Mailing a tvorba newsletterů
Mailing nejsou jen pravidelné newslettery rozesílané plošně na všechny vaše zákazníky. Je to strategická práce s daty a personalizované automatizace, které se spíš blíží zacíleným PPC kampaním, než elektronickému časopisu. Za nás budoucnost online marketingu!
Proč potřebujete mailing?
Jak děláme mailing?
01Definice cíle
- Čeho chcete newsletterem dosáhnout? Budovat značku, zvýšit prodej nebo získat zpětnou vazbu od zákazníků? To všechno si na úvodní schůzce definujeme.
- Podíváme se, jaká data o svých zákaznících máte k dispozici a co všechno dokážete měřit. Data jsou základ!
02Segmentace a databáze
- Rozdělíme vaše zákazníky do skupin podle jejich zájmů, minulých nákupů, aktuálního chování či demografických údajů, aby každému chodil jen pro něj relevantní obsah, od kterého se neodhlašovali.
03Plánování obsahu
- Navrhneme konkrétní automatizované scénáře a podmínky jejich spuštění. Například: 7 dní po tom, co zákazník objedná X, na něj odejde Y, pokud neplatí Z.
- Kromě konverzních mailů připravíme i strategii a koncept obsahového newsletteru a jeho frekvenci.
04Tvorba newsletteru
- Vrhneme se exekuci konkrétních rozesílek, a to jak automatizovaného mailingu, tak obsahových newsletterů.
- Graficky i textově přípravíme návrhy, které spolu doladíme k dokonalosti.
05Měření a analýza
- Sledujeme statistiky, hlavně otevírání, klikání, odhlášení a prodeje. Na základě získaných dat mailing optimalizujeme a předměty vylepšujeme.
Proč svěřit mailing evisions?
Zkušenosti
Máme bohaté zkušenosti z desítek projektů všech typů i velikostí.
Odbornost
Máme skvělé kreativní i technické copywritery a vlastní analytické i UX oddělení, které jim pomáhají k maximálním konverzím.
Jestli si nepřečtete tenhle box, o hodně přijdete!
Předmět e-mailu je základ. Bez toho, aby na něj uživatelé „prostě museli kliknout“, se nepohneme, ale naštěstí víme, jak na to.
Komplexnost
Mailing musí dokonale zapadnout do vašeho content marketingu. A na ten my jsme experti!
Dělejte mailing s námi
Proč my?
- Pracujeme s nejlepšími
- Máme vlastní UX i analytické oddělení
- Víme, že automatizace a personalizace jsou zlatý důl
- Naše kreativa baví!
FAQ
Jak vychází mailing v porovnání s jinými kanály?
E-mail marketing má vyšší míru prokliku než sociální média; průměrná míra prokliku e-mailu je 2,3 %, zatímco u Facebooku je to 1,5 %. Návratnosti investic (ROI) je pak z úplně jiného vesmíru. U mailingu se uvádí kolem 4 200 %.
Cílím na Gen Z. Potřebuju mailing?
Mail má každý – i mladí ho potřebují pro komunikaci se školou, bankou nebo k založení účtu na sociálních sítích. Z výzkumů vyplývá, že přibližně 76 % lidí ve věku 16–24 let e-mail používá, takže ano.