SEO copywriting
Jedna věc je psát hezké prodejní texty a druhá umět je optimalizovat pro vyhledávače, aby je vůbec měl kdo číst. Když copywriteři umí oboje, je to malý zázrak. A zázraky jsou u nás na denním pořádku.
Investovat do SEO copy? Čísla místo slibů
50 %
Tolik všech kliknutí jde na první 3 výsledky vyhledávání – a ty určuje mimo jiné kvalita SEO textů.
97 %
Tak velká část obsahu nemá organickou návštěvnost – bez optimalizace zůstane většina neviditelná.
620 %
O tolik jsme zvýšili návštěvnost blogu ČSOB Pojišťovny díky optimalizaci pro featured snippets.
Naše řešení pro vaše výzvy
Tvorba PR článků
PR, které posiluje SEO. Strategicky navrhujeme články, které posilují brand i organickou viditelnost. Získejte kvalitní zmínky.
Tvorba linkbuildingových článků
Nestavíme jen odkazy, ale trvalou autoritu. Naše články přinášejí dlouhodobou nalezitelnost a posilují vaši značku v online prostoru.
Tvorba kategorických textů
Texty, co dělají z kategorií bestsellery. Optimalizujeme texty pro vyhledávače a zároveň přesvědčujeme zákazníky k nákupu.
Textace webů a vstupních stránek
Slova, která konvertují. Vytvoříme webové texty, které navádí k akci. Zajistíme tak, že z návštěvníků budou zákazníci.
Jak probíhá spolupráce?
1.Analýzy
Náš SEO tým se nejdřív podívá do různých analytických nástrojů, vytvoří klíčovku a všechno, na čem se spolu dohodnete, aby nám připravil co nejlepší podklady.

2.Strategická struktura
Na základě dat navrhneme, jak má být obsah rozvržený – co je potřeba upravit, co má být landing page, co blog nebo jak pracovat s interním prolinkováním.

3.Psaní, psaní, psaní
Pak už se pustíme do tvorby. Píšeme s ohledem na výkon, čitelnost i značku. Srozumitelně pro lidi a promyšleně pro vyhledávače. Každý text má svůj cíl.

4.Úpravy a nasazení
Texty odladíme podle vašich připomínek a připravíme finální úpravy pro nasazení na web. Můžeme je ale klidně i sami nasadit a A/B testovat.

5.Vyhodnocování a reporting
Všechno, co děláme, měříme a pravidelně vás informujeme o tom, jak se naše kroky propisují do výkonu vaše webu. Týdně nebo měsíčně, jak budete chtít...

Otázky, které vám zodpoví SEO copywriting
Máme největší agenturní SEO tým v Česku a na Slovensku a za dvanáct let spolupráce s lídry většiny trhů už jsme řešili asi úplně všechno...
- Jak zjistím, co moji zákazníci opravdu hledají?
- Pomůže mi SEO copywriting i s brandingem?
- Fakt se investice do SEO vyplatí?
- Jak zjistím, co moji zákazníci opravdu hledají?
- Pomůže mi SEO copywriting i s brandingem?
- Fakt se investice do SEO vyplatí?
- Proč mě nezmiňuje ChatGPT ani Perplexity?
- Proč se mi nedaří dostat na první stránku Googlu?
- Mám texty tvořit pro roboty, nebo pro lidi?
- Proč mě nezmiňuje ChatGPT ani Perplexity?
- Proč se mi nedaří dostat na první stránku Googlu?
- Mám texty tvořit pro roboty, nebo pro lidi?
- Když změním texty na webu, nezhorší se moje pozice?
- Jak zjistím, co moji zákazníci opravdu hledají?
- Co mám dělat s produktovými stránkami, které nenosí návštěvnost?
- Když změním texty na webu, nezhorší se moje pozice?
- Jak zjistím, co moji zákazníci opravdu hledají?
- Co mám dělat s produktovými stránkami, které nenosí návštěvnost?
- Jaký je rozdíl mezi copywritingem a tím pro SEO?
- Jak poznám, že SEO copywriting dělám správně?
- Má cenu tvořit blog, když články nikdo nečte?
- Jaký je rozdíl mezi copywritingem a tím pro SEO?
- Jak poznám, že SEO copywriting dělám správně?
- Má cenu tvořit blog, když články nikdo nečte?
- Není už SEO mrtvé?
- Když změním texty na webu, nezhorší se moje pozice?
- Proč se moje stránky neobjevují na důležitá klíčová slova?
- Není už SEO mrtvé?
- Když změním texty na webu, nezhorší se moje pozice?
- Proč se moje stránky neobjevují na důležitá klíčová slova?
- Jak se dostanu do AI overviews?
- Mám klíčová slova v popiscích, ale nikam se neposouvám – proč?
- Jak dosáhnu vyšší organické návštěvnosti?
- Jak se dostanu do AI overviews?
- Mám klíčová slova v popiscích, ale nikam se neposouvám – proč?
- Jak dosáhnu vyšší organické návštěvnosti?
Vaše výsledky, naše vizitka

- 888 %
zvýšení neplacené návštěvnosti
- 3 měsíce
za tak dlouho se klientovi vrátili investice a stal se lídrem
- Produkty:
Jsme silným partnerem, který se postará o růst byznysu

30+ úspěšných projektů
A další příběhy přidáváme…
17 zahraničních trhů
A international tým pod jednou střechou.
7 vítězství na prestižních soutěžích
A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.
90 % klientů pokračuje ve spolupráci
Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků
Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.
Na co nejčastěji odpovídáme
Proč investovat do obsahu, když PPC reklamy mají výsledky hned?
Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte – obsah funguje dlouhodobě. Ideální je ale obojí kombinovat.
Není content marketing pro menší firmy moc drahý?
Nemusí být – důležité je dělat ho efektivně. Pokud je vaší cílovkou gen Alfa, nebudeme psát blog, a pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing.
Můžu content marketing měřit? Jak poznám, že se investice vrací?
Můžete sledovat dosahy, návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání, ale i přímo počet poptávek. Záleží, co bude cílem.
Mohou se vůbec investice do sociálních sítí vrátit?
Když budeme jen překlápět příspěvky z globalu, tak spíš ne. Když investujete do výzkumu a strategie, tak ano. Ale v delším horizontu, ne hned.
Sociální sítě nefungují podle mých představ. Co s tím?
Možná používáte špatné formáty, neatraktivní kreativy nebo nerelevantní sdělení. Uděláme hloubkový audit, zjistíme slabá místa a upravíme strategii.
Jaké všechny sociální sítě děláte?
Samozřejmě Instagram a Facebook. Hodně silní jsme na TikToku, experimentujeme s Threads a chceme dělat Reddit.
Máte vlastní produkci?
Jo. Fotíme i natáčíme sami – u vás, u nás, nebo v našich smluvních ateliérech. Přímo v kanceláři máme malý produkční koutek a podcastové studio.
Dělíme se o know-how .
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Naš SCS tým:

