nebo nepřesné informace na webu mohou stát vaši značku důvěryhodnost a někdy i peníze. Lidský fact checking je proto zásadní. Ostatně dodnes ho využívají i firmy jako Meta nebo Microsoft.

05Vygenerováním textu content marketing nekončí

  • Pokud zvládnete upravit „generáty“ tak, aby Google nepoznal, že jde o práci AI. Optimalizujete je z hlediska SEO, ověříte fakta, nahrajete do systému a rozformátujete do newsletterů a příspěvků na sociálních sítích, a to všechno za méně než hodinu, klidně vám nabídneme práci.
  • Ale spíš budete ve finále rádi, když to všechno zařídíme za vás. Profesionálně a včas.

Proč svěřit AI obsah zrovna evisions?

Zkušenosti

Jazykovým modelům se věnujeme od jejich uvedení v roce 2022. Testujeme všechny, zkoušíme všechno.

Odbornost

Chodíme na školení a konference. Čteme nejnovější studie a posloucháme podcasty, protože víme, že AI obsah je pravděpodobně budoucnost content marketingu.

Jsme dost napřed

Když posloucháme, na co se lidé na konferencích ptají, jaké problémy řeší a jak o AI obsahu přemýšlí, vidíme, že jsme v tom dost napřed.

Přesahy do SEO

Díky synergiím s nejlepším agenturním SEO týmem v Česku a na Slovensku mají naši copywriteři cenné přesahy do SEO

Dělejte AI obsah s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Naši copywriteři se jazykovým modelům věnují už od uvedení v roce 2022
  • Zároveň mají historicky asi největší přesahy do SEO ze všech agentur
  • Jazykové modely nás opravdu baví a na naší práci je to znát!

FAQ

Penalizuje Google články vytvořené umělou inteligencí?

Zobrazit odpověď

Google není vyloženě „zasedlý“ na AI, ale pokud dojde k tomu, že váš obsah není originální, má nízkou přidanou hodnotu nebo byl vytvořen kvůli manipulaci pozic ve vyhledávání, tak ho penalizuje. A obsah vytvořený na jeden prompt v ChatGPT je takový prostě vždycky. Proto jsou historky o dokonalém a funkčním content marketingu hotovém za pár minut spíš klamavou reklamou než realitou.

Blog

Blog