Content marketing

Sociální sítě, blogy, newslettery a videa nebo podcasty. To všechno jsou strategické aktivity, které prokazatelně zvyšují organickou návštěvnost a budují vztah se zákazníky. Pomůžeme vám identifikovat, co z toho je relevantní právě pro vás, a můžeme to spolu rovnou rozjet.

Chci top content
eVisions

1. místo - Banky, pojišťovny, finance

Internet Effectiveness Awards 2024

2. místo - Elektronický časopis a blog

Zlatý středník 2022

1. místo - SEO roku

WebTop100 2024, 2023, 2022

Proč potřebujete kvalitní obsah?

01Získáte věrnější a loajálnější zákazníky

  • Pravidelná dlouhodobá komunikace vám pomůže být u vašich zákazníků top of mind, což prokazatelně vede k vyšším prodejům a silnější značce.
  • Zákazníci, kteří si vás našli díky společnému tématu, jsou statisticky věrnější než ti, na které jste zacílili reklamu, a častěji se vrací.

02Vybudujete si důvěru

  • Když budete dlouhodobě využívat svou odbornost a hodnotu k tomu, abyste zákazníkům pomáhali řešit jejich problémy, bavili je nebo rozvíjeli, získáte si jejich důvěru – později vyjádřenou penězi.
  • Lidé totiž nakupují od toho, komu věří – Pokud zákazníci uvěří, že jim dodáte kvalitu, nákupní rozhodování pro ně už vždycky bude snazší. Stejné to bude i s druhou šancí, pokud se vám jednou něco nepovede.

03Zvýšíte prodeje

  • Důvěra je inflaci odolnou měnou. Důvěryhodné značky nemusí bojovat o zákazníky cenou, protože lidé jsou ochotní si za jistotu trochu připlatit.
  • Vyšší návratnost vašich investic zajistí sám o sobě i kreativní a zajímavý obsah, který v reklamním balastu vynikne.
  • S kvalitním obsahem a vyšší retencí dlouhodobě ušetříte ve výkonnostní reklamě a nekonečném boji o pozornost.

Proč my?

Jak jsme díky SEO a copywritingu zvýšili návštěvnost webu ČEZ o 130 %

zvýšená návštěvnost webu o

130 %

pojem „elektřina“ se zobrazuje na

prvním místě

Copywriter vám pomůže vytvořit kvalitní obsah, který přiláká čtenáře, zatímco SEO specialista zajistí, aby byl tento obsah snadno dohledatelný. Vezmeme vás na skok k našemu klientovi ČEZ a prozradíme, jak se nám podařilo zvýšit návštěvnost jeho webu o desítky tisíc návštěv ročně a vylepšit pozice ve výsledcích vyhledávání na Googlu.

ČEZ

Jak jsme s ČSOB Pojišťovnou zvýšili návštěvnost blogu o 620 % díky featured snippets

zvýšená návštěvnost blogu o

620 %

WEBTOP100 SEO roku 2021
  1. místo

ČSOB Pojišťovna skončila na 2. místě v soutěži WebTop100 v kategorii SEO roku 2021. Rozhodli jsme se proto, že ukážeme část práce na projektu, která je hlavně o tom, jak co nejvíce vytěžit ze spojení znalostí SEO specialisty a senior copywritera, v tomto případě šlo o Petra Hlaváče a Dany Grófové.

Jak jsme okořenili blog Dáme jídlo a přivedli na něj 126 000 čtenářů

přivedli jsem na blog

126 000 čtenářů

publikovaných článků

140

Spolupráci jsme odstartovali v únoru 2019 hloubkovou analýzou SEO příležitostí. Organické vyhledávání pro hlavní fráze v daném segmentu Dáme jídlo z velké části pokrývá, a tak jsme se při analýze příležitostí nezaměřili pouze na segment rozvozu jídla, ale analyzovali jsme food segment jako takový, tedy všechny možnosti, kdy uživatel hledá jakékoliv informace o jídle.

Dáme jídlo

Proč obsah od evisions?

Kreativita

Máme tým tvořený profíky s mnohaletými zkušenostmi.

Zkušenosti

Pyšníme se prokazatelnými výsledky a oborovými cenami.

Kvalita

Jsme pečliví a spolehliví, dodržujeme termíny.

Komplexní služby

Víme, co je potřeba, a naštěstí máme i experty na SEO a UX.

Orientace na klienta

Umíme navrhnout a vytvořit obsah, který vaše značka potřebuje.

Certifikáty

mitglied
collabim_cert
CzechTrade
FBP-Badges-Partner
google
mergado
mergado
Shoptet_Partner_colour_vertical_logo
sklik

Jak postupujeme při tvorbě obsahu?

Poznáme váš byznys

  • Na úvod se detailně seznámíme s vaším podnikáním, nastavíme si potřebné parametry (cílová skupina, Tone of Voice apod.).
  • Definujeme si cíle, od kterých se následně bude odvíjet naše strategie.

Vybereme obsah, nastavíme procesy

  • Schvalovací procesy a pevné deadliny jsou základem kvalitní spolupráce.
  • Naplánujeme, co všechno si budete chtít nasadit sami a co raději necháte na nás.

Začneme tvořit

  • Pustíme se do tvorby obsahu, na kterém jsme se domluvili, případně vám dáme několik dalších tipů, když na něco během práce narazíme.
  • Čekat od nás můžete i pravidelný report, abyste věděli, jak se váš byznys vyvíjí.

FAQ

Není content marketing pro menší firmy moc drahý?

Zobrazit odpověď

Content marketing nemusí být drahý – důležité je dělat ho efektivně a s jasným záměrem. Pokud je vaší cílovkou generace Alfa, nebudeme psát blog ani vytvářet obsah na Facebooku, pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing, ale zaměříme se na budování důvěry, a pokud vám nejvíc prodejů dělají senioři, nebudeme natáčet podcasty. Tyhle věci jsou asi na první pohled jasné, ale podobných nuancí existují desítky. Dokážeme je identifikovat, vrhnout se jen na efektivní kanály a se správnými formáty a hodně ušetřit.

Můžu content marketing nějak měřit? Jak poznám, že se mi investice vrací?

Zobrazit odpověď

Samozřejmě. Můžete sledovat návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání nebo počet poptávek. Konkrétní metriky s vámi vybereme. Podstatné je, že když se obsah dělá dobře, přitahuje ty správné lidi, kteří ve finále spíš udělají požadovanou akci.

Proč bych měl investovat do obsahu, když můžu zaplatit reklamu a mít výsledky hned?

Zobrazit odpověď

Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Zatímco reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte, obsah funguje dlouhodobě – lidé vás díky němu mohou najít i několik měsíců nebo let (podle oboru a tématu) po publikaci. Ideální je ale obojí kombinovat: reklama přináší rychlost, content stabilitu a hlavně důvěru.

Dělejte content marketing s námi

Nezávazná poptávka

Formulář byl úspěšně odeslán

Ozveme se vám nejpozději do 24 hodin.

Proč my?

  • Desítky provedených analýz
  • Získáte přehled o vaší konkurenci
  • Analýzu umíme ve slovenštině, angličtině, němčině, polštině či francouzštině.

Dělíme se o know-how