Menu

Naše oceněni .

2. MÍSTOZlatý středník: elektronický časopis a blog

WebTop100 logo

1. MÍSTOWebTop100 2022: SEO roku

1. MÍSTOIEA 2024: Banky, pojišťovny, finance

Obsah je král. A čísla to jednoznačně potvrzují!

O 62 %

levnější je content marketing ve srovnání s tradiční reklamou, ale generuje 3x více leadů.

72 %

lidí by si vybralo značku, která je umí rozesmát, před značkou, která se o to ani nepokouší.

49 %

Podle studie Advertiser Perceptions je kreativa z pohledu vlivu na prodeje důležitější než cílení.

Naše řešení pro vaše výzvy

Otázky, na které vám odpovíme

Stovky profilů, videí a blogů, včetně těch oceněných, nás naučily tvořit obsah, který umí bavit lidi a zaujmout algoritmy.

Chci content
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?
  • TikTok není jen pro děti a teenagery?
  • Není obsah zbytečně moc drahý?
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?
  • TikTok není jen pro děti a teenagery?
  • Není obsah zbytečně moc drahý?
  • Není obsah zbytečně moc drahý?
  • Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
  • Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
  • Není obsah zbytečně moc drahý?
  • Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
  • Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
  • TikTok není jen pro děti a teenagery?
  • Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
  • Není content marketing jen pro velké firmy?
  • TikTok není jen pro děti a teenagery?
  • Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
  • Není content marketing jen pro velké firmy?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Není content marketing jen pro velké firmy?
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?
  • Nezastoupí už činnost celé agentury AI?
  • Není content marketing jen pro velké firmy?
  • Prodávat můžu i bez vyladěného designu, ne?

Vaše výsledky, naše vizitka

220+ klientů, kteří s námi posouvají svůj byznys

Za každým číslem stojí příběh spolupráce – od startupů přes české firmy až po mezinárodní korporace. I vám pomůžeme růst, objevovat nové příležitosti a dosahovat výsledků, které mají skutečný dopad.

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Casestudy

Dostat tradiční značku Drogerie Teta na TikTok chtělo odvahu a invenci. V evisions jsme našli partnera, který nám pomohl s rychlým nástupem. Od začátku se soustředíme na zaujetí cílovky správným výběrem témat a trendů, dobrou exekutivou a efektivním nastavením reklam. Funguje to, má to smysl a baví nás to.

Spolupráce s evisions je pro Medovník originál nesmírně důležitá, protože do komunikace na sociálních sítí přináší úžasnou porci emocí, nápadů, humoru, nadhledu a kreativity. A za tím vším stojí bezva lidé, s kterými je radost pracovat.

Děkujeme eVisions za maximální nasazení, se kterým se pouštějí i do témat dosud neznámých – kvalita výstupů splňuje naše nadstandardní nároky. Blog skvěle reprezentuje značku Vodafone a potvrzuje její autoritu v oblasti ICT.

S evisions jsme toho zvládli hodně – od focení přes posty na sociální sítě včetně TikToku, až po blog, který nám výrazně pomáhá zvyšovat organickou návštěvnost. Spolupráce byla pestrá a přínosná. Tým je plný odborníků s lidským přístupem, kteří se vždy maximálně snaží vyjít vstříc.

Náš tým .

Dominika

Dominika Lukášová

Head of SocialLinkedIn

Z instagramové princezny královnou socialu. Od content trendů až po analytické reporty.

Tomáš

Tomáš Benda

Head of ContentLinkedIn

Původně copywriter, časem kreativec. Píše, tvoří, vymýšlí.

Roman

Roman Teuschel

Roman je náš CEO a mimo jiné spoluzakladatel projektu Digisemestr Online.

Petr

Petr Hlaváč

Petr má z pozice COO na starosti vedení a rozvoj týmů.

Dělíme se o know-how

Na co nejčastěji odpovídáme

Zobrazit odpověď

Můžu content marketing měřit? Jak poznám, že se investice vrací?

Můžete sledovat dosahy, návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání, ale i přímo počet poptávek. Záleží, co bude cílem.

Zobrazit odpověď

Proč investovat do obsahu, když PPC reklamy mají výsledky hned?

Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte – obsah funguje dlouhodobě. Ideální je ale obojí kombinovat.

Zobrazit odpověď

Není content marketing pro menší firmy moc drahý?

Nemusí být – důležité je dělat ho efektivně. Pokud je vaší cílovkou gen Alfa, nebudeme psát blog, a pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing.

Zobrazit odpověď

Mohou se vůbec investice do sociálních sítí vrátit?

Když budeme jen překlápět příspěvky z globalu, tak spíš ne. Když investujete do výzkumu a strategie, tak ano. Ale v delším horizontu, ne hned.

Zobrazit odpověď

Sociální sítě nefungují podle mých představ. Co s tím?

Možná používáte špatné formáty, neatraktivní kreativy nebo nerelevantní sdělení. Uděláme hloubkový audit, zjistíme slabá místa a upravíme strategii.

Zobrazit odpověď

Jaké všechny sociální sítě děláte?

Samozřejmě Instagram a Facebook. Hodně silní jsme na TikToku, experimentujeme s Threads a chceme dělat Reddit.

Zobrazit odpověď

Máte vlastní produkci?

Jo. Fotíme i natáčíme sami – u vás, u nás, nebo v našich smluvních ateliérech. Přímo v kanceláři máme malý produkční koutek a podcastové studio.

Nezávazně poptat

Napište nám, na jakém projektu s námi chcete spolupracovat a my se vám ozveme s termínem schůzky a nápady na spolupráci.

Kdo se s vámi spojí:

Marek

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
  • Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
  • Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci

Kdo se s vámi spojí:

Marek