Content marketing
I obsahový marketing může být nákladově efektivní! Pomůžeme vám identifikovat, které platformy a obsahové formáty jsou pro váš byznys a cílovku klíčové, a můžeme to spolu rovnou rozjet.
Obsah je král. A čísla to jednoznačně potvrzují
62 %
O tolik je content marketing levnější než tradiční reklama, přitom generuje 3× více leadů.
4,8 mil.
Tolik Čechů poslouchá alespoň 1× měsíčně podcasty. Ve věku 15–24 let je to až 72 %.
434 %
O tolik více zaindexovaných stránek mají weby s aktivním blogem; průměrně také o 97 % více backlinků.
Jak probíhá spolupráce?
1.Konzultace
Podíváme se na to, co aktuálně děláte, a co (a proč) byste dělat chtěli. A hlavně co od toho očekáváte…

2.Výzkum
Zjistíme, co vaše značka doopravdy potřebuje – od tématu přes typy obsahu až po vhodné platformy.

3.Návrh strategie
Rozhodneme, jestli je pro vás primárně vhodný podcast, blog s newsletterem nebo třeba TikTok, a navrhneme konkrétní formáty a frekvenci komunikace.

4.Pilotní produkce
Po schválení strategie vytvoříme pilotní výstup, na kterém spolu vyladíme detaily, a můžeme se pustit do dlouhodobé komunikace.

5.Dlouhodobá spolupráce
S dostatečným předstihem vám vždy připravíme content ke schválení. Zajistíme publikaci/ distribuci i průběžný report výsledků.

Otázky, které vám zodpoví content marketing
Desítky blogů, včetně těch oceněných, nás naučily tvořit obsah, který baví lidi a umí zaujmout algoritmy.
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
- Není content marketing jen pro velké firmy?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
- Není content marketing jen pro velké firmy?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není content marketing jen pro velké firmy?
- Má content marketing v době AI ještě smysl?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není content marketing jen pro velké firmy?
- Má content marketing v době AI ještě smysl?
- Má content marketing v době AI ještě smysl?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Má content marketing v době AI ještě smysl?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
- Jak mi vlastně sledující vydělají peníze?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Dokážete i mně najít téma, které bude lidi bavit?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
- Nezastoupí už činnost celé agentury ChatGPT?
- Dají se investice do obsahu dobře vyhodnotit?
- Není obsah zbytečně moc drahý?
Vaše výsledky, naše vizitka

- 888 %
zvýšení neplacené návštěvnosti
- 3 měsíce
za tak dlouho se klientovi vrátili investice a stal se lídrem
- Produkty:
Jsme silným partnerem, který se postará o růst byznysu

20+ vítězných projektů
A další příběhy přidáváme…
17 zahraničních trhů
A international tým pod jednou střechou.
7 vítězství na prestižních soutěžích
A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.
90 % klientů pokračuje ve spolupráci
Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků
Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.
Na co nejčastěji odpovídáme
Proč investovat do obsahu, když PPC reklamy mají výsledky hned?
Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte – obsah funguje dlouhodobě. Ideální je ale obojí kombinovat.
Není content marketing pro menší firmy moc drahý?
Nemusí být – důležité je dělat ho efektivně. Pokud je vaší cílovkou gen Alfa, nebudeme psát blog, a pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing.
Můžu content marketing měřit? Jak poznám, že se investice vrací?
Můžete sledovat dosahy, návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání, ale i přímo počet poptávek. Záleží, co bude cílem.
Mohou se vůbec investice do sociálních sítí vrátit?
Když budeme jen překlápět příspěvky z globalu, tak spíš ne. Když investujete do výzkumu a strategie, tak ano. Ale v delším horizontu, ne hned.
Sociální sítě nefungují podle mých představ. Co s tím?
Možná používáte špatné formáty, neatraktivní kreativy nebo nerelevantní sdělení. Uděláme hloubkový audit, zjistíme slabá místa a upravíme strategii.
Jaké všechny sociální sítě děláte?
Samozřejmě Instagram a Facebook. Hodně silní jsme na TikToku, experimentujeme s Threads a chceme dělat Reddit.
Máte vlastní produkci?
Jo. Fotíme i natáčíme sami – u vás, u nás, nebo v našich smluvních ateliérech. Přímo v kanceláři máme malý produkční koutek a podcastové studio.
Dělíme se o know-how .
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Kdo se s vámi spojí:






























