1. místo - Banky, pojišťovny, finance
Internet Effectiveness Awards 2024
Sociální sítě, blogy, newslettery a videa nebo podcasty. To všechno jsou strategické aktivity, které prokazatelně zvyšují organickou návštěvnost a budují vztah se zákazníky. Pomůžeme vám identifikovat, co z toho je relevantní právě pro vás, a můžeme to spolu rovnou rozjet.
Máme tým tvořený profíky s mnohaletými zkušenostmi.
Pyšníme se prokazatelnými výsledky a oborovými cenami.
Jsme pečliví a spolehliví, dodržujeme termíny.
Víme, co je potřeba, a naštěstí máme i experty na SEO a UX.
Umíme navrhnout a vytvořit obsah, který vaše značka potřebuje.
Content marketing nemusí být drahý – důležité je dělat ho efektivně a s jasným záměrem. Pokud je vaší cílovkou generace Alfa, nebudeme psát blog ani vytvářet obsah na Facebooku, pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing, ale zaměříme se na budování důvěry, a pokud vám nejvíc prodejů dělají senioři, nebudeme natáčet podcasty. Tyhle věci jsou asi na první pohled jasné, ale podobných nuancí existují desítky. Dokážeme je identifikovat, vrhnout se jen na efektivní kanály a se správnými formáty a hodně ušetřit.
Samozřejmě. Můžete sledovat návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání nebo počet poptávek. Konkrétní metriky s vámi vybereme. Podstatné je, že když se obsah dělá dobře, přitahuje ty správné lidi, kteří ve finále spíš udělají požadovanou akci.
Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Zatímco reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte, obsah funguje dlouhodobě – lidé vás díky němu mohou najít i několik měsíců nebo let (podle oboru a tématu) po publikaci. Ideální je ale obojí kombinovat: reklama přináší rychlost, content stabilitu a hlavně důvěru.