Tvorba publikačního plánu
Publikační plán postavený na datech je gró úspěšného blogu. Pomůže vám odhalit nosná témata a najít obsah, který přiláká nejen čtenáře, ale i budoucí zákazníky. Rozsáhlé obsahové plány jsou naší specialitou.
Proč potřebujete přehledný publikační plán?
Jak postupujeme při tvorbě publikačního plánu?
01Seznámíme se s vaším byznysem
- Zjistíme, čeho se týká vaše podnikání, provedeme obsahovou analýzu konkurence a zmapujeme blogy vašich konkurentů i oborové weby nebo skupiny na sociálních sítích.
02Získáme potřebná data
- Prostřednictvím marketingových nástrojů, jako jsou Marketing Miner, Ahrefs, SEMRush, Google Analytics nebo Google Search Console, získáme relevantní data a klíčová slova. Připravíme content gap analýzu, která odhalí obsahové mezery v porovnání s vaší konkurencí.
03Vytvoříme publikační plán
- Na základě získaných dat připravíme atraktivní témata článků, která vám stoprocentně přivedou návštěvnost, seřadíme je podle doporučeného data publikace a doplníme o klíčová slova, která by v jednotlivých článcích neměla chybět.
Proč si nechat vytvořit publikační plán v evisions?
Odbornost
Náš tým tvoří špičkoví specialisté v oboru
Kreativita
Naši senior copywriteři napíší skvělý text na jakékoliv téma
Zkušenosti
Máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí
Komplexnost
Na projektu spolupracují konzultanti z SEO, PPC, UX, copywritingu, sociálních sítích a dalších odvětví internetového marketingu
Flexibilita
Nasloucháme našim klientům, přinášíme expertní doporučení
Vytvořte publikační plán s námi
Proč my?
- Desítky provedených analýz
- Získáte přehled o vaší konkurenci
- Analýzu umíme ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či francouzštině.
FAQ
Co obsahuje publikační plán?
Každý publikační plán podle potřeby obsahuje:
- Téma/námět pro článek.
- Vhodné datum publikace článku.
- Vhodnou kategorii článku.
- Klíčová slova a jejich hledanost.
- Doplňující informace k tématu: doporučený rozsah, forma zpracování apod.
- Sezónnost tématu.
- Celkovou hledanost témat.
- Odhad přínosu organické návštěvnosti.
Jak vypadá publikační plán?
