Tvorba UGC/CGC videí
Až 55 % spotřebitelů věří obsahu od lidí víc než reklamě. Vytváříme UGC/CGC content, který působí přirozeně, budí důvěru a přináší výsledky za zlomek ceny.
Obsah je král. A čísla to jednoznačně potvrzují!
79 %
lidí potvrzuje, že UGC zásadně ovlivňuje jejich rozhodování při online nákupu.
2,4×
autentičtější a důvěryhodnější obsah od skutečných lidí než od značek.
50 %
O tolík nižší náklady na produkci a 4×vyšší míra prokliků
Naše UGC/CGC v akci .
Jak probíhá spolupráce?
1.Konzultace
Zjistíme, co vaše značka doopravdy potřebuje od recenzí až po dynamická videa.

2.Výběr tvůrců a zadání
Najdeme ideální UGC/CGC tvůrce a připravíme kreativní brief s volností projevu.

3.Produkce obsahu
Tvůrci dodávají videa/fotky, my zajišťujeme kvalitu, tonalitu a schválení výstupů.

4.Předání/nastavení kampaní
Obsah vám dodáme připravený pro sociální sítě, web či kampaně, případně ho rovnou spustíme.

Otázky, které vám zodpoví tvorba UGC/CGC
Desítky kampaní nás naučily, co funguje a co ne. Pomůžeme vám UGC uchopit tak, aby přineslo výsledky.
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- Je lepší UGC než klasická reklama?
- Jak správně zadat brief?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- Je lepší UGC než klasická reklama?
- Jak správně zadat brief?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- V čem se UGC liší od influencer obsahu?
- Kolik obsahu vlastně potřebujeme?
- Jak správně zadat brief?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- Kolik obsahu vlastně potřebujeme?
- Jak správně zadat brief?
- Jak vybrat správného tvůrce?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Jak poznám, že to funguje?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Jak poznám, že to funguje?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Má UGC smysl i pro B2B?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Je lepší UGC než klasická reklama?
- Má UGC smysl i pro B2B?
- Hodí se UGC spíš do reklam?
- Je lepší UGC než klasická reklama?
Vaše výsledky, naše vizitka

- 5 000 000+
zásah uživatelů kampaně
- 2 000+
snímků pod #kouzloceska
- Produkty:
Jsme silným partnerem, který se postará o růst byznysu

30+ úspěšných projektů
A další příběhy přidáváme…
17 zahraničních trhů
A international tým pod jednou střechou.
7 vítězství na prestižních soutěžích
A řada dalších ocenění, které potvrzují naši kvalitu.
90 % klientů pokračuje ve spolupráci
Dlouhodobá důvěra a výsledky.

7 týmů, přes 50 odborníků
Od roku 2011 rosteme s našimi klienty.
Na co nejčastěji odpovídáme
Proč investovat do obsahu, když PPC reklamy mají výsledky hned?
Záleží, jestli běžíte maraton, nebo stovku. Reklama přináší návštěvnost jen dokud platíte – obsah funguje dlouhodobě. Ideální je ale obojí kombinovat.
Není content marketing pro menší firmy moc drahý?
Nemusí být – důležité je dělat ho efektivně. Pokud je vaší cílovkou gen Alfa, nebudeme psát blog, a pokud váš byznys není retenční, nebudeme dělat mailing.
Můžu content marketing měřit? Jak poznám, že se investice vrací?
Můžete sledovat dosahy, návštěvnost, čas strávený na stránce, konverze, pozice ve vyhledávání, ale i přímo počet poptávek. Záleží, co bude cílem.
Mohou se vůbec investice do sociálních sítí vrátit?
Když budeme jen překlápět příspěvky z globalu, tak spíš ne. Když investujete do výzkumu a strategie, tak ano. Ale v delším horizontu, ne hned.
Sociální sítě nefungují podle mých představ. Co s tím?
Možná používáte špatné formáty, neatraktivní kreativy nebo nerelevantní sdělení. Uděláme hloubkový audit, zjistíme slabá místa a upravíme strategii.
Jaké všechny sociální sítě děláte?
Samozřejmě Instagram a Facebook. Hodně silní jsme na TikToku, experimentujeme s Threads a chceme dělat Reddit.
Máte vlastní produkci?
Jo. Fotíme i natáčíme sami – u vás, u nás, nebo v našich smluvních ateliérech. Přímo v kanceláři máme malý produkční koutek a podcastové studio.
Dělíme se o know-how
Proč my?
- Rychlá konzultace zdarma a bez závazků
- Praktické tipy, jak zlepšit výsledky vašeho byznysu
- Jasná představa, jak vám s růstem můžeme pomoci
Naš SCS tým:

